GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Birşey Buga girirse Nasıl Düzeltebilirim?

Başlatan BaskanNation, 29 Ocak 2018, 14:34:06

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

BaskanNation

Arkadaşlar Benim Serverimde /ke KElepçeliyor /ya Yakalaması lazımken Yakalamiyor Bugta Sanırım Nasıl Düzeltebilirim.


Gogh


BaskanNation

PAWN Kodu: Seç

dcmd_ya(playerid,params[])
{
        new string[128];
        new ID;
        if(sscanf(params, "ya", ID))
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kullanım: /ya (Playerid)");
            return 1;
        }
    if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
if(JailTime[playerid] != 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Hapisteyken komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
        if(IsKidnapped[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kaçırılmışsınız ve bu komutu kullanamazsınız.");
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin Tarafından Donduruldun Komut Kullanamazsın");
            return 1;
        }
        if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Polis Değilsin.");
            return 1;
        }
        if(!IsPlayerConnected(ID))
        {
            format(string,sizeof(string),"ID (%d) Serverde değil",ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) > 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Senden uzakta",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsCuffed[ID] == 0)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Kelepçelenmemiş",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;


_DecaT

PAWN Kodu: Seç
dcmd_ya(playerid,params[])
{
        new string[128];
        new ID;
        if(sscanf(params, "u", ID))
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kullanım: /ya (Playerid)");
            return 1;
        }
    if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
if(JailTime[playerid] != 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Hapisteyken komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
        if(IsKidnapped[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kaçırılmışsınız ve bu komutu kullanamazsınız.");
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin Tarafından Donduruldun Komut Kullanamazsın");
            return 1;
        }
        if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Polis Değilsin.");
            return 1;
        }
        if(!IsPlayerConnected(ID))
        {
            format(string,sizeof(string),"ID (%d) Serverde değil",ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) > 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Senden uzakta",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsCuffed[ID] == 0)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Kelepçelenmemiş",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Araçta bu komutu kullanamazsın!");
            return 1;
        }
        if(GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kişi Arabada olmamalı. Araçtayken tutuklanamaz!");
            return 1;
        }
        if(InAdminMode[ID] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin modundaki bir admine bu komut işlemez!");
            return 1;
        }
        if(playerid == ID)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kendini hapse atamassınız!");
            return 1;
        }
        if(IsSpawned[ID] != 1)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Spawn Olmamış",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[ID] == 1)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Admin Tarafından Dondurulmuş!",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetPlayerWantedLevel(ID) < 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Kişisi Hafif Suçlu /ceza komutuyla ceza kesebilirsin.",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) <= 4)
        {
                format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı polis seni hapse gönderdi.",PlayerName(playerid),playerid);
                SendClientMessage(ID,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                return 1;
                }
//////////////////////////////

                //Give the Polis Reward
                IncreasePlayerScore(playerid,2);
//

                //Show the jail TextDraw for Şüpheli
                TextDrawShowForPlayer(ID,JailTimer[ID]);

                //Others
                ResetPlayerWeapons(ID);
if(PlayerVIP[playerid][vip_Level] != 0)
                 {
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1);
new
/*string[122],*/ isim[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, isim, sizeof(isim));
format(string, sizeof(string), "%s[%d] adlı vip her hapise attığında +1 skor kazanmaktadır!", isim,(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string);
}
                //Send the Şüpheli to jail
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 4 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 10)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                        //Give the Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $10.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,10000);
                        new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =90;
                    IsCuffed[ID] =0; // başka
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =90;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                 if(PlayerVIP[playerid][vip_Level] > 1)
                {
                                        format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    //Give  Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $15.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,15000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =100;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =100;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 11 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 19)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);



                    //Give the Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $15.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,15000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =120;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =120;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 20 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 29)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    //Give  Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $15.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,15000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =180;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =180;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 30 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 39)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    //Give the Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $25.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,25000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =250;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =250;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 40)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $40.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,40000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =300;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =300;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                return 1;
        }


BaskanNation


BaskanNation

Alıntı yapılan: _DecaT - 29 Ocak 2018, 16:28:04

PAWN Kodu: Seç
dcmd_ya(playerid,params[])
{
        new string[128];
        new ID;
        if(sscanf(params, "u", ID))
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kullanım: /ya (Playerid)");
            return 1;
        }
    if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
if(JailTime[playerid] != 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"Hapisteyken komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
        if(IsKidnapped[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kaçırılmışsınız ve bu komutu kullanamazsınız.");
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin Tarafından Donduruldun Komut Kullanamazsın");
            return 1;
        }
        if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Polis Değilsin.");
            return 1;
        }
        if(!IsPlayerConnected(ID))
        {
            format(string,sizeof(string),"ID (%d) Serverde değil",ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) > 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Senden uzakta",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsCuffed[ID] == 0)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Kelepçelenmemiş",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Araçta bu komutu kullanamazsın!");
            return 1;
        }
        if(GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kişi Arabada olmamalı. Araçtayken tutuklanamaz!");
            return 1;
        }
        if(InAdminMode[ID] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin modundaki bir admine bu komut işlemez!");
            return 1;
        }
        if(playerid == ID)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kendini hapse atamassınız!");
            return 1;
        }
        if(IsSpawned[ID] != 1)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Spawn Olmamış",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[ID] == 1)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Admin Tarafından Dondurulmuş!",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetPlayerWantedLevel(ID) < 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s[%d] Kişisi Hafif Suçlu /ceza komutuyla ceza kesebilirsin.",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) <= 4)
        {
                format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı polis seni hapse gönderdi.",PlayerName(playerid),playerid);
                SendClientMessage(ID,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                return 1;
                }
//////////////////////////////

                //Give the Polis Reward
                IncreasePlayerScore(playerid,2);
//

                //Show the jail TextDraw for Şüpheli
                TextDrawShowForPlayer(ID,JailTimer[ID]);

                //Others
                ResetPlayerWeapons(ID);
if(PlayerVIP[playerid][vip_Level] != 0)
                 {
SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+1);
new
/*string[122],*/ isim[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, isim, sizeof(isim));
format(string, sizeof(string), "%s[%d] adlı vip her hapise attığında +1 skor kazanmaktadır!", isim,(playerid),playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string);
}
                //Send the Şüpheli to jail
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 4 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 10)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                        //Give the Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $10.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,10000);
                        new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =90;
                    IsCuffed[ID] =0; // başka
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =90;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                 if(PlayerVIP[playerid][vip_Level] > 1)
                {
                                        format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    //Give  Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $15.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,15000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =100;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =100;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 11 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 19)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);



                    //Give the Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $15.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,15000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =120;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =120;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 20 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 29)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    //Give  Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $15.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,15000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =180;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =180;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 30 && GetPlayerWantedLevel(ID) <= 39)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    //Give the Polis reward
                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $25.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,25000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =250;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =250;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    StopLoopingAnim(ID);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                if(GetPlayerWantedLevel(ID) >= 40)
                {
                    format(string,sizeof(string),"~b~[Polis Telsizi] ~w~Polis memuru~b~ %s(%d),~r~ %s(%d)~w~ adli oyuncuyu hapishaneye atti!",PlayerName(playerid),playerid,PlayerName(ID),ID);
                    Textdrawyazi(COLOR_ORANGE,string);


                    format(string,sizeof(string),"%s[%d] adlı oyuncuyu hapse attığın için $40.000 kazandın.",PlayerName(ID),ID);
                        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                        GivePlayerMoney(playerid,40000);

                    new rnd = random(sizeof(JailSpawnPoints));
                    JailTime[ID] =300;
                    IsCuffed[ID] =0;
                    CuffTime[ID] =0;
                    TotalJailTime[ID] =300;
                    SetPlayerInterior(ID,10);
                    SetPlayerPos(ID,JailSpawnPoints[rnd][0],JailSpawnPoints[rnd][1],JailSpawnPoints[rnd][2]);
                    SetPlayerFacingAngle(ID,JailSpawnPoints[rnd][3]);
                    TogglePlayerControllable(ID,1);
                    SetPlayerSpecialAction(ID,SPECIAL_ACTION_NONE);
                    RemovePlayerAttachedObject(ID,0);
                    SetPlayerWantedLevel(ID,0);
                    SetPlayerToTeamColour(ID);
                    return 1;
                }
                return 1;
        }


_Decat Olmadı Yardım Edermisiniz SKYPEYE BAKINIZ VEYA



Harun


enes020020

PAWN Kodu: Seç
dcmd_ya(playerid,params[])
{
        new string[128];
        new ID;
        if(sscanf(params, "u", ID))
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kullanım: /ya (ID)");
            return 1;
        }
    if(IsSpawned[playerid] != 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Öncelikle spawn olmalısınız!");
            return 1;
        }
        if(IsKidnapped[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kaçırılmışsınız ve bu komutu kullanamazsınız.");
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[playerid] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin Tarafından Donduruldun Komut Kullanamazsın");
            return 1;
        }
        if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Polis Değilsin.");
            return 1;
        }
        if(!IsPlayerConnected(ID))
        {
            format(string,sizeof(string),"ID (%d)Serverda Değil",ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) > 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s(%d) Senden Uzakta",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsCuffed[ID] == 0)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s(%d) Kelepçelenmemiş",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Araçta bu komutu kullanamazsın!");
            return 1;
        }
        if(GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_DRIVER || GetPlayerState(ID) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kişi Arabada olmamalı. Araçtayken tutuklanamaz!");
            return 1;
        }
        if(InAdminMode[ID] == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Admin modundaki bir admine bu komut işlemez!");
            return 1;
        }
        if(playerid == ID)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kendinimi Hapse Atacaksın?");
            return 1;
        }
        if(IsSpawned[ID] != 1)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s(%d) Spawn Olmamış.",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(IsFrozen[ID] == 1)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s(%d) Admin Tarafından Dondurulmuş!",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetPlayerWantedLevel(ID) < 4)
        {
            format(string,sizeof(string),"%s(%d) Kişisi Hafif Suçlu /ceza komutuyla ceza kesebilirsin.",PlayerName(ID),ID);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,string);
            return 1;
        }
        if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,ID) <= 4)
        {
                SendClientMessage(ID,COLOR_DEADCONNECT,"[[_Hapis_]]");
                format(string,sizeof(string),"%s(%d) Seni Yakalayıp Hapse Gönderdi",PlayerName(playerid),playerid);
                SendClientMessage(ID,COLOR_LIGHTBLUE,string);
                if(viplevel[playerid] != 0)
{


BaskanNation

Alıntı yapılan: Harun - 30 Ocak 2018, 01:16:57

Hata falanmı alıyorsun??


Hayır Almiyorum Bug var /ke yapiyorum Kelepçeliyor /ya yapiyorum Yakalamiyor Hapise Atmiyor Parada Vermiyor.