GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Yardım Talepleri => Konuyu başlatan: SertugPWN - 23 Haziran 2024, 07:42:41

Başlık: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: SertugPWN - 23 Haziran 2024, 07:42:41
Başlıkta gördüğünüz gibi GetPlayerVehicleID ile anti vehicle kodlayabilir miyim ? Bazı Forumlarda GetPlayerWeapon ile anti weapon kodladıklarını gördüm bende böyle bir konu açtım.
şimdiden yardım edenlere teşekkürler :D
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: deksxyz - 23 Haziran 2024, 08:08:59
Alıntı yapılan: SertugPWN - 23 Haziran 2024, 07:42:41
Başlıkta gördüğünüz gibi OnPlayerVehicleID ile anti vehicle kodlayabilir miyim ? Bazı Forumlarda OnPlayerWeapon ile anti weapon kodladıklarını gördüm bende böyle bir konu açtım.
şimdiden yardım edenlere teşekkürler :D
Anti vehicledan kastın nedir? Bir oyuncunun (örneğin) 22 IDli araca binememesi gibi mi?
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: #McAllen - 23 Haziran 2024, 10:46:13
OnPlayerVehicleID'den kastın eğer GetPlayerVehicleID ise oyuncunun sadece araç idsini çektirirsin onunla pek bir şey yapabileceğini sanmıyorum. Ufak tefek korumalar ekleyebilirsin.
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: SertugPWN - 24 Haziran 2024, 11:07:09
Alıntı yapılan: deksxyz - 23 Haziran 2024, 08:08:59
Alıntı yapılan: SertugPWN - 23 Haziran 2024, 07:42:41
Başlıkta gördüğünüz gibi OnPlayerVehicleID ile anti vehicle kodlayabilir miyim ? Bazı Forumlarda OnPlayerWeapon ile anti weapon kodladıklarını gördüm bende böyle bir konu açtım.
şimdiden yardım edenlere teşekkürler :D
Anti vehicledan kastın nedir? Bir oyuncunun (örneğin) 22 IDli araca binememesi gibi mi?
yani cleo vb sob gibi şeylerle araba basmamasını sağlamak uçak basmamasını sağlamak
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: Backup - 27 Haziran 2024, 14:24:02
Hilenin mantığını anlamak için her methodun detaylı logunu alan boş bir gamemode tasarla. Hileyi çalıştırdığında yakaladığın değerlere göre anti hile geliştirebilirsin. Hileyi kullanmadan, değerlerini yakalamadan mantığını çözmen çok zor. Evet bahsettiğin GetPlayerVehicleID ile anti hile geliştirmek mümkün ama bu sadece bir araçtır, asıl mantığını çözmen ise temel konu. Temel konuya odaklanmadan çözemezsin.
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: Holmes - 27 Haziran 2024, 15:48:39
Alıntı yapılan: Backup - 27 Haziran 2024, 14:24:02
Hilenin mantığını anlamak için her methodun detaylı logunu alan boş bir gamemode tasarla. Hileyi çalıştırdığında yakaladığın değerlere göre anti hile geliştirebilirsin. Hileyi kullanmadan, değerlerini yakalamadan mantığını çözmen çok zor. Evet bahsettiğin GetPlayerVehicleID ile anti hile geliştirmek mümkün ama bu sadece bir araçtır, asıl mantığını çözmen ise temel konu. Temel konuya odaklanmadan çözemezsin.

O değilde seni tekrar görmek mutlu etti :) hoş geldin tekrar
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: Rodeiun - 27 Haziran 2024, 23:45:25
onplayervehicleid dediğin şey umarım onplayerentercar gibi bir geri aramadan bahsediyorsundur, geri arama limanlarının kullanım sıklığına göre anti hile mantığı geliştirilebilir ayrıca bu tarz çağrıları statechange ile yakalaman faydana olur ve statechange durumlarında arabanın pozisyonuyla oyuncunun lokal pozisyonu arasındaki mutlak uzaklık ölçülebilir buda bir mantıkdır, animasyon denetimi ilede çoğu şey fixlenebilir. hayal dünyana kalmış, kolay gelsin.
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: SertugPWN - 29 Haziran 2024, 07:55:00
Alıntı yapılan: Rodeiun - 27 Haziran 2024, 23:45:25
onplayervehicleid dediğin şey umarım onplayerentercar gibi bir geri aramadan bahsediyorsundur, geri arama limanlarının kullanım sıklığına göre anti hile mantığı geliştirilebilir ayrıca bu tarz çağrıları statechange ile yakalaman faydana olur ve statechange durumlarında arabanın pozisyonuyla oyuncunun lokal pozisyonu arasındaki mutlak uzaklık ölçülebilir buda bir mantıkdır, animasyon denetimi ilede çoğu şey fixlenebilir. hayal dünyana kalmış, kolay gelsin.
Yanlış yazdım GetPlayerVehicleID bazı forumlarda GetPlayer Weappon ile basitçe belirtilen idli silahla sıktığında kick yeme açısından tasarlanmıştı burada sordum böyle olur mu diye
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: SertugPWN - 29 Haziran 2024, 07:55:44
Alıntı yapılan: #McAllen - 23 Haziran 2024, 10:46:13
OnPlayerVehicleID'den kastın eğer GetPlayerVehicleID ise oyuncunun sadece araç idsini çektirirsin onunla pek bir şey yapabileceğini sanmıyorum. Ufak tefek korumalar ekleyebilirsin.
Ben onu yanlış yazdım GetPlayerVehicleID olacak
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: Eamon - 30 Haziran 2024, 17:15:38
Diğer kişiler zaten çoğu şeyi yazmış. O fonksiyonlar ile sadece aracın ID'sine ulaşırsın. ID'sine ulaştıktan sonra ne yapacaksın? Bence önce kodlama mantığını öğren sonra anti hile işine başla.
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: gardiyantr - 04 Şubat 2025, 22:11:37
new gPlayerVehicle[MAX_PLAYERS]; // Oyuncunun sahip olduğu araç ID'sini tutar

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    // "/spawnvehicle" komutu ile araç spawnlama örneği
    if (strcmp(cmdtext, "/spawnvehicle", true) == 0)
    {
        // Oyuncunun mevcut aracı var mı kontrol et
        if (gPlayerVehicle[playerid] != INVALID_VEHICLE_ID)
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, "Zaten bir araca sahipsiniz. Yeni araç spawnlayamazsınız.");
            return 1;
        }

        // Yeni araç oluştur ve oyuncuya ata
        new vehicleid = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, -1, -1, 600);
        if (vehicleid != INVALID_VEHICLE_ID)
        {
            gPlayerVehicle[playerid] = vehicleid; // Oyuncunun araç ID'sini kaydet
            PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç spawnlandı ve size atandı.");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç spawnlama başarısız oldu.");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    // Oyuncu çıktığında aracını sil
    if (gPlayerVehicle[playerid] != INVALID_VEHICLE_ID)
    {
        DestroyVehicle(gPlayerVehicle[playerid]);
        gPlayerVehicle[playerid] = INVALID_VEHICLE_ID; // Aracın kaydını sil
    }
    return 1;
}

}

Bunun gibi bişeymi diyosun?
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: Krips Je - 04 Şubat 2025, 22:47:47
Alıntı yapılan: gardiyantr - 04 Şubat 2025, 22:11:37
new gPlayerVehicle[MAX_PLAYERS]; // Oyuncunun sahip olduğu araç ID'sini tutar

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    // "/spawnvehicle" komutu ile araç spawnlama örneği
    if (strcmp(cmdtext, "/spawnvehicle", true) == 0)
    {
        // Oyuncunun mevcut aracı var mı kontrol et
        if (gPlayerVehicle[playerid] != INVALID_VEHICLE_ID)
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, "Zaten bir araca sahipsiniz. Yeni araç spawnlayamazsınız.");
            return 1;
        }

        // Yeni araç oluştur ve oyuncuya ata
        new vehicleid = CreateVehicle(411, 0.0, 0.0, 3.0, 0.0, -1, -1, 600);
        if (vehicleid != INVALID_VEHICLE_ID)
        {
            gPlayerVehicle[playerid] = vehicleid; // Oyuncunun araç ID'sini kaydet
            PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç spawnlandı ve size atandı.");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, "Araç spawnlama başarısız oldu.");
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    // Oyuncu çıktığında aracını sil
    if (gPlayerVehicle[playerid] != INVALID_VEHICLE_ID)
    {
        DestroyVehicle(gPlayerVehicle[playerid]);
        gPlayerVehicle[playerid] = INVALID_VEHICLE_ID; // Aracın kaydını sil
    }
    return 1;
}

}

Bunun gibi bişeymi diyosun?

kanka bu arac spawnlama bu 1
2 chatgpt pawn anlayışı yok bilgin olsun
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: HKI - 04 Şubat 2025, 23:41:23
Alıntı yapılan: SertugPWN - 24 Haziran 2024, 11:07:09
Alıntı yapılan: deksxyz - 23 Haziran 2024, 08:08:59
Alıntı yapılan: SertugPWN - 23 Haziran 2024, 07:42:41
Başlıkta gördüğünüz gibi OnPlayerVehicleID ile anti vehicle kodlayabilir miyim ? Bazı Forumlarda OnPlayerWeapon ile anti weapon kodladıklarını gördüm bende böyle bir konu açtım.
şimdiden yardım edenlere teşekkürler :D
Anti vehicledan kastın nedir? Bir oyuncunun (örneğin) 22 IDli araca binememesi gibi mi?
yani cleo vb sob gibi şeylerle araba basmamasını sağlamak uçak basmamasını sağlamak

CreateVehicle, AddStaticVehicle ve AddStaticVehicleEx fonksiyonlarını ve OnVehicleSpawn callback'ini hooklayıp basit bir değişken atayarak dışarıdan müdahale ile araç yaratılmasını engelleyebilirsin.
Başlık: Ynt: OnPlayerVehicleID ile Anti-Vehicle Kodlanır mı ?
Gönderen: TAKTAK26 - 04 Şubat 2025, 23:54:49
Eskisi gibi olsa uğraşırdım, ama gerek yok artık.