GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
30 Kasım 2024, 01:38:52

Anti Kill All

Başlatan _rox1nxrd, 14 Ağustos 2024, 23:45:59

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

_rox1nxrd

Merhabalar Yayılan Çoğu Pakette Olan Ama Yayılan Fixlere Ulaşamayan Sunucu Sahibi Ve Geliştiricilerimiz İçin Bu Kill All Fixinin Etkili Olduğunu Düşünüyorum Eleştiriye Açığım İyi günler.  :D


PAWN Kodu: Seç
forward Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2); public Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2){ new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2; if (!IsPlayerConnected(p1) || !IsPlayerConnected(p2)){ return -1.00; } GetPlayerPos(p1,x1,y1,z1); GetPlayerPos(p2,x2,y2,z2); return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2)); }

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
if(weaponid == 4 && GetDistanceBetweenPlayers(playerid, damagedid) > 2)
{
Kick(playerid);
}
    return 1;
}


Discord rox1nxrd  :kalp:


haroldjackson

geçilmesi çok basit bir fix.

imza kalemle atılır

_rox1nxrd

Alıntı yapılan: haroldjackson - 15 Ağustos 2024, 00:00:44
geçilmesi çok basit bir fix.

görüşlerin için teşekkürler bayım.


Murat Budak

Bu kod eskiden kullanılıyordu kullanacak kişilere raknet üzerinden daha işlevli olanı var onu tavsiye ederim.


Hata

if (weaponid == 4 && amount >= 50 || weaponid == 4 && amount == 0)

onplayerdamage


Holmes

Alıntı yapılan: Hata - 16 Ağustos 2024, 02:07:48
if (weaponid == 4 && amount >= 50 || weaponid == 4 && amount == 0)

onplayerdamage

SA:DM özlendi😁 eski adminin ve testerin ben😇


_rox1nxrd

Alıntı yapılan: Murat Budak - 16 Ağustos 2024, 01:17:11
Bu kod eskiden kullanılıyordu kullanacak kişilere raknet üzerinden daha işlevli olanı var onu tavsiye ederim.

görüşlerin için teşekkürler bayım.


_rox1nxrd

Alıntı yapılan: Hata - 16 Ağustos 2024, 02:07:48
if (weaponid == 4 && amount >= 50 || weaponid == 4 && amount == 0)

onplayerdamage

Doğrudur.


ReveR

Baydı artık, basic, yenilikçi paylaşımlar yapın bence bunlar çok eskide kaldı.


Murat Budak

PAWN Kodu: Seç
const IPacket_RPC_Damage = 115;
const IPacket_RPC = 20;
const Float:floatdeger = 889126912.000000;
IRawPacket:IPacket_RPC(playerid, BitStream:bs)
{
    new rpcid, numberOfBitsOfData;

    BS_ReadValue(bs,
        PR_IGNORE_BITS, 8, // packet id
        PR_UINT8, rpcid,
        PR_CUINT32, numberOfBitsOfData
    );
    if (rpcid == IPacket_RPC_Damage)
    {
        new bGiveOrTake;
        new uiPlayerID;
        new float: fDamageAmountToSend;
        new iWeaponID;
        new iBodyPart;
       
       
        BS_ReadValue(bs,
            PR_BOOL, bGiveOrTake
        );
        BS_ReadValue(bs,
            PR_UINT8, uiPlayerID
        );
        BS_ReadValue(bs,
            PR_FLOAT, fDamageAmountToSend
        );
        BS_ReadValue(bs,
            PR_UINT32, iWeaponID
        );
        BS_ReadValue(bs,
            PR_UINT8, iBodyPart
        );
        if (iWeaponID == 4) return Kick(playerid);
if (GetPlayerAnimationIndex(playerid) == 1130) return false;
        if(uiPlayerID == 255)
        {
            return false;
        }
        if(fDamageAmountToSend == floatdeger)
        {
            return false;
        }
        if(iWeaponID == 13888)
        {
            return false;
        }
        if(iWeaponID == 1024)
        {
            return false;
        }
        if(iWeaponID == 1092)
        {
            return false;
        }
    }
    return 1;
}


_rox1nxrd

Alıntı yapılan: ReveR - 17 Ağustos 2024, 23:56:57
Baydı artık, basic, yenilikçi paylaşımlar yapın bence bunlar çok eskide kaldı.

....