Öncelikle Merhaba, Biliyoruz ki son zamanlarda çoğu sunucu (Anadolu, modu, Lodos Modu, Poyraz modu) Kullanıyorlar, ve pawnonun içinde /aracres direk 10 saniye olarak res atıyor, bugün vereceğim komut /aracres [saniye] olacaktır. Çoğu Admin veya yetkili /aracres komutunu kullanıyor ve direk 10 saniye olarak res atıyor, bundan herkes sıkıldı. Vereceğim komut
New Bu komutu Eklıyoruz
new aracResDurum = 0;
Sonra SetTimer aratıp altına veya üstüne farkı yok bu komutu ekliyoruz
SetTimer("ZamanAracRespawn", 1200000, true);
Sonra Altta Vereceğim komutu ekliyoruz
CMD:aracres(playerid, params[])
{
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] < 1) return hataMesaji(playerid, "Bu komutu kullanmak için 1 level admin üstü veya kral olmalısınız.");
if(aracResDurum == 1) return hataMesaji(playerid, "Az Önce AracRes Atıldı Biraz Bekle!");
new saniye;
if(sscanf(params, "d", saniye)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Kullaným: /aracres [saniye]");
oyuncuData[playerid][adminkomuts]++;
new bb[125];
aracResDurum = 1;
KillTimer(aracRessTimmer);
aracRessTimmer = SetTimer("ZamanAracRespawn", saniye * 1000, false);
format(bb, sizeof(bb), "{CF4DFF}» AracRes:{00FF00} Yetkili %s(%d) kullanılmayan araçları %d saniye sonra yenileyecek.", getName(playerid), playerid, saniye);
SendClientMessageToAll(-1, bb);
return 1;
}
Sonra /aracres komutun üzerine bu komutu ekliyoruz
new aracRessTimmer;
Şimdi Ctrl + F Yapıp, Bu yazıyı arıyoruz public OnPlayerEnterDynamicCP
Aradıktan Sonra Boş bi yerine bunu ekliyoruz,
function ZamanAracRespawn()
{
switch(aracResDurum)
{
case 0:
{
KillTimer(aracRessTimmer);
AracRespawn();
SendClientMessageToAll(-1, "{CF4DFF}» AracRes: {FFFFFF}Kullanýlmayan araçlar sistem tarafýndan yenilendi.");
}
case 1:
{
KillTimer(aracRessTimmer);
aracResDurum = 0;
AracRespawn();
SendClientMessageToAll(-1, "{CF4DFF}» AracRes: {FFFFFF}Kullanýlmayan araçlar yetkili tarafýndan yenilendi.");
}
default:
{
KillTimer(aracRessTimmer);
AracRespawn();
SendClientMessageToAll(-1, "{CF4DFF}» AracRes: {FFFFFF}Kullanýlmayan araçlar sistem tarafýndan yenilendi.");
}
}
return 1;
}
function AracRespawn()
{
new bool:UsedVehicle[MAX_VEHICLES];
foreach(new i: Player)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
UsedVehicle[GetPlayerVehicleID(i)] = true;
if(IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(i)))
{
new dorseid = GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(i));
UsedVehicle[dorseid] = true;
}
}
}
for(new i = 1, j = GetVehiclePoolSize(); i <= j; i++)
{
if(!UsedVehicle[i])
{
SetVehicleToRespawn(i);
}
}
return 1;
}
Ve Bitti bu komutu kullanarak Rahatlıkla /aracres saniye olarak resliye bilirsiniz, Benden Bu kadar iyi kullanmalar
*** ZamanAracRespawn fonksiyonu yok.
* pAdmin değişkeni tanımsız.
* aracResDurum değişkeni tanımsız.
* adminkomuts değişkeni tanımsız.
* aracresstimer değişkeni tanımsız.
* getName fonksiyonu yok.
Alıntı yapılan: Dyternal - 01 Haziran 2019, 16:43:16
*** ZamanAracRespawn fonksiyonu yok.
* pAdmin değişkeni tanımsız.
* aracResDurum değişkeni tanımsız.
* adminkomuts değişkeni tanımsız.
* aracresstimer değişkeni tanımsız.
* getName fonksiyonu yok.
Kusura Bakmayın Dostum, Acemi olabiliriz, Eklemeyi unutmuşum, Güncelledim
İyi hoş tamam da şu fonksiyon herkeste yok ki ?
oyuncuData[playerid][adminkomuts]++
Bunu silip bize atsaydın daha mantıklıydı , sonra kendine eklerdin direk , sistem güzel olmuş fakat zaten roleplay sunucularında genellikle 10 saniye sonra araçlar respawnlanacaktır önleminizi alın ! vs gibi yazılar yazılıyor.Yani boşuna 10 saniye yapmaya gerek yok yada sistem olmadan otomatik timer ile spawnlanmayı ayarlayabilirsiniz.
Teşekkürler, yararlı :helal:
Teşekkürler.
Alıntı yapılan: Teaxy - 01 Haziran 2019, 17:55:58
Teşekkürler, yararlı :helal:
Yorumunuz için Teşekkürler :dans:
Kodları neden bu kadar uzattın ki, başarılı.
Alıntı yapılan: Bölüm Kuralları- ADD-ON olarak paylaştığınız kodlar her mod için uygun olmalıdır. Modunuzdan aldığınız kodları tüm modlara uygun hale getirmelisiniz. Eksik olmamalı ve hata, uyarı vermemelidir.
Kilit.