GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
19 Nisan 2025, 16:02:25

Kullanışlı Kodlar

Başlatan EvoturK, 28 Şubat 2017, 23:19:58

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 17 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Atlas RPG

Alıntı yapılan: Sypnox - 08 Eylül 2017, 12:25:52

Basit Ama İşe Yarar Bence  :helal:

OnPlayerConnect Publicinin Altına

Tam Kod

public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new string[64], pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(string,sizeof string,"[%s] Adlı Oyuncu Sunucuya Giriş Yaptı!",pName);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,string);
    return 1;
}



Bu Kodu Yapıştırın

OnPlayerDisconnect Publicinin Altına

Tam Kod

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new
        szString[64],
        playerName[MAX_PLAYER_NAME];

    GetPlayerName(playerid, playerName, MAX_PLAYER_NAME);

    new szDisconnectReason[3][] =
    {
        "Zaman Aşımı/Crash",
        "Kendi İsteğiyle",
        "Kick/Ban"
    };

    format(szString, sizeof szString, "%s Adlı Oyuncu Sunucudan Ayrıldı Sebep: (%s).", playerName, szDisconnectReason[reason]);

    SendClientMessageToAll(0xC4C4C4FF, szString);
    return 1;
}



Kanka sadece girişi aldım hata verdi pawn çalışmayı durdurdu xd


iidedinkral

Alıntı yapılan: Reliveth. - 22 Haziran 2017, 17:40:30

Bu kodlar "Spawn Kill"'i engellemenizi sağlar.  :helal:

OnPlayerSpawn Publicine:
PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 999999);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}


Modun boş bir yerine:
PAWN Kodu: Seç
forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}





Kaynak belirtiniz.

Я критика

Dyternal

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 09:28:26

Alıntı yapılan: Reliveth. - 22 Haziran 2017, 17:40:30

Bu kodlar "Spawn Kill"'i engellemenizi sağlar.  :helal:

OnPlayerSpawn Publicine:
PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 999999);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}


Modun boş bir yerine:
PAWN Kodu: Seç
forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}





Kaynak belirtiniz.



Kaynağı geç kullanışlı değil ki.


new God[MAX_PLAYERS];



public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(God[playerid] == true) return false;
    return 1;
}



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   God[playerid] = true;
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}



forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{

   God[playerid] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}


iidedinkral

Alıntı yapılan: Dyternal - 09 Şubat 2019, 21:49:40

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 09:28:26

Alıntı yapılan: Reliveth. - 22 Haziran 2017, 17:40:30

Bu kodlar "Spawn Kill"'i engellemenizi sağlar.  :helal:

OnPlayerSpawn Publicine:
PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 999999);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}


Modun boş bir yerine:
PAWN Kodu: Seç
forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}





Kaynak belirtiniz.



Kaynağı geç kullanışlı değil ki.


new God[MAX_PLAYERS];



public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(God[playerid] == true) return false;
    return 1;
}



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   God[playerid] = true;
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}



forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{

   God[playerid] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}



Her ihtimali gözden geçirirsen paylaşılan kodun daha verimli olduğunu görürsün. Oyuncu streamer objelerin üzerinde doğarsa objelerin geç yüklenme sorunundan dolayı yere düşebilir. Kendisi kodu spawn kill önleme olarak tanıttı diye kodun spawn kill önlemek amacıyla yazıldığını düşünmek zorunda değilsin.

Я критика

Dyternal

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 22:04:41

Alıntı yapılan: Dyternal - 09 Şubat 2019, 21:49:40

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 09:28:26

Alıntı yapılan: Reliveth. - 22 Haziran 2017, 17:40:30

Bu kodlar "Spawn Kill"'i engellemenizi sağlar.  :helal:

OnPlayerSpawn Publicine:
PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 999999);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}


Modun boş bir yerine:
PAWN Kodu: Seç
forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}





Kaynak belirtiniz.



Kaynağı geç kullanışlı değil ki.


new God[MAX_PLAYERS];



public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(God[playerid] == true) return false;
    return 1;
}



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   God[playerid] = true;
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}



forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{

   God[playerid] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}



Her ihtimali gözden geçirirsen paylaşılan kodun daha verimli olduğunu görürsün. Oyuncu streamer objelerin üzerinde doğarsa objelerin geç yüklenme sorunundan dolayı yere düşebilir. Kendisi kodu spawn kill önleme olarak tanıttı diye kodun spawn kill önlemek amacıyla yazıldığını düşünmek zorunda değilsin.

Ben yaptığımı modumda kullanıyorum. Eğer streamer objelerinin geç yüklenmesi sonucu yere düşsede hasar vermeyecektir. Yani benim yaptığım sistem her türlü alınan hasarları engelliyor. Bu bi' nevi /god sistemi.


iidedinkral

Alıntı yapılan: Dyternal - 10 Şubat 2019, 14:16:17

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 22:04:41

Alıntı yapılan: Dyternal - 09 Şubat 2019, 21:49:40

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 09:28:26

Alıntı yapılan: Reliveth. - 22 Haziran 2017, 17:40:30

Bu kodlar "Spawn Kill"'i engellemenizi sağlar.  :helal:

OnPlayerSpawn Publicine:
PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 999999);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}


Modun boş bir yerine:
PAWN Kodu: Seç
forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}





Kaynak belirtiniz.



Kaynağı geç kullanışlı değil ki.


new God[MAX_PLAYERS];



public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(God[playerid] == true) return false;
    return 1;
}



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   God[playerid] = true;
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}



forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{

   God[playerid] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}



Her ihtimali gözden geçirirsen paylaşılan kodun daha verimli olduğunu görürsün. Oyuncu streamer objelerin üzerinde doğarsa objelerin geç yüklenme sorunundan dolayı yere düşebilir. Kendisi kodu spawn kill önleme olarak tanıttı diye kodun spawn kill önlemek amacıyla yazıldığını düşünmek zorunda değilsin.

Ben yaptığımı modumda kullanıyorum. Eğer streamer objelerinin geç yüklenmesi sonucu yere düşsede hasar vermeyecektir. Yani benim yaptığım sistem her türlü alınan hasarları engelliyor. Bu bi' nevi /god sistemi.


Ben hasar alıp almamasından bahsetmedim, yere düşmesini engellemekten bahsettim. Senin yaptığında yere düşer ama öncekinde yere düşmez.

Я критика

Dyternal

Alıntı yapılan: iidedinkral - 10 Şubat 2019, 16:27:36

Alıntı yapılan: Dyternal - 10 Şubat 2019, 14:16:17

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 22:04:41

Alıntı yapılan: Dyternal - 09 Şubat 2019, 21:49:40

Alıntı yapılan: iidedinkral - 09 Şubat 2019, 09:28:26

Alıntı yapılan: Reliveth. - 22 Haziran 2017, 17:40:30

Bu kodlar "Spawn Kill"'i engellemenizi sağlar.  :helal:

OnPlayerSpawn Publicine:
PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   SetPlayerHealth(playerid, 999999);
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}


Modun boş bir yerine:
PAWN Kodu: Seç
forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 1);
   SetPlayerHealth(playerid, 100);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}





Kaynak belirtiniz.



Kaynağı geç kullanışlı değil ki.


new God[MAX_PLAYERS];



public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)
{
    if(God[playerid] == true) return false;
    return 1;
}



public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   God[playerid] = true;
   SetTimerEx("AntiSpawnFinish", 5000, false, "i", playerid);
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill aktif. 5 Saniye boyunca asla ölmezsiniz!");
   return 1;
}



forward AntiSpawnFinish(playerid);
public AntiSpawnFinish(playerid)
{

   God[playerid] = false;
   SendClientMessage(playerid, -1, "{999999}Anti-Spawnkill: {FFFFFF}Anti Spawnkill süreniz doldu, İyi oyunlar!");
return 1;
}



Her ihtimali gözden geçirirsen paylaşılan kodun daha verimli olduğunu görürsün. Oyuncu streamer objelerin üzerinde doğarsa objelerin geç yüklenme sorunundan dolayı yere düşebilir. Kendisi kodu spawn kill önleme olarak tanıttı diye kodun spawn kill önlemek amacıyla yazıldığını düşünmek zorunda değilsin.

Ben yaptığımı modumda kullanıyorum. Eğer streamer objelerinin geç yüklenmesi sonucu yere düşsede hasar vermeyecektir. Yani benim yaptığım sistem her türlü alınan hasarları engelliyor. Bu bi' nevi /god sistemi.


Ben hasar alıp almamasından bahsetmedim, yere düşmesini engellemekten bahsettim. Senin yaptığında yere düşer ama öncekinde yere düşmez.


TogglePlayerControllable(playerid, 0);

Unuttun demek istiyorsun herhalde. Evet onu unutmuşum teşekkürler.


cudless

Sunucudaki anlık oyuncu sayısını verir.
PAWN Kodu: Seç

ServerdeKacKisiVar() {
new sayi;
for(new j=0; x < MAX_PLAYERS; j++) {
  if(IsPlayerConnected(j)) {
sayi++;
}
}
return sayi;
}

Kullanımı:
PAWN Kodu: Seç
printf("Anlık oyuncu:%d", ServerdeKacKisiVar());


Levi

Alıntı yapılan: cudless - 18 Mart 2019, 13:01:17

Sunucudaki anlık oyuncu sayısını verir.
PAWN Kodu: Seç

ServerdeKacKisiVar() {
new sayi;
for(new j=0; x < MAX_PLAYERS; j++) {
  if(IsPlayerConnected(j)) {
sayi++;
}
}
return sayi;
}

Kullanımı:
PAWN Kodu: Seç
printf("Anlık oyuncu:%d", ServerdeKacKisiVar());


for(new j=0; x < MAX_PLAYERS; j++)
burada sıkıntı var.

for(new j=0; j < MAX_PLAYERS; j++)
bu şekilde düzeltilmesi gerekiyor. ayrıca bu bir fonksiyon, burası doğru konu değil.

"I'm the best damn thing that your eyes have ever seen."

Utherz

Yenilikler Komutu:

PAWN Kodu: Seç
CMD:yenilikler(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "-------------");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "-------------");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "-------------");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "-------------");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "-------------");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "-------------");

return 1;
}

Doğrular ve yanlışlar yoktur, sadece yorumlar vardır.

cudless

Alıntı yapılan: Quick - 19 Nisan 2019, 19:50:49

Raf Komutu: (Alıntı)

PAWN Kodu: Seç
CMD:raf(playerid, params[])
{
new
id = Rack_Nearest(playerid),
houseid = House_Inside(playerid);

if (id == -1)
    return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir rafa yakın değilsin.");


if (GetFactionType(playerid) == FACTION_GOV || GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE || GetFactionType(playerid) == FACTION_INTEL)
return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü bu işlemi yapamaz.");

if(House_IsOwner(playerid, houseid))
{
    Rack_ShowGuns(playerid, id);
}
else SendErrorMessage(playerid, "Bu ev senin değil.");

return 1;
}


Her modda çalışmaz.


Amper

Alıntı yapılan: Quick - 19 Nisan 2019, 19:50:49

Raf Komutu: (Alıntı)

PAWN Kodu: Seç
CMD:raf(playerid, params[])
{
new
id = Rack_Nearest(playerid),
houseid = House_Inside(playerid);

if (id == -1)
    return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir rafa yakın değilsin.");


if (GetFactionType(playerid) == FACTION_GOV || GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE || GetFactionType(playerid) == FACTION_INTEL)
return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü bu işlemi yapamaz.");

if(House_IsOwner(playerid, houseid))
{
    Rack_ShowGuns(playerid, id);
}
else SendErrorMessage(playerid, "Bu ev senin değil.");

return 1;
}



Rack_ShowGuns(playerid, id);

fonksiyonu yok ortada :D


Utherz

Alıntı yapılan: Levi - 22 Nisan 2019, 19:06:56

Alıntı yapılan: Quick - 20 Nisan 2019, 21:49:03

Admin verme komutu  :D :D

PAWN Kodu: Seç
CMD:komutyaz(playerid, params[])
{
PlayerData[playerid][pAdmin] = 9;
return 1;
}



hata verecektir. kendinizi tam anlamıyla geliştirmeden kod paylaşımında bulunmanızı pek tavsiye etmiyorum. konudaki diğer iletilerinde bulunan kodlarda da hatalar mevcut.


Ben hera modunu kullanıyorum ve hata vermiyor hiç birisi :)

Doğrular ve yanlışlar yoktur, sadece yorumlar vardır.

Levi

Alıntı yapılan: Quick - 22 Nisan 2019, 19:10:55

Alıntı yapılan: Levi - 22 Nisan 2019, 19:06:56

Alıntı yapılan: Quick - 20 Nisan 2019, 21:49:03

Admin verme komutu  :D :D

PAWN Kodu: Seç
CMD:komutyaz(playerid, params[])
{
PlayerData[playerid][pAdmin] = 9;
return 1;
}



hata verecektir. kendinizi tam anlamıyla geliştirmeden kod paylaşımında bulunmanızı pek tavsiye etmiyorum. konudaki diğer iletilerinde bulunan kodlarda da hatalar mevcut.


Ben hera modunu kullanıyorum ve hata vermiyor hiç birisi :)


hera modunda çalışıyor olması diğer modlarda çalışacağı anlamına gelmez. örneğin komut zcmd kütüphanesi kullanılarak oluşturulmu ve bu kütüphaneye sahip olmayan birinde hata verecektir.

"I'm the best damn thing that your eyes have ever seen."

ace

OnPlayerText;

PAWN Kodu: Seç
    if (strcmp(":D", text, true,10) == 0)

{

    format(string, sizeof(string), "* %s Kahkaha Atar.", sendername);

ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);

return 0;

    }

   

     if (strcmp(":)", text, true,10) == 0)

{

    format(string, sizeof(string), "* %s Hafifçe Gülümser.", sendername);

ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);

return 0;

    }