GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Soygun ekleme sistemi CP'li

Başlatan Harun, 12 Ekim 2017, 22:06:36

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Harun

Merhaba,
Arkadaşlar bügün sizlere soygun ekleme sisteminin kodlarını atacağım. CheckPoint'lidir.(CP'li)
Y tuşu ile soygun yapılır.


Arkadaşlar tazerliyken,dondurulmuşken,kaçırılmışken gibi soygun yapamasınlar onu siz ayarlıyacaksınız. Renklerin hepsi beyazdır renkleri ve yazıları siz ayarlayabilirsiniz!

Kodlarda hata varsa mesaj atın düzeltirim.

Kodlara geçelim:

Modun Başına;
new Harun;
new HarunSoygun[MAX_PLAYERS];
new HarunSoygunSure =0;


OnGameModeInit'e;
CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);

OnPlayerEnterDynamicCP Publicine;
if(checkpointid == Harun)
   {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,"İlk önce araçtan inmelisin!");
        return 1;
}
  GameTextForPlayer(playerid, "~w~Soygun baslatmak icin ~r~Y~w~ tusuna basiniz!", 3000, 3);
   }
SetTimerEx("ServerHarunSoygun", 1000, 0, "d", playerid);


OnPlayerLeaveDynamicCP Publicine;
if(checkpointid == Harun)
{
    if(HarunSoygun[playerid] >= 1)
    {
    SendClientMessage(playerid, -1"CheckPoint'ten ayrıldın! Soygun iptal oldu!");
    HarunSoygun[playerid] =0;
                RemovePlayerAttachedObject(playerid, 8); //Çanta objesi kaldırıldı
}
     return 1;
      }


OnPlayerKeyStateChange Publicine;
if(newkeys == KEY_YES)  // Y tuşu
{
//Arkadaşlar buna Polis iken,Spawn olmadan,Kaçırılmışken,Dondurulmuşken,Tazerliyken gibi şartlar eklemeyi unutmayınız!

if(!IsPlayerInDynamicCP(playerid, Harun)))
{
    SendClientMessage(playerid,-1,"Soygun noktasında değilsiniz!");
    return 1;
}

if(IsPlayerInDynamicCP(playerid, Harun))
{

    if(HarunSoygunSure >= 1)
    {
        SendClientMessage(playerid,-1,"Harun adlı mekan soyulmuş!");
        return 1;
}
                new string[128];
HarunSoygunSure =180;//3dk
                                HarunSoygun[playerid] = 25;
SetPlayerWantedLevel(i, GetPlayerWantedLevel(i) + 10); //10 aranma ekler! Bu aranmaları kendi modunuzdaki aranma koduna göre değiştiriniz!
SetPlayerAttachedObject(playerid, 8, 1550, 1, 0.068999, -0.324999, -0.013000, 0.000000, 80.799987, 0.299999, 1.000000, 1.000000, 1.000000); //Çanta objesi eklendi
format(string,sizeof(string),"[Soygun] %s(%d) adlı oyuncu soyguna başladı! Mekan: Harun",PlayerName(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
return 1;
}


Modun boş bir yerine;
forward ServerHarunSoygun();
public ServerHarunSoygun()
{
      for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {    
      if(HarunSoygun[i] > 1)
        {
            HarunSoygun[i] --;
                                if(HarunSoygunSure >= 1)
        {
        SendClientMessage(playerid,-1,"Harun adlı mekan soyulmuş!");
        return 1;
        }
if(HarunSoygun[i] == 1)
{     
                                        new string[128];
SetPlayerWantedLevel(i, GetPlayerWantedLevel(i) + 10); //10 aranma ekler! Bu aranmaları kendi modunuzdaki aranma koduna göre değiştiriniz!
HarunSoygun[i] =0;
new enfazla =random(25000); // en fazla 25k verir değiştirebilirsiniz!
              GivePlayerScore(i,3);// 3 skor verir değiştirebilirsiniz!
format(string,sizeof(string),"[Soygun] %s(%d) adlı oyuncu soygundan $%d para çaldı! Mekan: Harun",PlayerName(i),i,enfazla);
SendClientMessageToAll(-1,string);
GivePlayerMoney(i, enfazla);
                                        RemovePlayerAttachedObject(playerid, 8); //Çanta objesi kaldırıldı
}
}
}
return 1;
}

stock PlayerName(playerid)
{
  new name[31];
  GetPlayerName(playerid, name, 31);
  return name;
}
Son düzenlenme: 15 Ekim 2017, 00:52:27 Harun

Dyternal

Ellerine sağlık ancak bunu bi sisteme çevirmen güzel olurdu ama gerek yok ben hafta sonu paylasacagim zaten.


Harun

Alıntı yapılan: STaRDuST10 - 12 Ekim 2017, 22:10:33

Ellerine sağlık ancak bunu bi sisteme çevirmen güzel olurdu ama gerek yok ben hafta sonu paylasacagim zaten.
Teşekkürler. Onuda bi ara yapıcaktım kasalı soyma sistemi ama sen hafta sonu yapacakmışşın o yüzden gerek yok!


SpooK

YOTUBUE KANALIM
ABONE OL

Harun


Backup


FrankTR

Alıntı yapılan: Harun - 12 Ekim 2017, 22:06:36


OnGameModeInit'e;
Harun = CreateDynamicCP(x,y,z büyüklük, -1, -1, -1, 100.0); // -1 lere dokunmayın arkadaşlar 100.0 da uzaklık dı oda kalsın onada dokunmaya gerek yok büyüklük ü 3.0 yapsanız yeter size kalmış isterseniz 1.0 veya 5.0 yapabilirsiniz!


Ya worldid, interiorid farklı kullanılmak istenirse? Şuna dokunmayın, bunu ayarlayın gibi bir ifade saçma olmuş. Tüm parametreler aşağıdaki gibidir. (-1'ler varsayılandır, değiştirilebilir)


CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);







Dyternal

SetTimer kullanmışsın ancak bu SetTimer herkese timer ekler.
SetTimerEx("ServerHarunSoygun", 1000, 0, "d", playerid);


Harun


Harun

Alıntı yapılan: FrankTR - 13 Ekim 2017, 10:05:53

Alıntı yapılan: Harun - 12 Ekim 2017, 22:06:36


OnGameModeInit'e;
Harun = CreateDynamicCP(x,y,z büyüklük, -1, -1, -1, 100.0); // -1 lere dokunmayın arkadaşlar 100.0 da uzaklık dı oda kalsın onada dokunmaya gerek yok büyüklük ü 3.0 yapsanız yeter size kalmış isterseniz 1.0 veya 5.0 yapabilirsiniz!


Ya worldid, interiorid farklı kullanılmak istenirse? Şuna dokunmayın, bunu ayarlayın gibi bir ifade saçma olmuş. Tüm parametreler aşağıdaki gibidir. (-1'ler varsayılandır, değiştirilebilir)


CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);

Teşekkürler seninkisini ekledim.


Harun

Alıntı yapılan: STaRDuST10 - 13 Ekim 2017, 10:15:35

SetTimer kullanmışsın ancak bu SetTimer herkese timer ekler.
SetTimerEx("ServerHarunSoygun", 1000, 0, "d", playerid);

Teşekkürler düzelttim.


gardiyantr

Nobles Role Play Yakında sizlerle.

Tüm hesaplar bir gün sorulacak o gün bu gününü arayacaksın.

-Oğuz ATEŞ