GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

[Open.MP] Dinamik otobüs & seyehat sistemi

Başlatan deksdeveloper, 04 Ocak 2025, 13:16:05

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

deksdeveloper

Merhaba, Rina Roleplay'de görüp neden böyle bir şey yapmıyorum diye yaptığım bir sistem.
Sanırsam OpenMP için ilk paylaşımı ben yaptım, devamının geleceğini sanmıyorum ama inşallah gelir.




#McAllen

PAWN DEVELOPER

Krips Je

Alıntı yapılan: deksdeveloper - 04 Ocak 2025, 13:16:05
Merhaba, Rina Roleplay'de görüp neden böyle bir şey yapmıyorum diye yaptığım bir sistem.
Sanırsam OpenMP için ilk paylaşımı ben yaptım, devamının geleceğini sanmıyorum ama inşallah gelir.



Ellerine sağlık.


Ose Yolyemez

Alıntı yapılan: deksdeveloper - 04 Ocak 2025, 13:16:05
Merhaba, Rina Roleplay'de görüp neden böyle bir şey yapmıyorum diye yaptığım bir sistem.
Sanırsam OpenMP için ilk paylaşımı ben yaptım, devamının geleceğini sanmıyorum ama inşallah gelir.



Bok gibi sistem


Amper

Variable'lar oluşturulurken takip edilmiyor veya temizlenmiyor ve bunlar bir süre sonra memoryleaklere sebep olacaktır.  :flood:
SQL cache'leri temizlenmiyor bu da tekrardan bir süre yük altında kaldıktan sonra mysql pluginin de tıkanacağını düşünüyorum.
Oyuncular çıktığında onların da verileri temizlenmiyor ve timerlar dahil her şey kalıyor. Kötü niyetli birinin sunucuya zarar vermek için neler yapabileceğini düşünün.

Şimdiyse teknik yeterlilikleri ve performansı umursamayalım bir example olduğunu varsayarak kod bence:

Dialoglar için bir standart yok bir ENUM içerisinde tüm dialogId'lerin hali hazırda tanımlı olabilir.
Mantıksal bir gruplama yok, her şey her yerde ve tek bir dosyada,
Boş callback fonksiyonları gereksiz yer kaplıyor.

Özetle hata ayıklamak çok zor ve uzun süre çalışan bir sunucuda amacını yerine getiremeyecek bir sistem.Alıntı yapılan: Ose Yolyemez - 12 Ocak 2025, 14:31:28
Bok gibi sistem

bu tepki de abartı bu arada  :@@


deksdeveloper

Alıntı yapılan: Amper - 16 Ocak 2025, 21:06:47
Variable'lar oluşturulurken takip edilmiyor veya temizlenmiyor ve bunlar bir süre sonra memoryleaklere sebep olacaktır.  :flood:
SQL cache'leri temizlenmiyor bu da tekrardan bir süre yük altında kaldıktan sonra mysql pluginin de tıkanacağını düşünüyorum.
Oyuncular çıktığında onların da verileri temizlenmiyor ve timerlar dahil her şey kalıyor. Kötü niyetli birinin sunucuya zarar vermek için neler yapabileceğini düşünün.

Şimdiyse teknik yeterlilikleri ve performansı umursamayalım bir example olduğunu varsayarak kod bence:

Dialoglar için bir standart yok bir ENUM içerisinde tüm dialogId'lerin hali hazırda tanımlı olabilir.
Mantıksal bir gruplama yok, her şey her yerde ve tek bir dosyada,
Boş callback fonksiyonları gereksiz yer kaplıyor.

Özetle hata ayıklamak çok zor ve uzun süre çalışan bir sunucuda amacını yerine getiremeyecek bir sistem.Alıntı yapılan: Ose Yolyemez - 12 Ocak 2025, 14:31:28
Bok gibi sistem

bu tepki de abartı bu arada  :@@
Eleştirin için teşekkürler, geliştiriciliğe hala devam etseydim fikirlerin bana çok değerleri şeyler katacaktı fakat artık pek ümidim olmadığı için bıraktım. Açık konuşmak gerekirse sistem geliştirirken sadece işlevine bakıyordum çünkü sunucularım büyük kitlelere hitap etmiyor, o yüzden bir sorun yaşamadım.