Merhaba dostlar,
Bugün sizlere başka forum'da gördüğüm bir sistemi tanıtacağım açıkcası benim değil ama buradada
paylaşılması çok iyi olur diye düşündüm.
Sistemin Adı : HeadShoot Sistemi
Modun Altına Yeni bir public oluşturalım.
Public Kod;
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
OnPlayerTakeDamage Public'ine bu kodu ekleyelim.
Kod;
//Sniper ile headshoot atma sistemi
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && weaponid == 34 && bodypart == 9)
{
// Sniper ile vuracağınız zaman can doldurur.
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
Eğer sniper değilde bütün silahların olmasını istiyorsanız. "OnPlayerTakeDamage" public kısmına
//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi
Kod;
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
{
amount = 0.0;
}
Dostlar,
Açıkcası ben beğendim ama 1 tanesini yapabilirsiniz mesela sniper için
"//Sniper ile headshoot atma sistemi" kısmı
Eğer bütün silahlar için istiyorsanız. "//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi"
1 Tane Kod'u Ekleyiniz.
İyi Kodlamalar / İyi Geliştirmeler :pc:
Paylaşım için teşekürler.
Sen bırakmamışmıydın :allaalla:
Alıntı yapılan: DracDonix - 12 Ocak 2019, 18:18:23
Paylaşım için teşekürler.
Sen bırakmamışmıydın :allaalla:
Yani sayılır arada bir giriyorum ama pawno ve ya mapper gibi işlere adım attım. :)
Rica ederim. :)
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 18:15:40
Eğer sniper değilde bütün silahların olmasını istiyorsanız. "OnPlayerTakeDamage" public kısmına
Kod;
//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
{
// Bütün silahlarla headshoot atar.
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
Hatan var burda şart eklememissin adamı neresinden vurursan vur canı 0 olur.
Alıntı yapılan: |Mert| - 12 Ocak 2019, 18:29:01
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 18:15:40
Eğer sniper değilde bütün silahların olmasını istiyorsanız. "OnPlayerTakeDamage" public kısmına
Kod;
//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
{
// Bütün silahlarla headshoot atar.
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
Hatan var burda şart eklememissin adamı neresinden vurursan vur canı 0 olur.
Kontrol Edilmiştir. Hata yoktur.
İyi Günler !
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 20:02:55
Alıntı yapılan: |Mert| - 12 Ocak 2019, 18:29:01
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 18:15:40
Eğer sniper değilde bütün silahların olmasını istiyorsanız. "OnPlayerTakeDamage" public kısmına
Kod;
//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
{
// Bütün silahlarla headshoot atar.
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
Hatan var burda şart eklememissin adamı neresinden vurursan vur canı 0 olur.
Kontrol Edilmiştir. Hata yoktur.
İyi Günler !
Kardeşim sen headshot demişsinde bu headshot değil direk heryerden tek atma.
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 20:02:55
Alıntı yapılan: |Mert| - 12 Ocak 2019, 18:29:01
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 18:15:40
Eğer sniper değilde bütün silahların olmasını istiyorsanız. "OnPlayerTakeDamage" public kısmına
Kod;
//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
{
// Bütün silahlarla headshoot atar.
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
Hatan var burda şart eklememissin adamı neresinden vurursan vur canı 0 olur.
Kontrol Edilmiştir. Hata yoktur.
İyi Günler !
Hata var. Oyuncunun neresinden vurursan vur canı 0 olacaktır. Sadece hasar veren kişinin geçerli bir ID olup olmadığını kontrol ettiriyorsunuz. Böyle düzeltilmesi gerekiyor;
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
{
amount = 0.0;
}
Ayrıca SetPlayerHealth yerine amount değerini 0.0 yapın. Kodları ezberleme, mantığını kavra.
Alıntı yapılan: Zoxy - 12 Ocak 2019, 20:17:42
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 20:02:55
Alıntı yapılan: |Mert| - 12 Ocak 2019, 18:29:01
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 12 Ocak 2019, 18:15:40
Eğer sniper değilde bütün silahların olmasını istiyorsanız. "OnPlayerTakeDamage" public kısmına
Kod;
//Bütün Silahlarla Headshoot atma sistemi
{
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID )
{
// Bütün silahlarla headshoot atar.
SetPlayerHealth(playerid, 0.0);
}
return 1;
}
Hatan var burda şart eklememissin adamı neresinden vurursan vur canı 0 olur.
Kontrol Edilmiştir. Hata yoktur.
İyi Günler !
Hata var. Oyuncunun neresinden vurursan vur canı 0 olacaktır. Sadece hasar veren kişinin geçerli bir ID olup olmadığını kontrol ettiriyorsunuz. Böyle düzeltilmesi gerekiyor;
if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && bodypart == 9)
{
amount = 0.0;
}
Ayrıca SetPlayerHealth yerine amount değerini 0.0 yapın. Kodları ezberleme, mantığını kavra.
Hatayı şimdi farkettim yardımınız için
Teşekkürler! <Zoxy>
Konu Değiştirilmiştir.