GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
07 Temmuz 2024, 14:25:24

Kullanışlı Kodlar

Başlatan EvoturK, 28 Şubat 2017, 23:19:58

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 23 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Sawyer

Fps moduna geçmenize yarar.

Kütüpahaneler : Zcmd veya Pawn.CMD

PAWN Kodu: Seç
CMD:fps(playerid, params[])
{
new id = CreateObject(19300, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachObjectToPlayer(id, playerid, 0.0, 0.0, 0.75, 0.0, 0.0, 0.0);
AttachCameraToObject(playerid, id);

return 1;
}
CMD:recam(playerid, params[])
{
SetCameraBehindPlayer(playerid);
return 1;
}

Artık bu kardeşiniz RageMP de daha mutlu SA:MP ile ilgilenmiyor.

squarepants

@Switch Objeyi kaldırmadığın için bir süre sonra obje oluşmayacaktır. Bu nedenle oluşturulan objeyi silmek her zaman için verimli olur:
new fObject[MAX_PLAYERS];
CMD:fps(playerid)
{
    new id = CreateObject(19300, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    if(id == 0xFFFF) return printf("GECERSIZ KIMLIK"), 0;
    fObject[playerid] = id;
    AttachObjectToPlayer(id, playerid, 0.0, 0.0, 0.75, 0.0, 0.0, 0.0);
    AttachCameraToObject(playerid, id);
    return 1;
}
CMD:recam(playerid)
{
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
    DestroyObject(fObject[playerid]);
    return 1;
}
Son düzenlenme: 29 Ocak 2021, 17:59:50 ThePosition

Rylox

Alıntı yapılan: Shellby - 06 Ekim 2017, 14:35:18
Rconların /Rconarac Yazıp İstediği Arabayı Çağırmasına Yarar (Bana Ait Değildir Forumda Bi Ara İstemiştim)
CMD:rconarac(playerid,params[])
{
new vehiclemodel, color1, color2;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "{FF0000}<!> Hata: {FFFFFF}Bu Komutu Sadece Rcon Adminler Kullanabilir.");
if(sscanf(params, "dI(0)I(0)", vehiclemodel, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, -1, "{FF0000}Kullanım:{FFFFFF} /Rconarac [Araç Id] [Renk1] [Renk2]");

new Float:Pos[3];
new Float:facing;
new Float:distance;

    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, facing);

    new Float:size_x,Float:size_y,Float:size_z;
GetVehicleModelInfo(vehiclemodel, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, size_x, size_y, size_z);

distance = size_x + 0.5;

  Pos[0] += (distance * floatsin(-facing, degrees));
    Pos[1] += (distance * floatcos(-facing, degrees));

facing += 90.0;
if(facing > 360.0) facing -= 360.0;
CreateVehicle(vehiclemodel,Pos[0], Pos[1], Pos[2] + (size_z * 0.25), facing, color1, color2, -1);
return 1;
}


sscanf hatası alıyorum yardımın olursa

giderken bıraktığın bütün renkler siyah oldu

squarepants

@[GOS]Burak sscanf2 eklentisini kurmayı dene, detaylı bilgilendirme için özelden ulaşabilirsin.


bloodnancy

Sürücüsü olduğunuz aracı tamir etmeye yarar kendi modunuza göre uyarlayabilirsiniz.

CMD:atamir(playerid, params[])
{

         RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
         PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 0.0);
    SendClientMessage(playerid, 0x7393FFFF, "Aracınızı tamir ettiniz!");
   return 1;
}


chinohead

karakterin baktığı açıyı çeker
PAWN Kodu: Seç
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
new Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
if (GetPlayerVehicleID(playerid))
{
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
}
x += (distance * floatsin(-a, degrees));
y += (distance * floatcos(-a, degrees));
}

örneğin:
PAWN Kodu: Seç
GetXYInFrontOfPlayer(playerid, x, y, 2.0);
* bunun için kullanılabilecek farklı fonksiyonlarda var ve bakıldığında bundan çok daha mantıklı gibi dursa bile en doğru sonuçlar için bunu kullanmak en verimlisi.

ücret karşılığında filterscript, gamemode yaptırmak için: chinohead@yahoo.com

squarepants

@chinohead merhaba, küçük bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Fonksiyonun temel amacı açıyı çekmek değil, açıya bağlı olarak değişkenlik gösteren mevcut X ve Y değerlerinin üzerine yazılması ile yeni X ve Y değerlerinin oluşumunu sağlamaktadır. Bir görsel ile ifade etmek gerekir ise:
Son düzenlenme: 09 Mayıs 2021, 16:19:18 ThePosition

chinohead

Alıntı yapılan: ThePosition - 09 Mayıs 2021, 16:07:55
@chinohead merhaba, küçük bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek istiyorum. Fonksiyonun temel amacı açıyı çekmek değil, açıya bağlı olarak değişkenlik gösteren mevcut X ve Y değerlerinin üzerine yazılması ile yeni X ve Y değerlerinin oluşumunu sağlamaktadır.
bilgilendirme için çok teşekkür ederim fakat farkındaysanız açıklamalarımız bir bakıma aynı yere varıyor. sonuç olarak sizin görselde sunduğunuz orijin noktasında duran bir oyuncunun baktığı yerin X ve Y pozisyonlarını veriyor bize.
Son düzenlenme: 09 Mayıs 2021, 22:37:25 chinohead
ücret karşılığında filterscript, gamemode yaptırmak için: chinohead@yahoo.com

Rylox

Kick komutudur,alıntıdır;

PAWN Kodu: Seç
CMD:kick(playerid, params[])
{
new ID, sebep[75], str[89 + 24 + 24];
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] < 1) return hataMesaji(playerid, "Bu komutu kullanmak için 1 level ve üstü bir yetkide olmalısınız!");
if(sscanf(params, "us[75]", ID, sebep)) return aBilgi(playerid, "/Kick [Oyuncu Ismi Veya ID] [Sebep]");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu oyuncu sunucuda değil!");
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] < oyuncuData[ID][pAdmin]) return yHata(playerid, 1);
if(playerid == ID) return yHata(playerid, 2);
format(str, sizeof(str), "{2EFF62}» Kick: {FFFFFF}Oyuncu %s, yetkili %s tarafından sunucudan atıldı. Sebep: %s", getName(ID), getName(playerid), sebep);
SendClientMessageToAll(-1, str);
oKick(ID);
oyuncuData[playerid][adminkomuts]++;
return 1;
}

giderken bıraktığın bütün renkler siyah oldu

chinohead

Alıntı yapılan: [GOS]Burak - 09 Haziran 2021, 12:46:57
Kick komutudur,alıntıdır;

PAWN Kodu: Seç
CMD:kick(playerid, params[])
{
new ID, sebep[75], str[89 + 24 + 24];
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] < 1) return hataMesaji(playerid, "Bu komutu kullanmak için 1 level ve üstü bir yetkide olmalısınız!");
if(sscanf(params, "us[75]", ID, sebep)) return aBilgi(playerid, "/Kick [Oyuncu Ismi Veya ID] [Sebep]");
if(!IsPlayerConnected(ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu oyuncu sunucuda değil!");
if(oyuncuData[playerid][pAdmin] < oyuncuData[ID][pAdmin]) return yHata(playerid, 1);
if(playerid == ID) return yHata(playerid, 2);
format(str, sizeof(str), "{2EFF62}» Kick: {FFFFFF}Oyuncu %s, yetkili %s tarafından sunucudan atıldı. Sebep: %s", getName(ID), getName(playerid), sebep);
SendClientMessageToAll(-1, str);
oKick(ID);
oyuncuData[playerid][adminkomuts]++;
return 1;
}
ah be kanka..

ücret karşılığında filterscript, gamemode yaptırmak için: chinohead@yahoo.com

Rylox

Yardım Komutudur;

PAWN Kodu: Seç
CMD:yardim(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, Yardim, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Yardim Menusu", "{FF0ABD}/genelkomutlar\n{FF0ABD}/discord\n{FF0ABD}/meslekler\n{FF0ABD}/gps", "{00ff00}Tamam", "{FF0000}Kapat");
return 1;
}

giderken bıraktığın bütün renkler siyah oldu

squarepants

@[GOS]Burak Paylaşımını yaptığınız kod yapısının çalıştığından ve eksik değişken yapısı içermediğinden emin olmalısınız. Örneğin yukarıdaki kod yapısında dialog satırında Yardim adlı dialog kimlik değişkeni tanımlanmamış.


bloodnancy

DİALOG İLE SİLAH ALMA easydialog gerekir
PAWN Kodu: Seç
CMD:wep(playerid, params[])
{  
    Dialog_Show(playerid, WeaponMenu, DIALOG_STYLE_LIST, "Silahlar", "Colt 45\nSD Pistol\nDesert Eagle\nShotgun\nSawn-off Shotgun\nCombat Shotgun\nMAC-10\nMP5\nAK47\nM4\nTEC9\nRIFLE\nSniper Rifle\nRPG\nHeat Seaker\nCamera", "Sec", "Kapat");

    return 1;
}

Bunuda komutun tam altına

PAWN Kodu: Seç
Dialog:WeaponMenu(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
    if (response)
    {

        GivePlayerWeaponEx(playerid, listitem + 22, 500); // Burayı silah komutunuza göre

    }
    return 1;
}


deksxyz

2 yıl sonra ilk paylaşımı yapayım.

Caveria tabanlı oyun modlarında, admin giriş sistemi bulunan oyun modlarında kullanabileceğiniz bir kod.

Mantığı şu; veritabanı üzerinden adminlik verildiği zaman admin şifre belirlenmiyordu, bu kod ile sunucuya giriş de admin olup olmadığını kontrol ediyor, eğer adminse admin şifresini kontrol ediyor. Eğer admin şifresi yoksa admin şifre belirleme dialogu ile karşılaşıyor (modunuze göre uyarlayın.) eğer admin şifresi varsa Admin şifreniz bulunuyor mesajı alıyorsunuz.

PAWN Kodu: Seç
if(PlayerData[playerid][pAdminPassword] == 0)
{
  AdminPassword(playerid);
  SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin sifren bulunmadigi icin sifre olusturma ekrani geldi.");
}
else
{
  SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Admin sifren bulunuyor.");
}
   
Son düzenlenme: 07 Eylül 2023, 20:11:01 GTA United Roleplay