GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
11 Ocak 2025, 06:59:03

Hapis Sistemi

Başlatan Harun, 07 Aralık 2017, 00:27:05

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 13 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Jawié

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:11:16

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:06:01

Hapis yiyen birisi çıktığında, yeni giren kişi o idye denk gelirse o kişi hapise girer. Sen burada oyuncunun ismine değil, sıralı olarak verilen idlerden birisine kayıt ediyorsun. En iyi çözüm olarak bir kayıt sistemi yapmanı tavsiye ederim.
Nasıl ya anlamadım. Kodda bişey yok gibi MAX_PLAYERS ile yaptım işte.


Dostum, kendin de diyorsun zaten. MAX_PLAYERS, maksimum oyuncu kapasitesini çeker. Sen kodlarında o oyuncunun idsi ile oynuyorsun. Oyuncunun idsi kalıcı değildir, değişkendir. Çıkıp girdiğinde o id doluysa başka idye atar. Sunucuda kimse yoksa 0 idli kişi sen olursun. Bu 0 idli kişi hapise girerse ve bu 0 idli kişi oyundan çıkarsa ve ardından başka bir kişi girerse sunucuda kimsenin olmadığından idsi de 0 olacaktır. Bu da yeni gelen kişinin doğduğunda hapise girmesi demektir.


ace

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:14:51

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:12:10

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:09:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:05:24

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Yardım Edermisiniz?
131. Satır;
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


O attığın kodun başına
new string[128];

Ekle eğer o string 1 den fazla varsa sil sadece 1 tane kalsın!

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(135) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Buyur 135. Satır
return 1;
Buyur 131. Satır
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
OnPlayerSpawn'a eklediğin tüm kodları at.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
//Hapis Sistemi Bitiş
return 1;
}


Harun

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:16:30

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:14:51

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:12:10

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:09:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:05:24

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Yardım Edermisiniz?
131. Satır;
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


O attığın kodun başına
new string[128];

Ekle eğer o string 1 den fazla varsa sil sadece 1 tane kalsın!

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(135) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Buyur 135. Satır
return 1;
Buyur 131. Satır
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
OnPlayerSpawn'a eklediğin tüm kodları at.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
//Hapis Sistemi Bitiş
return 1;
}

return 1; in üstündeki } i silin.


ace

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:22:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:16:30

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:14:51

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:12:10

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:09:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:05:24

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Yardım Edermisiniz?
131. Satır;
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


O attığın kodun başına
new string[128];

Ekle eğer o string 1 den fazla varsa sil sadece 1 tane kalsın!

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(135) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Buyur 135. Satır
return 1;
Buyur 131. Satır
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
OnPlayerSpawn'a eklediğin tüm kodları at.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
//Hapis Sistemi Bitiş
return 1;
}

return 1; in üstündeki } i silin.

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

Bunu Görmedin Heralde ?
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


Harun

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:24:22

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:22:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:16:30

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:14:51

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:12:10

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:09:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:05:24

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Yardım Edermisiniz?
131. Satır;
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


O attığın kodun başına
new string[128];

Ekle eğer o string 1 den fazla varsa sil sadece 1 tane kalsın!

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(135) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Buyur 135. Satır
return 1;
Buyur 131. Satır
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
OnPlayerSpawn'a eklediğin tüm kodları at.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
//Hapis Sistemi Bitiş
return 1;
}

return 1; in üstündeki } i silin.

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

Bunu Görmedin Heralde ?
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);

OnPlayerSpawn a eklediğin kodları sil sonra aşağıdaki attığım kodları ekle.

TextDrawHideForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);

if(HapisSure2[playerid] != 0)
{
new NickOgren123[31];
new string[128];
        GetPlayerName(playerid, NickOgren123, 31);
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren123);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}


ace

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:27:49

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:24:22

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:22:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:16:30

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:14:51

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:12:10

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:09:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:05:24

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Yardım Edermisiniz?
131. Satır;
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


O attığın kodun başına
new string[128];

Ekle eğer o string 1 den fazla varsa sil sadece 1 tane kalsın!

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(135) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Buyur 135. Satır
return 1;
Buyur 131. Satır
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
OnPlayerSpawn'a eklediğin tüm kodları at.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
//Hapis Sistemi Bitiş
return 1;
}

return 1; in üstündeki } i silin.

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

Bunu Görmedin Heralde ?
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);

OnPlayerSpawn a eklediğin kodları sil sonra aşağıdaki attığım kodları ekle.

TextDrawHideForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);

if(HapisSure2[playerid] != 0)
{
new NickOgren123[31];
new string[128];
        GetPlayerName(playerid, NickOgren123, 31);
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren123);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}


Sağol Compile Verdi Ama Jawie'nin Dediği Gibi Birşeymi Olacak ? Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:15:21

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:11:16

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:06:01

Hapis yiyen birisi çıktığında, yeni giren kişi o idye denk gelirse o kişi hapise girer. Sen burada oyuncunun ismine değil, sıralı olarak verilen idlerden birisine kayıt ediyorsun. En iyi çözüm olarak bir kayıt sistemi yapmanı tavsiye ederim.
Nasıl ya anlamadım. Kodda bişey yok gibi MAX_PLAYERS ile yaptım işte.


Dostum, kendin de diyorsun zaten. MAX_PLAYERS, maksimum oyuncu kapasitesini çeker. Sen kodlarında o oyuncunun idsi ile oynuyorsun. Oyuncunun idsi kalıcı değildir, değişkendir. Çıkıp girdiğinde o id doluysa başka idye atar. Sunucuda kimse yoksa 0 idli kişi sen olursun. Bu 0 idli kişi hapise girerse ve bu 0 idli kişi oyundan çıkarsa ve ardından başka bir kişi girerse sunucuda kimsenin olmadığından idsi de 0 olacaktır. Bu da yeni gelen kişinin doğduğunda hapise girmesi demektir.


Harun

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:15:21

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:11:16

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:06:01

Hapis yiyen birisi çıktığında, yeni giren kişi o idye denk gelirse o kişi hapise girer. Sen burada oyuncunun ismine değil, sıralı olarak verilen idlerden birisine kayıt ediyorsun. En iyi çözüm olarak bir kayıt sistemi yapmanı tavsiye ederim.
Nasıl ya anlamadım. Kodda bişey yok gibi MAX_PLAYERS ile yaptım işte.


Dostum, kendin de diyorsun zaten. MAX_PLAYERS, maksimum oyuncu kapasitesini çeker. Sen kodlarında o oyuncunun idsi ile oynuyorsun. Oyuncunun idsi kalıcı değildir, değişkendir. Çıkıp girdiğinde o id doluysa başka idye atar. Sunucuda kimse yoksa 0 idli kişi sen olursun. Bu 0 idli kişi hapise girerse ve bu 0 idli kişi oyundan çıkarsa ve ardından başka bir kişi girerse sunucuda kimsenin olmadığından idsi de 0 olacaktır. Bu da yeni gelen kişinin doğduğunda hapise girmesi demektir.
Konuyu güncelledim. O guncelleme şeyi şöyle olacak.
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{

//Buraya oyuncu giriş yapmış şartı eklenecek!


Harun

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:34:56

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:27:49

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:24:22

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:22:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:16:30

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:14:51

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:12:10

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:09:00

Alıntı yapılan: Rexha - 07 Aralık 2017, 19:05:24

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "string"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


4 Errors.

Yardım Edermisiniz?
131. Satır;
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);


O attığın kodun başına
new string[128];

Ekle eğer o string 1 den fazla varsa sil sadece 1 tane kalsın!

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(135) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


2 Errors.

Buyur 135. Satır
return 1;
Buyur 131. Satır
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
OnPlayerSpawn'a eklediğin tüm kodları at.

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}
//Hapis Sistemi Bitiş
return 1;
}

return 1; in üstündeki } i silin.

PAWN Kodu: Seç
C:\Users\Enes\Desktop\Joker Server 2017\gamemodes\Server.pwn(131) : error 017: undefined symbol "NickOgren3"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

Bunu Görmedin Heralde ?
new string[128]; format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren3);

OnPlayerSpawn a eklediğin kodları sil sonra aşağıdaki attığım kodları ekle.

TextDrawHideForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);

if(HapisSure2[playerid] != 0)
{
new NickOgren123[31];
new string[128];
        GetPlayerName(playerid, NickOgren123, 31);
    SilahSifirla(playerid);
    HapisSure3[playerid] = HapisSure2[playerid];
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw0[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, HapisSureTextdraw1[playerid]);
        SetPlayerInterior(playerid,10);
        new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
        switch(rand)
        {
        case 0:SetPlayerPos(playerid, 215.5644, 110.7332, 999.0156);
        }
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s, Ceza evindeyken serverden ayrıldığı için tekrar hapise atıldı!",NickOgren123);
SendClientMessageToAll(-1,string);
}


Sağol Compile Verdi Ama Jawie'nin Dediği Gibi Birşeymi Olacak ? Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:15:21

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:11:16

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:06:01

Hapis yiyen birisi çıktığında, yeni giren kişi o idye denk gelirse o kişi hapise girer. Sen burada oyuncunun ismine değil, sıralı olarak verilen idlerden birisine kayıt ediyorsun. En iyi çözüm olarak bir kayıt sistemi yapmanı tavsiye ederim.
Nasıl ya anlamadım. Kodda bişey yok gibi MAX_PLAYERS ile yaptım işte.


Dostum, kendin de diyorsun zaten. MAX_PLAYERS, maksimum oyuncu kapasitesini çeker. Sen kodlarında o oyuncunun idsi ile oynuyorsun. Oyuncunun idsi kalıcı değildir, değişkendir. Çıkıp girdiğinde o id doluysa başka idye atar. Sunucuda kimse yoksa 0 idli kişi sen olursun. Bu 0 idli kişi hapise girerse ve bu 0 idli kişi oyundan çıkarsa ve ardından başka bir kişi girerse sunucuda kimsenin olmadığından idsi de 0 olacaktır. Bu da yeni gelen kişinin doğduğunda hapise girmesi demektir.

Konuyu güncelledim. O guncelleme şeyi şöyle olacak.
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{

//Buraya oyuncu giriş yapmış şartı eklenecek!


Harun

Konu güncellenmiştir!


Matite

paylaşım için teşekkürler  :D

https://sampmobile.com
179.61.147.180:7777

Kiproo

Eline sağlık uğraş vermişsin.  :helal:


Harun

Alıntı yapılan: Matite - 07 Aralık 2017, 20:33:55

paylaşım için teşekkürler  :D
Teşekkürler.

Alıntı yapılan: Xravy - 07 Aralık 2017, 20:37:28

Eline sağlık uğraş vermişsin.  :helal:
Teşekkürler.
Son düzenlenme: 07 Aralık 2017, 21:10:26 Levi

ace

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 20:25:36

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:15:21

Alıntı yapılan: Harun - 07 Aralık 2017, 19:11:16

Alıntı yapılan: Jawié - 07 Aralık 2017, 19:06:01

Hapis yiyen birisi çıktığında, yeni giren kişi o idye denk gelirse o kişi hapise girer. Sen burada oyuncunun ismine değil, sıralı olarak verilen idlerden birisine kayıt ediyorsun. En iyi çözüm olarak bir kayıt sistemi yapmanı tavsiye ederim.
Nasıl ya anlamadım. Kodda bişey yok gibi MAX_PLAYERS ile yaptım işte.


Dostum, kendin de diyorsun zaten. MAX_PLAYERS, maksimum oyuncu kapasitesini çeker. Sen kodlarında o oyuncunun idsi ile oynuyorsun. Oyuncunun idsi kalıcı değildir, değişkendir. Çıkıp girdiğinde o id doluysa başka idye atar. Sunucuda kimse yoksa 0 idli kişi sen olursun. Bu 0 idli kişi hapise girerse ve bu 0 idli kişi oyundan çıkarsa ve ardından başka bir kişi girerse sunucuda kimsenin olmadığından idsi de 0 olacaktır. Bu da yeni gelen kişinin doğduğunda hapise girmesi demektir.
Konuyu güncelledim. O guncelleme şeyi şöyle olacak.
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{

//Buraya oyuncu giriş yapmış şartı eklenecek!


Dostum hapisane modunu baştan kuruyorumda
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{

//Buraya oyuncu giriş yapmış şartı eklenecek!

//Buraya oyuncu giriş yapmış şartı eklenecek! demişsinde oyuncu giriş şartı ne ? ya da hazır olarak atarmısın? beklemedeyim.


Harun

Modun Başına;
new bool:oyuncugirisyaptimi[MAX_PLAYERS];

Oyuncu giriş yapıncaki yere ekle bunu;
oyuncugirisyaptimi[playerid] = true;

Modun sonundaki olan yeri aşağıdaki gibi değiştir;
CMD:hapis(playerid, params[])
{
    //Admin şartını ekleyin!
    new string[128];
new ID;
new HapisSure;
new NickOgren[31];
new NickOgren2[31];
    new Sebep[100];
if(sscanf(params, "uis[100]", ID, HapisSure, Sebep))
{
    SendClientMessage(playerid,-1,"Kullanım: /Hapis (ID) (Saniye) (Sebep)");
    return 1;
}
if(HapisSure > 1000)
{
    format(string,sizeof(string),"En fazla 1000 saniye yaz!");
    SendClientMessage(playerid,-1,string);
    return 1;
}
if(HapisSure < 1)
{
    format(string,sizeof(string),"En az 1 saniye yaz!");
    SendClientMessage(playerid,-1,string);
    return 1;
}
    if(!IsPlayerConnected(ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Oyuncu serverde değil!");

    GetPlayerName(playerid, NickOgren, 31);
    GetPlayerName(ID, NickOgren2, 31);
    SilahSifirla(ID);
    format(string,sizeof(string),"[HAPIS] Admin %s Oyuncu Olan %s'Yi %d Saniyeliğine Ceza Evine Gönderdi. Sebep: %s",NickOgren, NickOgren2, HapisSure, Sebep);
SendClientMessageToAll(-1,string);
    HapisSure2[ID] = HapisSure;
    HapisSure3[ID] = HapisSure;
    TextDrawShowForPlayer(ID, HapisSureTextdraw0[ID]);
    TextDrawShowForPlayer(ID, HapisSureTextdraw1[ID]);
    SetPlayerInterior(ID,10);
    new rand = random(1); // Eklediğiniz hapis spawn sayısına göre değiştirin burayı!
    switch(rand)
    {
    case 0:SetPlayerPos(ID, 215.5644, 110.7332, 999.0156);//Bunu ayarlayın
    }
    return 1;
}
forward HSGuncelle();
public HSGuncelle()
{
for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(oyuncugirisyaptimi[i] == true)
{
if(HapisSure2[i] > 1)
{
new string[128];
format(string,sizeof(string),"~y~KALAN SURE: ~r~~h~%d", HapisSure2[i]);
TextDrawSetString(HapisSureTextdraw1[i], string);
HapisSure2[i] --;
SilahSifirla(i);
}
if(HapisSure2[i] == 1)
{
new string[128];
TextDrawHideForPlayer(i, HapisSureTextdraw0[i]);
TextDrawHideForPlayer(i, HapisSureTextdraw1[i]);

new NickOgren4[31];
GetPlayerName(i, NickOgren4, 31);
format(string,sizeof(string),"[HAPIS] %s hapishaneden %d saniye sonra çıktı!", NickOgren4, HapisSure3[i]);
SendClientMessageToAll(-1,string);
HapisSure2[i] =0;
HapisSure3[i] =0;
SetPlayerInterior(i,0);
SetPlayerPos(i,-1606.4753,715.2712,12.4084);//Bunu ayarlayın
SetPlayerFacingAngle(i,359.7453);//Bunu ayarlayın
SetCameraBehindPlayer(i);
}
}
}
}
return 1;
}
stock SilahSifirla(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, "Brass Knuckles", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Golf Club", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Nightstick", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Knife", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Baseball Bat", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Shovel", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Pool Cue", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Shovel", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Katana", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Chainsaw", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Purple Dildo", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Dildo", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Vibrator", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Silver Vibrator", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Flowers", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Cane", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Tear Gas", 0);
    SetPVarInt(playerid, "RPG", 0);
    SetPVarInt(playerid, "HS Rocket", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Flamethrower", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Satchel Charge", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Spraycan", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Fire Extinguisher", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Camera", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Night Vis Goggles", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Thermal Goggles", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Grenade", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Molotov Cocktail", 0);
    SetPVarInt(playerid, "9mm", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Silenced 9mm", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Desert Eagle", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Shotgun", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Sawn-off Shotgun", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Combat Shotgun", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Micro SMG/Uzi", 0);
    SetPVarInt(playerid, "MP5", 0);
    SetPVarInt(playerid, "AK-47", 0);
    SetPVarInt(playerid, "M4", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Tec-9", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Country Rifle", 0);
    SetPVarInt(playerid, "Sniper Rifle", 0);
    return 1;
}



Federico

Paylaşım İçin Teşekkürler :helal:

İnsanları Tanıdıkça
Seveceksin Yalnızlığı...