GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Assassin's Creed: MIRAGE - 12 Ekim 2023'de Çıkış Yapacak.

Başlatan Bilinmeyen Bey, 24 Temmuz 2023, 16:11:16

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Bilinmeyen Bey




Assassin's Creed: MIRAGE (Köklere Dönüş)

Assassin's Creed, son üç oyunu ile şuan popüler olan RPG türü oyun yapmaya odaklanmaya başladı. Ve bu üç oyundan ilk çıkanı Assassin's Creed: Origins, 2017 yılında çıkış yaptı. Yani Ubisoft 6 yıldır Assassin's Creed serisini RPG türüne değiştirdi.

Zamanında oyunlarda bu alıştığımız etmenlerin değişmesini sağladı Ubisoft. İlk Assassin's Creed oyunu zamanında diğer oyunlardan farklılık yapmıştı, bu farklılıklar şunlardı; Etrafında özgürce gezinebileceğiniz bir Açık Dünya, Gizlilik ve görünmeden bir işi tamamlama ve iyi bir oynanış. Ancak Assassin's Creed 1'i hem zamanında hemde şimdi bitiren etmenler ise, görevlerdeki tekrarlama idi. Bir insandan bir bilgi çalma, yarış gibi görev türü vardı. Tabi bu mekanikleri farklı yollar ile tanıtılmayınca Assassin's Creed 1 çok iyi bir oyun olamadı ancak bilinen oyunlardan oldu.






Assassin's Creed: MIRAGE'da olacak Özellikler

Assassin's Creed 2 ile popüler olan seri, ekstradan bir gelişme sağlamıştı. Çünkü Parkour geliştirilmiş ve yapabileceğiniz farklı tür etmenler vardı. Ve yine ilk oyunun aksine daha hızlı tırmanma özelliği vardı ve bu Assassin's Creed 2'ye özeldi. Ancak AC: Origins, AC: Odyssey ve AC: Valhalla zamanında AC: III'de ve aynı oyun motorunda olan parkour sistemini kopyalamaya devam etti. 2. Oyun ile şuanki oyunları karşılaştırırsanız, önceki dönemin oyunun Parkour sistemi daha gelişmiş ve oyuncunun bastığı tuşlara göre eylem yaptığını görebilirsiniz. Bu Assassin's Creed 2'yi oyuncunun iradesine bıraktığını gösteren ve karakteri aslında bizim oynattığımızı gösteren bir özellikti.

=> Assassin's Creed: Mirage'da olacağı söylenen Parkour sisteminde ne yazık ki, ne Assassin's Creed 1 ne de Assassin's Creed: II'deki Parkour sisteminin geri dönmeyeceğini söylediler. Yani Parkour yaparken aniden sağ veya sola atlayışlar yapamayacaksınız. Ancak söylendiği üzere, eski oyunlarda olan özellikler geri dönecekmiş.

=> Savaş sistemi, oyun içi görüntü videolarından bakıldığı üzere Assassin's Creed Valhalla'daki savaş sisteminin gelişmiş ve eski Assassin's Creed oyunlarının savaş sistemi ile karıştırılmış bir hali gibi gözüküyor. Basim yine kendine özel savaş komboları, finisher ve saldırı tipine sahip.





=> Gizlilik, Assassin's Creed Valhalla'da olan ancak hiç ihtiyaç duyulmayan hatta gereksiz hale gelmişti. Önceki oyunlarda olan rahiplerin arasına karışma gibi, banka oturup gizlenme gibi şeyler eklenmişti ancak bunlar sadece önceki oyunlardan "bakın, bunları da ekledik" denmiş ve öylesine bırakılmış gibi geliyordu. Kısacası sadece görüntüden ibaretti. Assassin's Creed: Mirage'da gizliliği desteklemek ve bazen ise zorlamak için çeşitli şeyler eklenmiş durumda. Bunlara örnek olarak;

- Kartalınız bir bölgeye giriş yapabilmesi için o bölgedeki gözcüleri indirmeniz lazım olacak. Aksi takdirde o bölgeye kartalınız asla giriş yapamayacak. Aynı şekilde bölgede Alarm başlatırsanız, kartalınız tekrardan o bölgeye giriş yapamayacak, ta ki o bölge sakinleşene kadar.

- Basim'in odaklanma saldırısı, birden fazla rakibinizi hızlıca öldürmenizi sağlayan ve sadece görünmediyseniz kullanabileceğiniz bir özellik. Odak barınız ne kadar varsa o kadar uzağa atlayabilirsiniz karakteriniz ile ancak en son indirdiğiniz rakibe dikkat etmeniz lazım olacak çünkü Ubisoft'un söylediğine göre, bu özellik sizi görünmez yapmıyor. Eğer son işaretlediğiniz kişi gözler ortasında ise, düşmanlar sizi hemen fark edip bölgeyi alarma geçirebilecek. Bu yüzden son seçtiğiniz rakibinizin gizli bir yer de ya da sizin görülmeyeceğinizi sağlayabilecek bir yer olduğundan emin olun.

- Önceki oyunlarda olan Notoriety yani farkındalık ya da kötü şöhret özelliği geri dönmüş durumda. Eğer çok fazla insanı açık alanda öldürür iseniz ya da şüpheli bir eylem yaparsanız, şehir içinde Tapınakçıların sizden haberdar olmasını sağlıyor ve onun için şehirde size karşı önlemler almasını sağlıyor. Her seviyede daha da güçlü önemler alan bu farkındalık seviyesi, aynı eski oyunlarda olduğu gibi, Basim'ı aradıkları hakkında kağıt parçalarını şehir etrafında bulabileceksiniz. Bunları ortadan kaldırmak sizin farkındalığınızı azaltacaktır.






=> Envanter menüsünde Basim'i farklı kıyafetler giydirebileceksiniz ve giydiği kıyafetin renklendirilmesini aynı önceki oyunlardaki gibi sağlayabileceksiniz.



=> Suikastçı Sığınağından alabileceğiniz yan-görevlerde mevcut. Bu görevleri tamamlamak Basim'a çeşitli "tokens" yani "simgeler" kazandıracak. Bu simgeleri hikaye görevlerinde ya da çeşitli grupları suikastçılara yardım etmesi için verebileceğiz ve size yardım etmesine olanak sağlayacaksınız. Aynı önceki oyunlardaki hırsızlar, courtesanlar ve paralı askerler gibi. Basim hikayede ilerledikçe, yeni yan görevler açılmaya devam edecek ve ödüller değişiklik gösterecek.



=> Oyunda tek RPG elementi olarak, Basim'in yetenek ağacı bulunmakta. Bu yetenek ağacı Basim, Order of The Ancients'ın üyelerinden birini öldürünce ya da farklı bir yolla seviye atlamasını sağlayacak. Yetenek ağacı 3 ayrı bölümden oluşacak. Bunlar; Phantom (Gölge), Trickster (Düzenbaz) , Predator (Avcı).

- Phantom, Basim'in görünmeden birşeyler yapması için etkili olacak yetenek ağacı. Hiç görünmeden işini tamamlamayı seven insanlar için.

- Trickster, taktiksel özellikleri ve çeşitli araç-gereçlerini kullanarak işini tamamlamak isteyenler için.

- Predator, Basim'in kartalı Enkidu için geliştirmeler ve muhtemelen Basim'in Eagle Vision (oyun-içinde Thief-sense) özelliğini geliştirmesini sağlayacak yetenek ağacı.








Assassin's Creed: MIRAGE (Görseller, Haberler ve Videolar)







Kaynak: Youtube.com/Ubisoft, Twitter.com/Ubisoft, Twitter.com/AccessTheAnimus, Youtube.com/AccessTheAnimus

Son düzenlenme: 22 Eylül 2023, 18:31:28 Bilinmeyen Bey Sebep: Haberler ve videolar sekmesine videolar eklendi

KamilPanpa37

Ubisoft  Ac Mirrage dışında daha çok mobile platform odaklı Codename RED, HEXE, ve Jade isminde üç standalone benzeri seriler de geliştiriyor.

Mirrage'den tek beklentim serinin özüne dönüyor oluşu, artık Witcher 3 ve souls oyunları tarzı RPG'leştirilmiş AC serisinden oldukça baydım, seri özüne dönecek ise hikaye ve karakterleri gereksiz dallanıp budaklandırmadan aynı''The Ezio Collection'' serilerinde olduğu gibi linear odaklı rafine bir hikaye yazmalarından yanayım kesinlikle.

Ubisoft şirketinin şu sıralar Star Wars, ve Avatar gibi büyük AAA markaların yanı sıra Assassin's Creed serisine üç, dört seri çıkartacak seviyede çok sıkı abandıklarına göre fransız oyun şirketinin  development  ve marketing  anlamında oldukça ciddi bir bütçeye ihtiyacı var gibi görülüyor.  :D

Malum MMO korsancılık oyunu ''Skull And Bones'' ve diğer klasik aksiyon plafforming yapımları ''Prince Of Persia Remake'in'' çıkış tarihi akıbıyeti belirsizken, bir de bazı haber kaynaklarında AC Black Flag'in Remake'i dolaşıyor.

Acaba Ubisoft ''Skull And Bones'' serisini iptal ederek, ondaki oyun motorunu, oynanış mekaniklerini ve gemi savaşları aksiyonunu vs... Ac Black Flag'in Remake sürümüne mi aktaracak çok merak ediyorum, çünkü Ubisoft'un elinde hazır materyal olmasa, Ac Black flag gibi korsan ve gemi mekanikli bir oyun için Remake işine girmeye zaman ve bütçe harcamaz.
Son düzenlenme: 16 Ağustos 2023, 12:58:15 KamilPanpa37
 

Bilinmeyen Bey


Witcher 3 olmaktan canım sıkıldı. Oyunun amacı Suikastçi olmak, gizli davranmak. Önüme çıkan kişinin boğazına bıçak sokuyorum, adam hiçbirşey olmamış gibi kalkıyor. Kalçasına mızrak geçiriyorum, nasıl yaptın diye düzelip, benimle savaşıyor.

Allah aşkına, şu karanlık ve soğukkanlı temaya geri dönelim. Nolur Ubisoft, bazen aydınlık, bazen karanlık olsun ne olur :(


Bilinmeyen Bey


Bilinmeyen Bey