GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
10 Ocak 2025, 15:53:43

/kucakla

Başlatan Ege19, 22 Eylül 2022, 22:19:21

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ege19

Kucakla sistemi yayılmış ve kolay sistem işinize yarayabilir.

Son düzenlenme: 22 Eylül 2022, 23:20:11 Ege19

Hata

Victim RP modundaki /surukle komutundan bir farkı namevcut, yalnızca komutun ismi değiştirilmiş.


Daxy

Gerçekten kucakla sisteminden kastınız oyuncuya freez attırmak mı? Gerçekten sa:mp platformu ölmüş çok yazık..

Eski Pawn Coder, şimdi asker :)
Milli Savunma Üniversitesi

#McAllen

Bak bende yaptım /surukle komutunu ctrl c + ctrl v yaptım oldu bitti.

Komik

PAWN Kodu: Seç
CMD:kucakla(playerid, params[])
{
new
    userid;
    if (PlayerData[playerid][pKelepce] > 0 || PlayerData[playerid][pHapisSure] > 0 || PlayerData[playerid][pSoklandi] > 0 || PlayerData[playerid][pYereYatirildi] > 0 || PlayerData[playerid][pBaygin] == 1 || PetKontrol[playerid] != -1 || GetPVarInt(playerid, "IpBaglandi") == 1)
  return SunucuMesaji(playerid, "Şu an bu komutu kullanamazsıniz.");

    if (sscanf(params, "u", userid))
    return KullanimMesaji(playerid, "/surukle [ID/Isim]");

if (!OyundaDegil(userid))
    return SunucuMesaji(playerid, "Belirttiğiniz oyuncu oyunda değil.");

    if (userid == playerid)
    return SunucuMesaji(playerid, "Kendinizi sürükleyemezsiniz.");

if (!IsPlayerNearPlayer(playerid, userid, 5.0))
    return SunucuMesaji(playerid, "Kişiye yakın değilsiniz.");

    if (!PlayerData[userid][pKelepce] && !PlayerData[userid][pSoklandi] && GetPVarInt(userid, "IpBaglandi") == 0)
        return SunucuMesaji(playerid, "Kişi kelepçeli ya da sok etkisinde değil.");

if (PlayerData[userid][pDragged])
{
    PlayerData[userid][pDragged] = 0;
    PlayerData[userid][pDraggedBy] = INVALID_PLAYER_ID;

    KillTimer(PlayerData[userid][pDragTimer]);
    SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "** %s, %s adlı kişiyi sürüklemeyi birakir.", ReturnName(playerid, 0), ReturnName(userid, 0));
}
else
{
    PlayerData[userid][pDragged] = 1;
    PlayerData[userid][pDraggedBy] = playerid;

    PlayerData[userid][pDragTimer] = SetTimerEx("DragUpdate", 200, true, "dd", playerid, userid);
    SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "** %s, %s adlı kişiyi sürüklemeye baslar.", ReturnName(playerid, 0), ReturnName(userid, 0));
}
return 1;
}

CMD:surukle(playerid, params[])
{
new
    userid;
    if (PlayerData[playerid][pKelepce] > 0 || PlayerData[playerid][pHapisSure] > 0 || PlayerData[playerid][pSoklandi] > 0 || PlayerData[playerid][pYereYatirildi] > 0 || PlayerData[playerid][pBaygin] == 1 || PetKontrol[playerid] != -1 || GetPVarInt(playerid, "IpBaglandi") == 1)
  return SunucuMesaji(playerid, "Şu an bu komutu kullanamazsıniz.");

    if (sscanf(params, "u", userid))
    return KullanimMesaji(playerid, "/surukle [ID/Isim]");

if (!OyundaDegil(userid))
    return SunucuMesaji(playerid, "Belirttiğiniz oyuncu oyunda değil.");

    if (userid == playerid)
    return SunucuMesaji(playerid, "Kendinizi sürükleyemezsiniz.");

if (!IsPlayerNearPlayer(playerid, userid, 5.0))
    return SunucuMesaji(playerid, "Kişiye yakın değilsiniz.");

    if (!PlayerData[userid][pKelepce] && !PlayerData[userid][pSoklandi] && GetPVarInt(userid, "IpBaglandi") == 0)
        return SunucuMesaji(playerid, "Kişi kelepçeli ya da sok etkisinde değil.");

if (PlayerData[userid][pDragged])
{
    PlayerData[userid][pDragged] = 0;
    PlayerData[userid][pDraggedBy] = INVALID_PLAYER_ID;

    KillTimer(PlayerData[userid][pDragTimer]);
    SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "** %s, %s adlı kişiyi sürüklemeyi birakir.", ReturnName(playerid, 0), ReturnName(userid, 0));
}
else
{
    PlayerData[userid][pDragged] = 1;
    PlayerData[userid][pDraggedBy] = playerid;

    PlayerData[userid][pDragTimer] = SetTimerEx("DragUpdate", 200, true, "dd", playerid, userid);
    SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "** %s, %s adlı kişiyi sürüklemeye baslar.", ReturnName(playerid, 0), ReturnName(userid, 0));
}
return 1;
}

PAWN DEVELOPER