GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
28 Haziran 2024, 10:36:16

Textdraw Streamer

Başlatan NexoR, 02 Ağustos 2020, 11:56:54

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

NexoR

Textdraw Streamer
Bu plugin PlayerTextdraw limitini kaldırmak için yapıldı. C++ ile yazıldığı için Pawn yüklerinden kaçınılmıştır.

Geri Aramalar
Textdraw kimlikleri dinamik olduğu için yeni bir geri  arama kullanmanız gerekmektedir.

public ClickDynamicPlayerTextdraw(playerid, PlayerText: playertextid)
{
return 0;
}

İndir
Proje açık kaynak kodlu olup geliştirilmeye açıktır.

Buradan indirebilirsiniz.


Utherz

Doğrular ve yanlışlar yoktur, sadece yorumlar vardır.

Amper


NexoR


maXpoWer

Serhan Buz (maXpoWer)
Since 2009

squarepants

Güzel eklenti.
Öneri: Per-Player TD ile beraber Global TD limitini de kaldırabilirsiniz.



NexoR

Alıntı yapılan: ThePosition - 03 Ağustos 2020, 21:55:44
Güzel eklenti.
Öneri: Per-Player TD ile beraber Global TD limitini de kaldırabilirsiniz.

Global textdrawın limiti 2048 olduğundan yeterli olacağını düşünüyorum. İhtiyaç halinde global içinde yapabilirim.


Under Armour

NexoR devam ke! Bir sunucu patlat ve eğlenelim

SA-MP hakkında bir çok bilgi toplayan. (( GTA'cilar Fan Club ))



Turkiye GTA'cilar yeniden aktif!
Server IP:   91.121.87.14:2214

Sawyer

Başarılarını devamını dilerim Burak.

Artık bu kardeşiniz RageMP de daha mutlu SA:MP ile ilgilenmiyor.

Lawnless

Ellerine sağlık, yeni projemde kesinlikle kullanacağım.

public class gtaMultiSignature {
    public static void main(String[] args) {
      System.out.println("How can I help you?");
      System.out.println("C#, C++, Java, Python, LUA, PHP, .NET, Typescript, Javascript");
    }
}

Daxy

Eski Pawn Coder, şimdi asker :)
Düzce - Milli Savunma Üniversitesi

NexoR

Eklenti yeni sürüme güncellendi ve aşağıdaki özellikler eklendi.

native IsValidPlayerTextDraw(playerid, PlayerText: text);
native IsPlayerTextDrawVisible(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetString(playerid, PlayerText: text, pTextString[], len = sizeof(pTextString));
native PlayerTextDrawSetPos(playerid, PlayerText: text, Float:fX, Float:fY);
native PlayerTextDrawGetLetterSize(playerid, PlayerText: text, &Float:fX, &Float:fY = 0.0);
native PlayerTextDrawGetTextSize(playerid, PlayerText: text, &Float:fX, &Float:fY = 0.0);
native PlayerTextDrawGetPos(playerid, PlayerText: text, &Float:fX, &Float:fY = 0.0);
native PlayerTextDrawGetColor(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetBoxColor(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetBackgroundCol(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetShadow(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetOutline(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetFont(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawIsBox(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawIsProportional(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawIsSelectable(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetAlignment(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetPreviewModel(playerid, PlayerText: text);
native PlayerTextDrawGetPreviewRot(playerid, PlayerText: text, &Float:fRotX, &Float:fRotY = 0.0, &Float:fRotZ = 0.0, &Float:fZoom = 0.0);
native PlayerTextDrawGetPreviewVehCol(playerid, PlayerText: text, &color1, &color2 = 0);


Alpaslan


NexoR

Alıntı yapılan: Alpaslan - 08 Ekim 2020, 21:07:47
@NexoR niye sildin ki?

Emek verdiğin bir şeyin karşılığını alamazsan sende böyle kararlar alabilirsin. Bu platforma daha fazla katkıda bulunmayacağım.