GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Zırh kullandığım da görünsün

Başlatan SaoriXD, 10 Aralık 2022, 17:02:56

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

SaoriXD

Zırh giydiğim de üstümde görünmesini istiyorum nasıl yapılır biliyorum fakat kordinat elimde yok yardımcı olur musunuz?

#Saori

Hasan Sangrento

Selam, sorununu dün gördüm ama işlerimden ötürü şimdi ilgilenme fırsatım oldu. Öncelikle gerekli olan kütüphane Pawn.CMD'nin kurulumunu yaptıktan sonra kendi .pwn dosyana aşağıdaki CMD: yerini kopyalayarak kendi .pwn dosyanın içerisindeki CMD: 'nin ortalarına bir yere yapıştır, aşağıdakileri de en alta yapıştırabilirsin. Eğer OnPlayerEditAttachedObject diye bir fonksiyon var ise benim yazdığım kod ile çakışabilir, onu kontrol etmelisin. Kendi .pwn dosyanı derledikten sonra oyuna gir ve /testcreateobject komutunu çalıştır ve kendi karakterine göre objeyi düzenle, kaydettikten sonra gerekli koordinatlar orada çıkar. Kod seni zaten yönlendirir, iyi forumlar ^^

PAWN Kodu: Seç
CMD:testcreateobject(playerid) {
// swat armor 19142 - args 2 = ur index value(use the idle one) - args 4 = bone id(1)
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19142, 1, 0.06499, 0.013999, 0.004999, 0.0, 0.0, -178.9);
EditAttachedObject(playerid, 3);
return 1;
}

enum attached_object_data
{
    Float:ao_x,
    Float:ao_y,
    Float:ao_z,
    Float:ao_rx,
    Float:ao_ry,
    Float:ao_rz,
    Float:ao_sx,
    Float:ao_sy,
    Float:ao_sz
}

new ao[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][attached_object_data];

public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)
{
    if (response)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "değiştirdiğin veri kaydedildi, terminali kontrol et.");

printf("%f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f", fOffsetX, fOffsetY, fOffsetZ, fRotX, fRotY, fRotZ, fScaleX, fScaleY, fScaleZ);

        ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX;
        ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
        ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
        ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
        ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
        ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
        ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
        ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
        ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "veri kaydedilmedi.");

        new i = index;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][i][ao_x], ao[playerid][i][ao_y], ao[playerid][i][ao_z], ao[playerid][i][ao_rx], ao[playerid][i][ao_ry], ao[playerid][i][ao_rz], ao[playerid][i][ao_sx], ao[playerid][i][ao_sy], ao[playerid][i][ao_sz]);
    }
    return 1;
}


SaoriXD

Alıntı yapılan: Hasan Sangrento - 11 Aralık 2022, 13:15:20
Selam, sorununu dün gördüm ama işlerimden ötürü şimdi ilgilenme fırsatım oldu. Öncelikle gerekli olan kütüphane Pawn.CMD'nin kurulumunu yaptıktan sonra kendi .pwn dosyana aşağıdaki CMD: yerini kopyalayarak kendi .pwn dosyanın içerisindeki CMD: 'nin ortalarına bir yere yapıştır, aşağıdakileri de en alta yapıştırabilirsin. Eğer OnPlayerEditAttachedObject diye bir fonksiyon var ise benim yazdığım kod ile çakışabilir, onu kontrol etmelisin. Kendi .pwn dosyanı derledikten sonra oyuna gir ve /testcreateobject komutunu çalıştır ve kendi karakterine göre objeyi düzenle, kaydettikten sonra gerekli koordinatlar orada çıkar. Kod seni zaten yönlendirir, iyi forumlar ^^

PAWN Kodu: Seç
CMD:testcreateobject(playerid) {
// swat armor 19142 - args 2 = ur index value(use the idle one) - args 4 = bone id(1)
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19142, 1, 0.06499, 0.013999, 0.004999, 0.0, 0.0, -178.9);
EditAttachedObject(playerid, 3);
return 1;
}

enum attached_object_data
{
    Float:ao_x,
    Float:ao_y,
    Float:ao_z,
    Float:ao_rx,
    Float:ao_ry,
    Float:ao_rz,
    Float:ao_sx,
    Float:ao_sy,
    Float:ao_sz
}

new ao[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS][attached_object_data];

public OnPlayerEditAttachedObject(playerid, response, index, modelid, boneid, Float:fOffsetX, Float:fOffsetY, Float:fOffsetZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ, Float:fScaleX, Float:fScaleY, Float:fScaleZ)
{
    if (response)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "değiştirdiğin veri kaydedildi, terminali kontrol et.");

printf("%f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f, %f", fOffsetX, fOffsetY, fOffsetZ, fRotX, fRotY, fRotZ, fScaleX, fScaleY, fScaleZ);

        ao[playerid][index][ao_x] = fOffsetX;
        ao[playerid][index][ao_y] = fOffsetY;
        ao[playerid][index][ao_z] = fOffsetZ;
        ao[playerid][index][ao_rx] = fRotX;
        ao[playerid][index][ao_ry] = fRotY;
        ao[playerid][index][ao_rz] = fRotZ;
        ao[playerid][index][ao_sx] = fScaleX;
        ao[playerid][index][ao_sy] = fScaleY;
        ao[playerid][index][ao_sz] = fScaleZ;
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "veri kaydedilmedi.");

        new i = index;
        SetPlayerAttachedObject(playerid, index, modelid, boneid, ao[playerid][i][ao_x], ao[playerid][i][ao_y], ao[playerid][i][ao_z], ao[playerid][i][ao_rx], ao[playerid][i][ao_ry], ao[playerid][i][ao_rz], ao[playerid][i][ao_sx], ao[playerid][i][ao_sy], ao[playerid][i][ao_sz]);
    }
    return 1;
}
yani sadece obje geldi mobilden baktığım için olabilir mi

#Saori

Hasan Sangrento

Mobil üzerinde tam olarak fikir sahibi değilim yalnız büyük bir olasılık ile evet, mobil bunu desteklemediğinden kaynaklansa gerek.


BuRMiLLaT

Darılma bi' gün illa kullanırsın ya darılmak yok adamım :)


Purgatory

Alıntı yapılan:  Bölüm Kuralları
Açılan taleplerin son iletisi 10 günü geçmesi durumunda; konu kilitlenip, kilitli konular bölümüne taşınacaktır. Sorunu çözülen konularınızı kilitleyip, moderatörlere bildiriniz.
İlgili kural gereği konu kilitlenip arşivlendi.