GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Mod Galerisi => Konuyu başlatan: ConquerRoleplay - 06 Ağustos 2023, 12:37:41

Başlık: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: ConquerRoleplay - 06 Ağustos 2023, 12:37:41
SAMP sunucuları için uyarlanmış özgürlük adası haritası. Bu harita üzerinde sosyal roller ve faaliyetler gerçekleştirebilirsiniz. Haritanın özel bir kullanım amacı yoktur, tarihi bir yapı ve mekanı temsil eder. Günümüz dünyasında, New York'ta bulunmakta ve turizm ve sosyal faaliyet yürütmektedir.

-Wiki TR: (https://tr.wikipedia.org/wiki/Liberty_Adas%C4%B1) Liberty Adası (İngilizce: Liberty Island), Amerika Birleşik Devletleri'nin New York kentinde Yukarı New York Körfezi üzerinde yer alan bir adadır. Ada, Manhattan'ın bir eksklavıdır ve Jersey City tarafından çevrilidir. Sahibi federal hükûmet olup özellikle Özgürlük Anıtı'nın bulunduğu yer olarak bilinmektedir.

-Wiki EN: (https://en.wikipedia.org/wiki/Liberty_Island) Liberty Island is a federally owned island in Upper New York Bay in the United States. Its most notable feature is the Statue of Liberty (Liberty Enlightening the World), a large statue by Frédéric Auguste Bartholdi that was dedicated in 1886. The island also contains the Statue of Liberty Museum, which opened in 2019 and exhibits the statue's original torch.

Long known as Bedloe's Island, it was renamed by an act of the United States Congress in 1956. Part of the State of New York, the island is an exclave of the New York City borough of Manhattan, surrounded by the waters of Jersey City, New Jersey.

Liberty Island became part of the Statue of Liberty National Monument in 1937 through Presidential Proclamation 2250, signed by President Franklin D. Roosevelt. In 1966, it was listed on the National Register of Historic Places as part of Statue of Liberty National Monument, Ellis Island and Liberty Island.




Prefab Dosyası
Prefab dosyasını kullanarak Texture Studio içerisinde işlem yapabilirsiniz.
https://www.virustotal.com/gui/file/3c635287d53df33852bbec15fd7d4b2312475f4fabbcbac0d1c0d07186aff64e?nocache=1 (https://www.virustotal.com/gui/file/3c635287d53df33852bbec15fd7d4b2312475f4fabbcbac0d1c0d07186aff64e?nocache=1)

https://cdn.discordapp.com/attachments/854028068184522802/1137676741654093874/statueliberty.db (https://cdn.discordapp.com/attachments/854028068184522802/1137676741654093874/statueliberty.db)


Model dosyaları ve Artconfig
Haritanın kurulumu için gereken kaynak dosyaları.
https://www.virustotal.com/gui/file/5b25c98029b39c62467e8cc37f40a27f4090e3fdf1379bfca36f1f7bed672dea?nocache=1 (https://www.virustotal.com/gui/file/5b25c98029b39c62467e8cc37f40a27f4090e3fdf1379bfca36f1f7bed672dea?nocache=1)

https://cdn.discordapp.com/attachments/854028068184522802/1137678096066170890/Conquer_Roleplay_Liberty_Island.rar (https://cdn.discordapp.com/attachments/854028068184522802/1137678096066170890/Conquer_Roleplay_Liberty_Island.rar)


Map Kodu
PAWN Kodu: Seç
new thevorge;
thevorge = CreateDynamicObject(10388, 350.649139, -2300.961914, 8.659955, 0.000005, -0.000005, 135.699981, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 8065, "vgsswrehse03", "vgswrhsign01", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 9514, "711_sfw", "ws_carpark2", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 2, 9514, "711_sfw", "ws_carpark2", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 3, 10056, "bigoldbuild_sfe", "bank_sfe1", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 4, 9514, "711_sfw", "ws_carpark2", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(3715, 293.037322, -2282.552246, 11.550474, -0.000005, 0.000005, -44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 2, 18773, "tunnelsections", "stonewall4", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(12944, 368.441131, -2260.386230, 3.181436, -0.000005, -0.000005, -135.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 5134, "wasteland_las2", "ja_sgcombo3", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(19376, 373.047088, -2258.146484, 3.087726, 0.000005, 90.000007, 44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 2, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(19376, 370.659393, -2255.770507, 3.107726, 0.000005, 90.000007, 44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 2, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(8659, 423.007049, -2308.485595, 3.894609, 0.000005, -0.000005, 135.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(8659, 402.182342, -2287.661376, 3.894609, -0.000005, 0.000005, -44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(8659, 471.877166, -2261.825683, 3.894609, 0.000009, -0.000009, 135.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(8659, 451.052459, -2241.001464, 3.894609, -0.000009, 0.000009, -44.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(8659, 437.714569, -2227.636962, 3.884610, -0.000009, 0.000009, -44.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(8659, 388.931365, -2274.395996, 3.904610, -0.000005, 0.000005, -44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 1, 10101, "2notherbuildsfe", "Bow_church_grass_alt", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(12944, 425.395721, -2207.638427, 3.181436, -0.000003, 0.000005, 44.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 5174, "warehus_las2", "las2_dcwal2", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(19376, 420.789276, -2209.878173, 3.087726, 0.000003, 89.999992, -135.000045, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 2, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
thevorge = CreateDynamicObject(19376, 423.176971, -2212.254150, 3.107726, 0.000003, 89.999992, -135.000045, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 0, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
SetDynamicObjectMaterial(thevorge, 2, 16639, "a51_labs", "dam_terazzo", 0x00000000);
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
thevorge = CreateDynamicObject(-30082, 514.739501, -2353.676269, 2.574616, 0.000001, 0.000016, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(-30080, 514.723388, -2353.682617, 2.577048, 0.000001, 0.000016, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(-30081, 514.730712, -2353.683105, 2.587455, 0.000001, 0.000016, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(-30083, 514.737548, -2353.672363, 2.573173, 0.000001, 0.000016, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(-30084, 427.071502, -2277.693359, 2.171429, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(11245, 371.689178, -2211.999023, 33.323150, 0.000006, -69.999977, -0.000021, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1278, 371.186248, -2212.038574, 17.011165, 0.000000, 0.000007, 0.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 414.147186, -2371.257568, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 419.422576, -2335.916259, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 380.715057, -2340.668457, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 315.843475, -2293.800537, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 377.425506, -2270.656738, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 434.064178, -2214.017822, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 464.654022, -2237.818603, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 500.240936, -2249.523681, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 541.352783, -2248.986083, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 323.579803, -2217.630859, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(708, 329.618377, -2185.980712, 2.887495, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 460.673065, -2299.616943, 5.629590, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 443.108612, -2282.052490, 5.629590, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 425.452362, -2264.396240, 5.629590, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 409.167694, -2248.111328, 5.629590, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 395.520721, -2234.464355, 5.629590, 0.000001, 0.000008, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 476.091033, -2273.297851, 3.600720, 0.000008, -0.000001, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 466.990447, -2264.197753, 3.600720, 0.000008, -0.000001, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 458.886932, -2256.093994, 3.600720, 0.000008, -0.000001, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 447.869842, -2245.076904, 3.600720, 0.000008, -0.000001, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 409.098846, -2283.848388, 3.600720, -0.000008, -0.000005, 134.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 418.199432, -2292.948730, 3.600720, -0.000008, -0.000005, 134.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 426.302947, -2301.052246, 3.600720, -0.000008, -0.000005, 134.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 437.320037, -2312.069335, 3.600720, -0.000008, -0.000005, 134.999984, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 486.065155, -2309.339843, 13.509481, 0.000001, 0.000016, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 470.162322, -2325.242675, 13.509481, 0.000001, 0.000016, -135.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3886, 429.865936, -2400.475585, 0.453748, 0.000006, 0.000005, -100.599983, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3886, 440.108612, -2402.393066, 0.453748, 0.000006, 0.000005, -100.599983, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1569, 338.875701, -2292.134277, 2.692663, 0.000005, 0.000005, 44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3406, 423.549041, -2400.358154, -0.720092, 0.000007, 0.000001, 79.299972, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3406, 421.923065, -2408.965820, -0.720092, 0.000007, 0.000001, 79.299972, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3406, 434.808807, -2402.577880, -0.720092, 0.000014, 0.000001, 79.299949, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3406, 433.182830, -2411.185791, -0.720092, 0.000014, 0.000001, 79.299949, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3406, 445.900115, -2405.197753, -0.720092, 0.000021, 0.000002, 79.299926, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(3406, 444.274139, -2413.805664, -0.720092, 0.000021, 0.000002, 79.299926, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1472, 432.181854, -2398.397216, 2.192184, -0.000001, 0.000007, -8.999997, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1472, 432.023162, -2399.404785, 1.422185, -0.000001, 0.000007, -8.999997, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1472, 438.485565, -2399.587402, 2.192184, -0.000001, 0.000014, -8.999996, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1472, 438.326873, -2400.594726, 1.422185, -0.000001, 0.000014, -8.999996, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(8566, 260.615447, -2217.128417, 10.539623, -0.000005, 0.000005, -43.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(8571, 288.640838, -2249.309326, 6.285425, -0.000005, -0.000005, -133.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(9902, 242.542205, -2298.094726, -15.676959, -0.000001, -0.000007, -170.400039, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(5737, 310.965057, -2203.006347, 8.872877, -0.000005, 0.000005, -44.299987, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 378.274627, -2257.788818, 3.753661, 0.000000, 0.000007, 0.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 376.333709, -2256.028808, 3.753661, 0.000000, 0.000007, 0.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 373.048065, -2252.688720, 3.753661, 0.000000, 0.000007, 0.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 370.914276, -2251.078613, 3.753661, 0.000000, 0.000007, 0.000000, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(16061, 452.164276, -2245.230712, 2.789348, 0.000005, 0.000005, 44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(16061, 407.736541, -2289.658447, 2.789348, 0.000005, 0.000005, 44.999988, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 345.779022, -2237.773925, 5.629589, 0.000001, 0.000019, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 332.881072, -2250.671386, 5.629589, 0.000001, 0.000019, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 320.994842, -2262.557861, 5.629589, 0.000001, 0.000019, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 308.624725, -2274.932373, 5.629589, 0.000001, 0.000019, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 368.852264, -2170.259521, 4.010714, 0.000015, 0.000000, 9.999921, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 382.821990, -2169.593994, 4.010714, 0.000012, 0.000000, -15.000073, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 394.973846, -2173.771728, 4.010714, 0.000010, -0.000000, -30.000074, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 403.387420, -2184.218505, 4.010714, 0.000007, -0.000002, -55.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 399.941131, -2179.239501, 5.929596, 0.000001, 0.000019, -45.000076, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 389.387908, -2170.803710, 5.929597, 0.000004, 0.000021, -19.800067, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 376.342987, -2168.765625, 5.929597, 0.000006, 0.000021, -1.700064, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 361.846405, -2171.881103, 5.929597, 0.000009, 0.000021, 20.399923, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 415.561737, -2210.236083, 3.753661, 0.000007, -0.000000, 179.999832, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 417.503143, -2211.995849, 3.753661, 0.000007, -0.000000, 179.999832, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 420.788299, -2215.336181, 3.753661, 0.000007, -0.000000, 179.999832, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1594, 422.922088, -2216.946044, 3.753661, 0.000007, -0.000000, 179.999832, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 355.925506, -2174.966308, 4.010713, 0.000018, -0.000000, 32.899925, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1231, 350.648162, -2178.840087, 5.929597, 0.000011, 0.000019, 40.299922, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);
thevorge = CreateDynamicObject(1368, 346.422088, -2182.815673, 4.010713, 0.000019, -0.000001, 46.599903, -1, -1, -1, 400.00, 400.00);


Paylaşılan dosya açık kaynak kodlu bir dosya olmakla beraber dilediğiniz gibi kullanıp, editleyebilirsiniz. Herkese iyi forumlar! :kalp:
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: deks1337 - 06 Ağustos 2023, 13:35:38
Çok güzel, elinize sağlık, paylaşım için teşekkürler
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: tinkyoppski - 06 Ağustos 2023, 22:49:27
Alıntı yapılan: Rise - 06 Ağustos 2023, 13:35:38
Çok güzel, elinize sağlık, paylaşım için teşekkürler
Asla saygı görmeyeceksin Rise 😂😄😫
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: Rodri - 07 Ağustos 2023, 15:11:57
Eline sağlık.
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: deks1337 - 07 Ağustos 2023, 15:36:10
Alıntı yapılan: tinkyoppski - 06 Ağustos 2023, 22:49:27
Alıntı yapılan: Rise - 06 Ağustos 2023, 13:35:38
Çok güzel, elinize sağlık, paylaşım için teşekkürler
Asla saygı görmeyeceksin Rise 😂😄😫
güzel paylaşım yapanı tebrik ediyorum, saygı umrumda değil 😂😄😫
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: ConquerRoleplay - 08 Ağustos 2023, 10:50:47
İndirme linklerini koymayı unutmuşum. Mazur görün, linkler yenilendi. Herkese iyi kullanımlar. :kalp:
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: ConquerRoleplay - 08 Ağustos 2023, 10:51:57
Alıntı yapılan: Rise - 06 Ağustos 2023, 13:35:38
Çok güzel, elinize sağlık, paylaşım için teşekkürler

Alıntı yapılan: Rodri - 07 Ağustos 2023, 15:11:57
Eline sağlık.

Biz teşekkür ederiz! İyi kullanımlar. :kalp:
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: DracDonix - 08 Ağustos 2023, 12:16:13
abİ cRASH yİYOM nAPCAM
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: ConquerRoleplay - 08 Ağustos 2023, 21:27:34
Alıntı yapılan: DracDonix - 08 Ağustos 2023, 12:16:13
abİ cRASH yİYOM nAPCAM

EYVAH, YAPMA!
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: Rain - 10 Ağustos 2023, 00:25:06
Amerikan konsept sunucuların vazgeçilmezi olucak bir map
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: Bilinmeyen Bey - 11 Ağustos 2023, 20:12:42
Mükemmel bir map. Özgürlük Adası baya ikoniktir :)
Başlık: Ynt: Liberty Island/Özgürlük Adası Haritası - Roleplay sunucuları için uygundur
Gönderen: HKI - 12 Ağustos 2023, 16:08:38
Amerikan konseptli sunucularda bir numaralı sosyal alan olur! :) Userlar için bir farklılık olur hem.