GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

barikat kurmada bug !!

Başlatan [Mapper]Javasde-, 01 Şubat 2018, 19:10:41

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

[Mapper]Javasde-

arkadaşlar sw emde barikat kurma komutu olan crb calısıyor fakat rub calısmıyor yardım kodlar crb kaldirildi diyor ama kaldirilmiyor yardım
PAWN Kodu: Seç
dcmd_crb(playerid,params[])
{
if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
if(PlayerInBank[playerid]) return SendClientMessage(playerid, -1, "{42A0FF}<-!-> »{00FF00} İlk önce dışarı çıkın!");

if(GetPlayerInterior(playerid) == 10)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{42A0FF}<-!-> »{00FF00} İlk önce dışarı çıkın!");
return 1;
}

if(GetPlayerInterior(playerid) != 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{42A0FF}<-!-> »{00FF00} İlk önce dışarı çıkın!");
return 1;
}
if(Tazed[playerid]>= 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "Tazerliyken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
if(GetPVarInt(playerid, "Tazer20")== 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "Tazerliyken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
if(IsCuffed[playerid] >= 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kelepçeliyken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
if(IsKidnapped[playerid] >= 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kaçırılmışken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
new rb;
    if(IsPlayerConnected(playerid) && gTeam[playerid] == TEAM_COP || gTeam[playerid] == TEAM_ARMY || gTeam[playerid] == TEAM_CIA || AdminLevel[playerid] == 1337)
{
    if(sscanf(params, "i", rb))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "Kullanım: /crb (1-7)");

return 1;
}
if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanmak için polis olmalısınız!");
    return 0;
}
if(IsRegularPlayer[playerid] != 1337)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanabilmek için düzenli oyuncu olmak zorundasın!");
    return 1;
}

if(IsKidnapped[playerid] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanabilmek için düzenli oyuncu olmak zorundasın!");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Arabadayken CRB Kuramassınız.");
return 1;
}
        if (rb == 1)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(1459,plocx,plocy,plocz,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 2)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(978,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 3)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(981,plocx,plocy,plocz+0.9,ploca+180);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
        SafeSetPlayerPos(playerid, plocx, plocy+5, plocz);
return 1;
}
else if (rb == 4)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(1238,plocx,plocy,plocz+0.2,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 5)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(1425,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 6)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(3265,plocx,plocy,plocz-0.5,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 7)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(3091,plocx,plocy,plocz+0.5,ploca+180);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
}
return 1;
}

dcmd_rub(playerid,params[])
{
if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
#pragma unused params
    if(IsRegularPlayer[playerid] != 1337)
{

SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanabilmek için düzenli oyuncu olmak zorundasın!");
return 1;
}
if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanmak için polis olmalısınız!");
    return 0;
}
if(IsPlayerConnected(playerid) && gTeam[playerid] == TEAM_COP || gTeam[playerid] == TEAM_ARMY || gTeam[playerid] == TEAM_CIA || AdminLevel[playerid] == 1337)
{
        DeleteClosestRoadblock(playerid);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~r~Kaldirildi!",3000,1);
}
    return 1;
}
[/shadow]


Excision

DeleteClosestRoadblock fonksiyonunu yolla.


[Mapper]Javasde-

PAWN Kodu: Seç
stock DeleteClosestRoadblock(playerid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++)
  {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Roadblocks[i][sX], Roadblocks[i][sY], Roadblocks[i][sZ]))
        {
          if(Roadblocks[i][sCreated] == 1)
            {
                Roadblocks[i][sCreated] = 0;
                Roadblocks[i][sX] = 0.0;
                Roadblocks[i][sY] = 0.0;
                Roadblocks[i][sZ] = 0.0;
                DestroyDynamicObject(Roadblocks[i][sObject]);
                return 1;
          }
      }
  }
    return 0;
}


bumu


Excision

Kodlarda bir hata göremedim, /rub komutunu kullanırken oluşturduğunuz/kaldırmak istediğiniz objenin yanında duruyor musunuz ?


[Mapper]Javasde-


Excision

CreateRoadblock fonksiyonunu da yolla.


[Mapper]Javasde-

PAWN Kodu: Seç
dcmd_crb(playerid,params&#38;#91;])
{
if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
if(PlayerInBank[playerid]) return SendClientMessage(playerid, -1, "{42A0FF}<-!-> »{00FF00} İlk önce dışarı çıkın!");

if(GetPlayerInterior(playerid) == 10)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{42A0FF}<-!-> »{00FF00} İlk önce dışarı çıkın!");
return 1;
}

if(GetPlayerInterior(playerid) != 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"{42A0FF}<-!-> »{00FF00} İlk önce dışarı çıkın!");
return 1;
}
if(Tazed[playerid]>= 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "Tazerliyken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
if(GetPVarInt(playerid, "Tazer20")== 1)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "Tazerliyken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
if(IsCuffed[playerid] >= 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kelepçeliyken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
if(IsKidnapped[playerid] >= 1)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Kaçırılmışken bu komutu kullanamazsınız!");
return 1;
}
new rb;
    if(IsPlayerConnected(playerid) && gTeam[playerid] == TEAM_COP || gTeam[playerid] == TEAM_ARMY || gTeam[playerid] == TEAM_CIA || AdminLevel[playerid] == 1337)
{
    if(sscanf(params, "i", rb))
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, "Kullanım: /crb (1-7)");

return 1;
}
if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanmak için polis olmalısınız!");
    return 0;
}
if(IsRegularPlayer[playerid] != 1337)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanabilmek için düzenli oyuncu olmak zorundasın!");
    return 1;
}

if(IsKidnapped[playerid] == 1)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanabilmek için düzenli oyuncu olmak zorundasın!");
return 1;
}
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Arabadayken CRB Kuramassınız.");
return 1;
}
        if (rb == 1)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(1459,plocx,plocy,plocz,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 2)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(978,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 3)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(981,plocx,plocy,plocz+0.9,ploca+180);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
        SafeSetPlayerPos(playerid, plocx, plocy+5, plocz);
return 1;
}
else if (rb == 4)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(1238,plocx,plocy,plocz+0.2,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 5)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(1425,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 6)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(3265,plocx,plocy,plocz-0.5,ploca);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
else if (rb == 7)
{
PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
        CreateRoadblock(3091,plocx,plocy,plocz+0.5,ploca+180);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~b~Kuruldu!",3000,1);
return 1;
}
}
return 1;
}

dcmd_rub(playerid,params&#38;#91;])
{
if(IsSpawned[playerid] == 0)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Spawn olmadan komut kullanamazsınız!");
    return 1;
}
#pragma unused params
    if(IsRegularPlayer[playerid] != 1337)
{

SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanabilmek için düzenli oyuncu olmak zorundasın!");
return 1;
}
if(gTeam[playerid] != TEAM_COP && gTeam[playerid] != TEAM_ARMY && gTeam[playerid] != TEAM_CIA)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_ERROR,"Bu komutu kullanmak için polis olmalısınız!");
    return 0;
}
if(IsPlayerConnected(playerid) && gTeam[playerid] == TEAM_COP || gTeam[playerid] == TEAM_ARMY || gTeam[playerid] == TEAM_CIA || AdminLevel[playerid] == 1337)
{
        DeleteClosestRoadblock(playerid);
        GameTextForPlayer(playerid,"~w~CRB ~r~Kaldirildi!",3000,1);
}
    return 1;
}


sadece burda var


Harun

Eğer modun falan yedeği varsa veya nette vardı o mod araştır bul indir.
DeleteClosestRoadblock
stockunu al kendi moduna geçir.