Textdraw Streamer
Bu plugin PlayerTextdraw limitini kaldırmak için yapıldı. C++ ile yazıldığı için Pawn yüklerinden kaçınılmıştır.
Geri Aramalar
Textdraw kimlikleri dinamik olduğu için yeni bir geri arama kullanmanız gerekmektedir.
public ClickDynamicPlayerTextdraw(playerid, PlayerText: playertextid)
{
return 0;
}
İndir
Proje açık kaynak kodlu olup geliştirilmeye açıktır.
Buradan indirebilirsiniz. (https://github.com/BenBurak/Textdraw-Streamer/releases)
teşekkürler
eline sağlık
Teşekkürler.
Eline sağlık.
Güzel eklenti.
Öneri: Per-Player TD ile beraber Global TD limitini de kaldırabilirsiniz.
Alıntı yapılan: ThePosition - 03 Ağustos 2020, 21:55:44Güzel eklenti.
Öneri: Per-Player TD ile beraber Global TD limitini de kaldırabilirsiniz.
Global textdrawın limiti 2048 olduğundan yeterli olacağını düşünüyorum. İhtiyaç halinde global içinde yapabilirim.
NexoR devam ke! Bir sunucu patlat ve eğlenelim
Başarılarını devamını dilerim Burak.
Ellerine sağlık, yeni projemde kesinlikle kullanacağım.
Teşekkürler.
Eklenti yeni sürüme güncellendi ve aşağıdaki özellikler eklendi.
native IsValidPlayerTextDraw(playerid, PlayerText: text);
native IsPlayerTextDrawVisible(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetString(playerid, PlayerText: text, pTextString[], len = sizeof(pTextString));
native PlayerTextDrawSetPos(playerid, PlayerText: text, Float:fX, Float:fY);
native PlayerTextDrawGetLetterSize(playerid, PlayerText: text, &Float:fX, &Float:fY = 0.0);
native PlayerTextDrawGetTextSize(playerid, PlayerText: text, &Float:fX, &Float:fY = 0.0);
native PlayerTextDrawGetPos(playerid, PlayerText: text, &Float:fX, &Float:fY = 0.0);
native PlayerTextDrawGetColor(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetBoxColor(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetBackgroundCol(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetShadow(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetOutline(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetFont(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawIsBox(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawIsProportional(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawIsSelectable(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetAlignment(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetPreviewModel(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetPreviewRot(playerid, PlayerText: text, &Float:fRotX, &Float:fRotY = 0.0, &Float:fRotZ = 0.0, &Float:fZoom = 0.0);
native PlayerTextDrawGetPreviewVehCol(playerid, PlayerText: text, &color1, &color2 = 0);
Alıntı yapılan: Alpaslan - 08 Ekim 2020, 21:07:47@NexoR niye sildin ki?
Emek verdiğin bir şeyin karşılığını alamazsan sende böyle kararlar alabilirsin. Bu platforma daha fazla katkıda bulunmayacağım.
Alıntı yapılan: NexoR - 09 Ekim 2020, 00:04:02Alıntı yapılan: Alpaslan - 08 Ekim 2020, 21:07:47@NexoR niye sildin ki?
Emek verdiğin bir şeyin karşılığını alamazsan sende böyle kararlar alabilirsin. Bu platforma daha fazla katkıda bulunmayacağım.
Adam haklı olm emeğinin karşılığını resmen alamıyor :/
Konu sahibinin ellerine sağlık. İhtiyacı olanlar şuradan (https://github.com/kristoisberg/samp-td-streamer) indirebilir.
Proje kaldırıldığından dolayı K/A