GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Silah Atışı Senkronizasyonu

Başlatan SertugJust, 01 Eylül 2024, 07:28:08

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

SertugJust

 :D Öncelikle Herkese merhaba arkadaşlar. Yabancı forumlarda dolaşırken belkide çoğu sunucunun kullanması gerektiği bir koda rastladım.


PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    switch (weaponid)
    {
        case 22 .. 34, 38:
        {
            // valid bullet weapon
        }
        default:
        {
            // invalid bullet weapon
            return 0; // desync the shot
        }
    }
    return 1;
}

 :hm: Bu kod parçası oyuncuların kullandığı silahdan çıkan mermileri denetler. Eğerki Beyzbol sopası, Katana vb. Silahlardan mermi çıktığını tespit ederse oyuncunun attığı mermiyi geçersiz sayar. Eğer ki Kullanılan silah ateşli bir silahsa, silahdan çıkan mermiyi geçerli sayar ve mermi oyuncuya işler.


 :serefe: Discord : sertugh

 :oku: Eleştiri ve Önerilere açığım.

xd

XziiTriOzz

Üzülerek söylüyorum ama bu kodun hiçbir işlevi yok.  :polis:

yeni piyasanın eski çocukları

SertugJust

Alıntı yapılan: XziiTriOzz - 01 Eylül 2024, 17:35:12
Üzülerek söylüyorum ama bu kodun hiçbir işlevi yok.  :polis:

Eeee zaten belirttim yabancı forumda buldum diye denemeden paylaştım kusura bakmayın

xd