GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
23 Nisan 2025, 00:46:59

Drone Sistemi

Başlatan Warning, 09 Mayıs 2019, 12:40:51

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Warning

Sistem Aşagıda Bırakıyorum LSPDÖzeldir

PAWN Kodu: Seç

CMD:drone(playerid, params[])
{

Dialog_Show( playerid, drone1, DIALOG_STYLE_LIST, "{00FF00}» {FFFFFF}Drone Menü", "{00FF00}» {FFFFFF}Drone Koy\n{00FF00}» {FFFFFF}Drone Kaldir\n{00FF00}", "Seç", "Iptal");

return 1;
}


PAWN Kodu: Seç
Dialog:drone1(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
if (response)
{
    switch(listitem)
    {
        case 0:
        {
               cmd_dronekontrol322(playerid, "/1");
        }
        case 1:
        {
               cmd_dronekaldir422(playerid, "/1);
}
}
return 1;
}



PAWN Kodu: Seç

CMD:dronekontrol322(playerid, params[])
{
    new factionid = PlayerData[playerid][pFaction];

    if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE)
{
static
    Float:x,
    Float:y,
    Float:z,
    Float:a,
vehicleid;

GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);

vehicleid = CreateVehicle(465, x, y + 2, z, a, 0, 0, 0);

if (GetPlayerInterior(playerid) != 0)
    LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));

if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) != 0)
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));

PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);

ResetVehicle(vehicleid);

    SetEngineStatus(vehicleid, true);
CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true;
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, "** %s drone açar, kontrol etmeye başlar.", ReturnName(playerid, 0));
SendFactionMessage(factionid, COLOR_FACTION, "**OPERATOR: %s %s droneyi kullanmaya başladı.**", Faction_GetRank(playerid), ReturnName(playerid, 0));
}
return 1;
}


PAWN Kodu: Seç
CMD:dronekaldir422(playerid, params[])
{
if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE)
    {
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

    if (CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary])
{
        CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = false;
        DestroyVehicle(vehicleid);

        ResetVehicle(vehicleid);
        SendServerMessage(playerid, "Dronu kullanmayı bıraktın.");
}
}
}
return 1;
}


Sistem Direk Komut İlede Kullanabilirsiniz Aşaga Bırakıyorum

PAWN Kodu: Seç
CMD:dronekoy(playerid, params[])
{
    new factionid = PlayerData[playerid][pFaction];

    if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE)
{
static
    Float:x,
    Float:y,
    Float:z,
    Float:a,
vehicleid;

GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);

vehicleid = CreateVehicle(465, x, y + 2, z, a, 0, 0, 0);

if (GetPlayerInterior(playerid) != 0)
    LinkVehicleToInterior(vehicleid, GetPlayerInterior(playerid));

if (GetPlayerVirtualWorld(playerid) != 0)
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, GetPlayerVirtualWorld(playerid));

PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0);

ResetVehicle(vehicleid);

    SetEngineStatus(vehicleid, true);
CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true;
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, "** %s drone açar, kontrol etmeye başlar.", ReturnName(playerid, 0));
SendFactionMessage(factionid, COLOR_FACTION, "**OPERATOR: %s %s droneyi kullanmaya başladı.**", Faction_GetRank(playerid), ReturnName(playerid, 0));
}
return 1;
}


PAWN Kodu: Seç

CMD:dronekaldir(playerid, params[])
{
if (GetFactionType(playerid) != FACTION_POLICE)
    {
if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

    if (CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary])
{
        CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = false;
        DestroyVehicle(vehicleid);

        ResetVehicle(vehicleid);
        SendServerMessage(playerid, "Dronu kullanmayı bıraktın.");
}
}
}
return 1;
}
Son düzenlenme: 09 Mayıs 2019, 12:46:22 Byrpo

Zoxy

Alıntı yapılan: Bölüm Kuralları
  • ADD-ON olarak paylaştığınız kodlar her mod için uygun olmalıdır. Modunuzdan aldığınız kodları tüm modlara uygun hale getirmelisiniz. Eksik olmamalı ve hata, uyarı vermemelidir.


Kilit.