GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
29 Kasım 2024, 05:44:49

Düzkontak/Kilitkir/Hurda

Başlatan Oven RPG, 19 Mart 2019, 19:50:33

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Oven RPG

Merhabalar arkadaşlar bugün sizlere basit,oyun moduna eklenen yani oyunun PWN'sine eklenen Roleplay ADD-ON'unu paylaşacağım.

DÜzkontak kodları hemen altta

PAWN Kodu: Seç
CMD:duzkontak(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new id = Car_GetID(vehicleid);

if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC)
return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü düzkontak yapamaz.");

    if (PlayerData[playerid][pLevel] <= 9)
    return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");

if(GuvenliBolgedeyse(playerid))
return SendErrorMessage(playerid, "Güvenli bölgede bunu yapamazsın.");

if (!Inventory_HasItem(playerid, "Alet Cantasi")) // Bunu oyun modunuza göre değiştirin.
    return SendErrorMessage(playerid, "Alet Cantasina ihtiyacın var, içinde parçalar ile motoru çalıştırmalısın.");

if (id == -1)
    return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

if (GetEngineStatus(vehicleid))
    return SendErrorMessage(playerid, "Aracın motoru kapalı değil.");

if(Car_IsOwner(playerid, id))
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi arabana düzkontak yapamazsın.");

if(PlayerData[playerid][pImmobing] == 1)
return SendErrorMessage(playerid, "Zaten düzkontak yapıyorsun.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetVehicleVirtualWorld(id))
return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 3412)
return SendErrorMessage(playerid, "Garajdaki araçları çalamazsın.");

if(CarData[id][carImmobiliser] >= 5) return SendErrorMessage(playerid, "Aracın Immobiliser güvenliği çok sağlam, buna hiç birşey fayda etmez.");
PlayerData[playerid][pImmobing] = 1;
PlayerData[playerid][pImmobCar] = id;
if(CarData[id][carAlarm])
{
    new
engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective, Float:pos[3];

GetVehiclePos(CarData[id][carVehicle], pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleParamsEx(CarData[id][carVehicle], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
foreach (new i : Player)
{
if(GetFactionType(i) == FACTION_POLICE) SetVehicleParamsForPlayer(CarData[id][carVehicle], i, 1, doors);
}
SetTimerEx("AracAlarmiDurdur", 120 * 1000, false, "d", CarData[id][carVehicle]);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "* BEEP BEEP BEEP! (( Araç Alarmı ))");
SendFactionMessageEx(FACTION_POLICE, COLOR_RADIO, " %s bölgesindeki bir aracın alarmı çalmakta, birimler yönelsin! (( Haritada belirtildi. ))", GetLocation(pos[0], pos[1], pos[2]));
}
switch(CarData[id][carImmobiliser])
{
    case 1: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 60;
    case 2: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 120;
    case 3: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 200;
    case 4: PlayerData[playerid][pImmobSure] = 300;
}

SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, "** %s aracın altındaki kablolarla uğraşmaya başlar.", ReturnName(playerid, 0));
SendServerMessage(playerid, "Düzkontak yapılıyor, lütfen %d saniye bekle.", PlayerData[playerid][pImmobSure]);
return 1;
}


Kilit kırma

PAWN Kodu: Seç
CMD:kilitkir(playerid, params[])
{
new id = Car_Nearest(playerid);

if (GetFactionType(playerid) == FACTION_POLICE && GetFactionType(playerid) != FACTION_MEDIC)
return SendErrorMessage(playerid, "Bu oluşum türü kilit kıramaz.");

    if (PlayerData[playerid][pLevel] <= 10)
    return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu kullanabilmek için 10 seviyeden yüksek olmanız gerekmektedir.");

if(GuvenliBolgedeyse(playerid))
return SendErrorMessage(playerid, "Güvenli bölgede bunu yapamazsın.");

if (!Inventory_HasItem(playerid, "Levye"))
    return SendErrorMessage(playerid, "Levyen yok.");

if (id == -1)
    return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

if (!CarData[id][carLocked])
    return SendErrorMessage(playerid, "Araç kilitli değil.");

if(Car_IsOwner(playerid, id))
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi arabanın kilidini kıramazsın.");

if(PlayerData[playerid][pPicking] == 1)
return SendErrorMessage(playerid, "Zaten aracın kilidini kırıyorsun.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) != GetVehicleVirtualWorld(id))
return SendErrorMessage(playerid, "Herhangi bir araca yakın değilsin.");

    if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 3412)
return SendErrorMessage(playerid, "Garajda ki araçları çalamazsın.");

if(CarData[id][carKilitSeviye] >= 5) return SendErrorMessage(playerid, "Aracın kilidi çok sağlam, buna hiç birşey fayda etmez.");
PlayerData[playerid][pPicking] = 1;
PlayerData[playerid][pPickCar] = id;
if(CarData[id][carAlarm])
{
    new
engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective, Float:pos[3];

GetVehiclePos(CarData[id][carVehicle], pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleParamsEx(CarData[id][carVehicle], engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
foreach (new i : Player)
{
if(GetFactionType(i) == FACTION_POLICE) SetVehicleParamsForPlayer(CarData[id][carVehicle], i, 1, doors);
}
SetTimerEx("AracAlarmiDurdur", 120 * 1000, false, "d", CarData[id][carVehicle]);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_CYAN, "* BEEP BEEP BEEP! (( Araç Alarmı ))");
SendFactionMessageEx(FACTION_POLICE, COLOR_RADIO, "911 HATTI: %s bölgesindeki bir aracın alarmı çalmakta, birimler yönelsin! (( Haritada belirtildi. ))", GetLocation(pos[0], pos[1], pos[2]));
}
switch(CarData[id][carKilitSeviye])
{
    case 1: PlayerData[playerid][pPickSure] = 60;
    case 2: PlayerData[playerid][pPickSure] = 120;
    case 3: PlayerData[playerid][pPickSure] = 200;
    case 4: PlayerData[playerid][pPickSure] = 300;
}

SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, "** %s levye ile aracın kilidiyle uğraşmaya başlar.", ReturnName(playerid, 0));
SendServerMessage(playerid, "Kilit kırılıyor, lütfen %d saniye bekle.", PlayerData[playerid][pPickSure]);
return 1;
}


Hurdaya çıkarma

PAWN Kodu: Seç
CMD:hurdayacikar(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
return SendErrorMessage(playerid, "Bu komutu sadece araçtayken kullanabilirsiniz !");

        if(Car_IsOwner(playerid, id))
return SendErrorMessage(playerid, "Kendi aracını hurdaya çıkaramazsın!.");

if (GetFactionType(playerid) != FACTION_GANG || FactionData[PlayerData[playerid][pFaction]][gTip] != GTIP_YARIS )
    return SendErrorMessage(playerid, "Yarış tipi bir birliğin üyesi değilsin.");

if (!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, HURDA_X, HURDA_Y, HURDA_Z)) return SendErrorMessage(playerid, "Hurda alanında değilsiniz.");

new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new id = Car_GetID(vehicleid);
    CarData[id][carHurda] = true;
RespawnVehicle(vehicleid);
SendServerMessage(playerid, "Araç hurdaya çıkartıldı.");
    GiveMoney(playerid, 20000);
return 1;
}


Umarım işinize yaramıştır!


Hurda bölgesinin kodları

PAWN Kodu: Seç
/gotopos 0 961.27319 -1273.77478 14.27210

yazarsanız hurda bölgesine gidilecektir!
Son düzenlenme: 19 Mart 2019, 20:26:52 Oven RPG

sweezy

/duzkontak ve /kilitkir komutları için 10 level ve kendi arabana yapmama şartı koyulmuş fakat /hurdayacikar komutunda bu şartlar yok. Yani kendi arabama levelim fark etmeksizin /hurdayacikar yapıp deliler gibi para kazanabilirim. Sistemde günlük saat sınırı yok bu yüzden kendi arabama yapa yapa büyük bir meblağ kazanabilirim. Ayrıca galeri değeri 20.000$'in altındaki araçlara hurda engeli koyulmalı. Hurda mağduru araçlar içinse araç erişim engeli yok yani o araç sürekli ve günlük çalınır. Bu sistemi kullanacak arkadaşlar dediğimi düzeltebilirse kullanabilir.

Son düzenlenme: 19 Mart 2019, 21:15:19 sweezy

Oven RPG

Dediğinde çok haklısın,bu sistemi kullanacaklar genelde Hera Roleplay modu olacaktır,bu modda immobiler seviyesi arttırma vesaire vesaire var kodların tamamını atmadım sanırım bir gözden geçireyim kusura bakmaıyn.


Cengo


Enkei

Paylaşım için teşekkürler.


Athena

Paylaşılmış moddan alıp paylaşman bana saçma geldi açıkçası ama bilmeyenler için yararlı hurdaya çıkarma sistemi klasik  :şeytan: :hm:


diverse

@pforganization & @pfmenajerlik & @pfdigital

-emekli yönetici

L1S07

Kendini çok zeki sananlar var ama biz daha zekiyiz

-LS!07

diverse

@pforganization & @pfmenajerlik & @pfdigital

-emekli yönetici

Cengo

Exhuh emeğe saygı olarak iyi deyip gidebilirdin,kötülemenize ne gerek varki