GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
07 Temmuz 2024, 14:04:03

Kullanışlı Kodlar

Başlatan EvoturK, 28 Şubat 2017, 23:19:58

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 18 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ace

Rconların /Rconarac Yazıp İstediği Arabayı Çağırmasına Yarar (Bana Ait Değildir Forumda Bi Ara İstemiştim)
CMD:rconarac(playerid,params[])
{
new vehiclemodel, color1, color2;
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "{FF0000}<!> Hata: {FFFFFF}Bu Komutu Sadece Rcon Adminler Kullanabilir.");
if(sscanf(params, "dI(0)I(0)", vehiclemodel, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, -1, "{FF0000}Kullanım:{FFFFFF} /Rconarac [Araç Id] [Renk1] [Renk2]");

new Float:Pos[3];
new Float:facing;
new Float:distance;

    GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, facing);

    new Float:size_x,Float:size_y,Float:size_z;
GetVehicleModelInfo(vehiclemodel, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, size_x, size_y, size_z);

distance = size_x + 0.5;

  Pos[0] += (distance * floatsin(-facing, degrees));
    Pos[1] += (distance * floatcos(-facing, degrees));

facing += 90.0;
if(facing > 360.0) facing -= 360.0;
CreateVehicle(vehiclemodel,Pos[0], Pos[1], Pos[2] + (size_z * 0.25), facing, color1, color2, -1);
return 1;
}


ace

Rconların /Rconsilah Yazıp İstediği Silahı Almasına Yarar.
CMD:rconsilah(playerid,params[])
{
   if(!IsPlayerAdmin(playerid))return SendClientMessage(playerid, -1 ,"{FF0000}<!> Hata: {FFFFFF}Bu Komutu Sadece Rcon Adminler Kullanabilir.");
    new slh;
   if(sscanf(params,"i",slh))return SendClientMessage(playerid, -1 ,"{FF0000}Kullanım: /Rconsilah [SilahID]");
   if(!IsValidWeapon(slh)) return SendClientMessage(playerid,-1,"{FF0000}<!> Hata: {FFFFFF}Böyle Bir ID Bulunmamaktadır.");
   GivePlayerWeapon(playerid, slh, 50000);
   return 1;
}


Jawié

Öldükten sonra öldüğü yerde yaralanmış halde 30 saniye yatar, 30 saniye sonra normal olarak doğar.

new Float:olmePos[MAX_PLAYERS][4];

public OnPlayerDeath(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid, olmepos[playerid][0], olmepos[playerid][1],olmepos[playerid][2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, olmepos[playerid][3]);
SetPVarInt(playerid, "oldummuya", 1);
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, "oldummuya") == 1)
{
SetPlayerPos(playerid, olmepos[playerid][0], olmepos[playerid][1], olmepos[playerid][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, olmepos[playerid][3]);
ClearAnimations(playerid);
ApplyAnimation(playerid, "WUZI", "CS_Dead_Guy", 4.1, 0, 0, 1, 900000, 0); // sa-mp taraflı pırablım, önce yüklenmesi lazım yoksa animasyon çalışmıyor
ApplyAnimation(playerid, "WUZI", "CS_Dead_Guy", 4.1, 0, 0, 1, 900000, 0);
SendClientMessage(playerid, 7, "Yaralandın, ambulans yolda!"), ResetPlayerWeapons(playerid), SetPlayerHealth(playerid, 90000);
SetTimerEx("geliyoo", 30000, false, "i", playerid);
}
return 1;
}

#define func:%0(%1) forward%0(%1); public%0(%1)

func:geliyoo(playerid) return SetPVarInt(playerid, "oldummuya", 0), SendClientMessage(playerid, 7, "Hastaneye yetiştirildin!"), SetPlayerHealth(playerid, 100), SpawnPlayer(playerid);


Jawié

PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(newkeys &  KEY_CROUCH && oldkeys &  KEY_FIRE) SetPlayerPos(playerid, x, y, z);
return 1;
}


» C-bug kullanımını engeller.
Son düzenlenme: 15 Ekim 2017, 20:17:57 Jawié

Jawié

PAWN Kodu: Seç
for(new i = 0; i <= 311; i++) { if(i == 74) continue; AddPlayerClass(i, x, y, z, 0, 0, 0, 0, 0, 0);}

OnGameModeInit eklediğiniz takdirde mod açıldığında bütün skinler yüklenmiş olur.

Değiştirmeniz gereken yerler:

x, y, z = Karakterin doğunca alacağı pos. Değiştirmeyebilir, OnPlayerSpawn'dan ayarlayabilirsiniz.
0,0... = silah, mermi, silah, mermi...


Jawié

stock TakePlayerMoney(playerid, money) return GivePlayerMoney(playerid, -money);
stock TakePlayerScore(playerid, money) return SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-money);
stock GivePlayerScore(playerid, money) return SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+money);
stock ResetPlayerScore(playerid) return SetPlayerScore(playerid, 0);


TakePlayerMoney - Kişiden belirlediğiniz parayı alır.
TakePlayerScore - Kişiden belirlediğiniz skoru alır.
GivePlayerScore - Kişiye belirlediğiniz parayı verir.
ResetPlayerScore - Kişinin skorunu sıfırlar.
Son düzenlenme: 06 Ocak 2018, 21:53:31 Jawié

Dyternal

Alıntı yapılan: Jawié - 28 Ekim 2017, 18:43:57

stock TakePlayerMoney(playerid, money) return GivePlayerMoney(playerid, -money);
stock TakePlayerScore(playerid, money) return SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-money);
stock GivePlayerScore(playerid, money) return SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+money);
stock ResetPlayerScore(playerid) return SetPlayerScore(playerid, 0);


TakePlayerMoney - Kişiden belirlediğiniz parayı alır.
TakePlayerScore - Kişiden belirlediğiniz parayı alır.
GivePlayerScore - Kişiye belirlediğiniz parayı verir.
ResetPlayerScore - Kişinin skorunu sıfırlar.

TakePlayerScore - Kişiden belirlediğiniz skoru alır olacak.


Riki

Hatam Olabilir Acemiyim
Deagle Alma
PAWN Kodu: Seç
}
if (strcmp("/deagle", cmdtext, true,10) == 0)

{

GivePlayerMoney(playerid,-50);

SetPlayerWeapon(playerid,24);

SendClientMessage(playerid,-1,"Silah Satın Aldınız [-50$]");
return 1;
}


Pablo

Merhaba Arkadaslar , Bu Sistem Komut isim ile ID bulmaya yarar arkadaşlar, kalabalık sunucularda TAB'dan bir saat bir oyuncunun ID'sını arayacağınıza örneğin "/id Gold"
yazarak o oyuncunun ID'na ulaşabilirsiniz.

ByGold(ID:1) PING: 35.
Modun Sonuna;
PAWN Kodu: Seç
CMD:id(playerid, params&#38;#91;])
{
    new hc_ad = params[0];
    if(sscanf(params, "u", hc_ad)) return SendClientMessage(playerid, -1, "KULLANIM: /id [oyuncu adı]");
    if(IsPlayerConnected(hc_ad) && hc_ad != INVALID_PLAYER_ID)
    {
        new string[48], oyuncuadi[24];
        GetPlayerName(hc_ad, oyuncuadi, 24);
        format(string, sizeof(string), "%s(%d) PING: %d.", oyuncuadi, hc_ad, GetPlayerPing(hc_ad));
        SendClientMessage(playerid, -1, string);
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, "Oyuncu oyunda değil.");
    }
    return true;
}

Orjinal Konu:https://www.gtaturk.com/forum/id-Komutu---310426/

Alıntı




Pawnotürk Üyesi 2017-2020

ace

Servere Giriş Ve Çıkış Yapanları Sağ Tarafta Gösteren Kullanışlı Bir Kod;
OnPlayerConnect Publicine
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,200);
OnPlayerDissConnect Publicine
SendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID,playerid,201);
NOT:Alıntıdır Orjinal Konunun Linki İçin Tıkla


staple



/Spawn (id)

PAWN Kodu: Seç
CMD:spawn(playerid, params])
{
if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Bu komutu kullanabilmek için 1. seviye veya RCON admin olmalısınız!");
new id;
if(sscanf(params, "u", id)) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000AA, "{CC0000}« Kullanım » {00FFFF}/spawn (id)");
SpawnPlayer(id);
return 1;
}

Not : if (aData[playerid][AdminLevel] < 1) olan yeri kendi admin değişkeninize göre değiştirin. < 1 olan kısım 1 level ve üstünün kullanabildiğini gösterir.
Son düzenlenme: 06 Ocak 2018, 21:59:34 DESTİNY

Jawié

Alıntı yapılan: DESTİNY - 06 Ocak 2018, 21:43:33



CMD:spawn(playerid, params])
{
if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Bu komutu kullanabilmek için 1. seviye veya RCON admin olmalısınız!");
new id;
if(sscanf(params, "u", id)) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000AA, "{CC0000}« Kullanım » {00FFFF}/spawn (id)");
SpawnPlayer(id);
return 1;
}


Sayısal değerin yanında bir de yazısal değer girmesi gerekiyordu, düzelttim. Ayrıca, aData herkeste tanımlı değil, hata verir. Rcon olarak değiştirdim o yüzden.


Jawié

Alıntı yapılan: STaRDuST10 - 02 Kasım 2017, 10:49:42

Alıntı yapılan: Jawié - 28 Ekim 2017, 18:43:57

stock TakePlayerMoney(playerid, money) return GivePlayerMoney(playerid, -money);
stock TakePlayerScore(playerid, money) return SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)-money);
stock GivePlayerScore(playerid, money) return SetPlayerScore(playerid, GetPlayerScore(playerid)+money);
stock ResetPlayerScore(playerid) return SetPlayerScore(playerid, 0);


TakePlayerMoney - Kişiden belirlediğiniz parayı alır.
TakePlayerScore - Kişiden belirlediğiniz parayı alır.
GivePlayerScore - Kişiye belirlediğiniz parayı verir.
ResetPlayerScore - Kişinin skorunu sıfırlar.

TakePlayerScore - Kişiden belirlediğiniz skoru alır olacak.


Çok büyük bir hata yapmışım. Düzelttiğin için teşekkür ederim. :şeytan:


staple

Alıntı yapılan: Jawié - 06 Ocak 2018, 21:51:47

Alıntı yapılan: DESTİNY - 06 Ocak 2018, 21:43:33



CMD:spawn(playerid, params])
{
if (!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, "Bu komutu kullanabilmek için 1. seviye veya RCON admin olmalısınız!");
new id;
if(sscanf(params, "u", id)) return SendClientMessage(playerid, 0xCC0000AA, "{CC0000}« Kullanım » {00FFFF}/spawn (id)");
SpawnPlayer(id);
return 1;
}


Sayısal değerin yanında bir de yazısal değer girmesi gerekiyordu, düzelttim. Ayrıca, aData herkeste tanımlı değil, hata verir. Rcon olarak değiştirdim o yüzden.


Düzelttiğin için teşekkürler  :şeytan:


Backup

Birisine nişan alınca aranma seviyesi verir.


public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerTargetPlayer(playerid) != INVALID_PLAYER_ID && GetPlayerWantedLevel(playerid) == 0 && GetPlayerWeapon(playerid) != 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,"Bir kişiye nişan aldığınız için aranma seviyeniz arttı.");
SetPlayerWantedLevel(playerid,4);
}
return true;
}