Herkeze Merhaba,
Arkadaşlar bu forumda böyle bir sistem yoktu bende paylaşayım dedim. Belki bazı kişilerin işine yarayabilir. Sistemi kendim yaptım. Denedim çalışıyor.
Sistem şöyledir;
Kişi araçta değilse elinde deagle silahı varsa "c" tuşuna basarsa 2 saniye donar.
Dondurma süresini değiştirmek için Timer'de 2000 yazıyor. O 2 saniyeye ayarlıdır. Onu 1000 yaparsanız 1 saniye olur. 3000 yaparsanız 3 saniye olur. Onu kendinize göre değiştirebilirsiniz. Ben 2 saniye yaptım.
Modun Başına;
new HAntiCBug2[MAX_PLAYERS];
OnPlayerConnect Publicine;
HAntiCBug2[playerid] = 0;
OnPlayerKeyStateChange Publicine;
if(oldkeys & KEY_FIRE && newkeys & KEY_CROUCH && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 24)
{
SetTimerEx("HAntiCBug", 2000, 0, "i", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
ClearAnimations(playerid);
if(HAntiCBug2[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{FF0000}[HATA] {FFFFFF}Elinizde deagle silahı varken eğilemezsiniz! (C-Bug Yapmak Yasaktır!)");
}
}
}
Modun Sonuna;
forward HAntiCBug(playerid);
public HAntiCBug(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
HAntiCBug2[playerid] = 1;
SetTimerEx("HAntiCBug3", 2000, 0, "i", playerid);
return 1;
}
forward HAntiCBug3(playerid);
public HAntiCBug3(playerid)
{
HAntiCBug2[playerid] = 0;
return 1;
}
Alıntı yapılan: Harun - 20 Aralık 2017, 00:08:40
Herkeze Merhaba,
Arkadaşlar bu forumda böyle bir sistem yoktu bende paylaşayım dedim. Belki bazı kişilerin işine yarayabilir. Sistemi kendim yaptım. Denedim çalışıyor.
Sistem şöyledir;
Kişi araçta değilse elinde deagle silahı varsa "c" tuşuna basarsa 2 saniye donar.
Dondurma süresini değiştirmek için Timer'de 2000 yazıyor. O 2 saniyeye ayarlıdır. Onu 1000 yaparsanız 1 saniye olur. 3000 yaparsanız 3 saniye olur. Onu kendinize göre değiştirebilirsiniz. Ben 2 saniye yaptım.
Modun Başına;
new HAntiCBug2[MAX_PLAYERS];
OnPlayerConnect Publicine;
HAntiCBug2[playerid] = 0;
OnPlayerKeyStateChange Publicine;
if(newkeys & KEY_CROUCH && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 24)
{
SetTimerEx("HAntiCBug", 2000, 0, "i", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
ClearAnimations(playerid);
if(HAntiCBug2[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{FF0000}[HATA] {FFFFFF}Elinizde deagle silahı varken eğilemezsiniz! (C-Bug Yapmak Yasaktır!)");
}
}
}
Modun Sonuna;
forward HAntiCBug(playerid);
public HAntiCBug(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
HAntiCBug2[playerid] = 1;
SetTimerEx("HAntiCBug3", 2000, 0, "i", playerid);
return 1;
}
forward HAntiCBug3(playerid);
public HAntiCBug3(playerid)
{
HAntiCBug2[playerid] = 0;
return 1;
}
Adam egilince donduracaktır. C bug yapmasa bile oldkeys & KEY_FIRE ekle
Birkaç eksiği var gibi,gelistirilebilir.
Alıntı yapılan: STaRDuST10 - 20 Aralık 2017, 12:08:01
Alıntı yapılan: Harun - 20 Aralık 2017, 00:08:40
Herkeze Merhaba,
Arkadaşlar bu forumda böyle bir sistem yoktu bende paylaşayım dedim. Belki bazı kişilerin işine yarayabilir. Sistemi kendim yaptım. Denedim çalışıyor.
Sistem şöyledir;
Kişi araçta değilse elinde deagle silahı varsa "c" tuşuna basarsa 2 saniye donar.
Dondurma süresini değiştirmek için Timer'de 2000 yazıyor. O 2 saniyeye ayarlıdır. Onu 1000 yaparsanız 1 saniye olur. 3000 yaparsanız 3 saniye olur. Onu kendinize göre değiştirebilirsiniz. Ben 2 saniye yaptım.
Modun Başına;
new HAntiCBug2[MAX_PLAYERS];
OnPlayerConnect Publicine;
HAntiCBug2[playerid] = 0;
OnPlayerKeyStateChange Publicine;
if(newkeys & KEY_CROUCH && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 24)
{
SetTimerEx("HAntiCBug", 2000, 0, "i", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid,0);
ClearAnimations(playerid);
if(HAntiCBug2[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{FF0000}[HATA] {FFFFFF}Elinizde deagle silahı varken eğilemezsiniz! (C-Bug Yapmak Yasaktır!)");
}
}
}
Modun Sonuna;
forward HAntiCBug(playerid);
public HAntiCBug(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,1);
HAntiCBug2[playerid] = 1;
SetTimerEx("HAntiCBug3", 2000, 0, "i", playerid);
return 1;
}
forward HAntiCBug3(playerid);
public HAntiCBug3(playerid)
{
HAntiCBug2[playerid] = 0;
return 1;
}
Adam egilince donduracaktır. C bug yapmasa bile oldkeys & KEY_FIRE ekle
Eğilince donuyor. Ama öyle eğilmiş kalmıyor. Adam sonra tekrar ayağa kalkıyor.
ClearAnimations'u görmedin galiba.
Alıntı yapılan: ReDDooM - 20 Aralık 2017, 14:08:57
Birkaç eksiği var gibi,gelistirilebilir.
Eksiklerini sölersen ekleyebilirim.
Anlamadın sen beni adam elinde silah olunca eğilirse direk donar c bug yapmış olmasa bile ondan dolayı önceki tuşu KEY_FIRE yap yani oldkeys & KEY_FIRE
Alıntı yapılan: STaRDuST10 - 20 Aralık 2017, 20:37:15
Anlamadın sen beni adam elinde silah olunca eğilirse direk donar c bug yapmış olmasa bile ondan dolayı önceki tuşu KEY_FIRE yap yani oldkeys & KEY_FIRE
Tamam yaptım teşekkürler.
C-bug sadece deagle ile yapılmıyor. :)
Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 20 Aralık 2017, 21:55:53
C-bug sadece deagle ile yapılmıyor. :)
Ben sadece Deagle ile yaptım isteyenler başka silahda ekleyebilir.
Paylaşım İçin Teşekkürler
Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 20 Aralık 2017, 21:55:53
C-bug sadece deagle ile yapılmıyor. :)
Shotgun ile efsane yapılıyor :şeytan:
Alıntı yapılan: ReDDooM - 20 Aralık 2017, 22:56:08
Alıntı yapılan: SelimBasKaN - 20 Aralık 2017, 21:55:53
C-bug sadece deagle ile yapılmıyor. :)
Shotgun ile efsane yapılıyor :şeytan:
Engellemek isteyen engeller ben sadece deagle ile engelledim.
Yararli. Sagol dostum :D
Sunucunu aşırı CPU dan kapatmak için C tuşuna basılı tutmam yeterli olucaktır
Muco ayn tamda öyle oluyor sjsn