GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

ANTİ-SOBEİT #GELİŞMİŞ

Başlatan Shivaz, 21 Ekim 2022, 23:06:55

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Shivaz

Piyasadan ve buralardan ayrılma kararı aldım zamanında arkadaşlarımızla güçlü bir koruma yaptık ve artık samp ortamının kalmadığını ve sunucu acıcak kişilere yardımda bulunmak istedim bu koruma rion un görünmeyen kücük bir kısmı sadece sizlere burada nasıl sunucunuza anti-sobeit yapabilirsiniz bunu göstermek istedim burada sunucuya girmeye çalışan efe sa dan tutun bypasss asi ye kadar fixlenmiştir bu kodları s0beit kodlayan kişilerin anlayacağını ve bunlardan yararlarlanarak sobeitlerini sunuculara sokacağını bilsem de bunun geliştirilmesinin önünün cok açık olduğunu ve sadece mantığın bu olmadığının da altını çizerim elimden geldiği kadar sizlere yardımcı olabilirim fakat çok aktif olamıyorum konunun altına elbet linç ve kötü yorumlar gelicektir önemsemeyeceğim sadece yardımcı olmak istedim. Kendinize iyi bakın tekrardan bir zaman görüşmek dileğiyle....



Bunun gibi birçok şeyleri paylaşacağım katılmanızı öneririm.


#include <a_samp>

forward OnClientCheckResponse(playerid, actionid, memaddr, retndata);
native SendClientCheck(playerid, actionid, memaddr, memOffset, bytesCount);
enum(<<= 1)
{
        NULL = 0,
SOBEIT = 0x5E8606
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientCheck(playerid, 0x2, 0, 0, 4);
    new actionid = 0x5, memaddr = SOBEIT, retndata = 0x4;
    SendClientCheck(playerid, actionid, memaddr, NULL, retndata);
    SendClientCheck(playerid, actionid, 0x5242CD, NULL, retndata);
    SendClientCheck(playerid, actionid, 0x543081, NULL, retndata);
    SendClientCheck(playerid, actionid, 0x6EFBC7, NULL, retndata);
    SendClientCheck(playerid, 72, 0, 0, 2);
        return 1;
}
public OnClientCheckResponse(playerid, actionid, memaddr, retndata)
{
        if (retndata != 192 && memaddr == 0x5E8606 && actionid != 72)
        {
        SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "ofsetlerde bozukluk algılandı");
        Kick(playerid);
        }

        if (retndata != 204 && memaddr == 0x5242CD)
        {
          SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "ofsetlerde bozukluk algılandı");
        Kick(playerid);
        }
        if(retndata != 72 && memaddr == 0x543081 && actionid != 72)
        {
        SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "ofsetlerde bozukluk algılandı");
        Kick(playerid);
        }
        if(retndata != 196 && memaddr == 0x6EFBC7)
        {
        SendClientMessage(playerid, 0x9ACD32FF, "bu sunucuda istenmiyorsunuz :) ");
        Kick(playerid);
        }
       
        return 1;
}

Son düzenlenme: 24 Ekim 2022, 16:14:27 Coiner Sebep: dc linki kaldırıldı.

Shivaz

Sunucu açan arkadaşlara başarılar diliyorum işinizi görür.


soalizy

sunucunun gonderdıgı rpclerı loglayıp bunları oyundan kapat ac yap gırdın bypas ası felan fıxledıxı yok bos konusuyosun rıdvan ✌️👌


Shivaz

Kendi s0beiti olmayan ve eski sürüm so0beitlerin bir çoğunun fixlendiğini söyledim detaylı korumama da senin hangi paketleri gönderdiğine kadar bakarım ve yine fixlerim ama benim uğraşacak vaktim yok senin gibi evde geçirecek bir hayatım yok.


soalizy

Alıntı yapılan: Shivaz - 21 Ekim 2022, 23:25:47
Kendi s0beiti olmayan ve eski sürüm so0beitlerin bir çoğunun fixlendiğini söyledim detaylı korumama da senin hangi paketleri gönderdiğine kadar bakarım ve yine fixlerim ama benim uğraşacak vaktim yok senin gibi evde geçirecek bir hayatım yok.
evde geçirecek vaktım olsa rpc ac kapa ugrasmam zaten gıder gonderdıgın paketlerı bı değere atarım kendı otomatık kapatır


Shivaz

Sana cevap verip konuyu gereksiz kirletmek istemiyorum  :serefe:


soalizy


hadesthewinner

sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama


KayraBey

Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25
sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama

Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;

OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.

Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.



Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.

İlgili SS:


Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.


İyi forumlar.


Shivaz

Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25
sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama

reconnect fixi atarak client check'i fixleniyor bunun bilgisini vereyim giriş yapabilenler sadece ince düşünebilenlerdir. İstenirse fixini atabilirim  :elsalla:


Shivaz

Alıntı yapılan: KayraBey - 22 Ekim 2022, 11:04:57
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25
sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama

Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;

OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.

Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.



Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.

İlgili SS:


Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.


İyi forumlar.

Bir çok acığı var fakat bunları ben biliyorum bunları burada paylaşırlarsa korumasını da ben paylaşırım fakat burada amacım yeni sunucu acıcak kişilerin nasıl sunucularını savunacaklarıdır iyi forumlar.  :okumak:


kejj

Alıntı yapılan: Shivaz - 23 Ekim 2022, 00:26:51
Alıntı yapılan: KayraBey - 22 Ekim 2022, 11:04:57
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25
sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama

Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;

OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.

Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.



Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.

İlgili SS:


Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.


İyi forumlar.

Bir çok acığı var fakat bunları ben biliyorum bunları burada paylaşırlarsa korumasını da ben paylaşırım fakat burada amacım yeni sunucu acıcak kişilerin nasıl sunucularını savunacaklarıdır iyi forumlar.  :okumak:
Altımda sevgilinden hızlı mercedes
Konuşmak değil marifet


KayraBey

Alıntı yapılan: Shivaz - 23 Ekim 2022, 00:26:51
Alıntı yapılan: KayraBey - 22 Ekim 2022, 11:04:57
Alıntı yapılan: hadesthewinner - 22 Ekim 2022, 09:42:25
sobeit bilgisi azcık olan birisi client check yaparak paketleri geri gönderebilir yinede yararlı konu ama

Öncelikle paylaşımınız için teşekkürler, mantıken birçok insanın düşünemeyeceği türden bir fix olmuş. Fakat;

OnClientCheckResponse fonksiyonu sobeitteki HookInstall fonksiyonu ile bağlantılıdır. CPED gibi bazı gtaya ait fonksiyonların sampa entegre olmasını sağlamak için bu fonksiyonların sobeit tarafından çağırılması gerekir. Örnek olarak CPED olmayan bir sobeitte Player Tag, Box, Trace, Gravity, MoveSpeed, SetSkinİndex gibi fonksiyonlar çalışmayacaktır.

Not: Client Check fonksiyonu sobeitte kısmen engellenebilmekte fakat offset üzerinden bir fixin çözümü sadece bazı fonksiyonların silinmesi ile mümkündür.



Yani kısacası sobeit bazında HookInstall fonksiyonu kullanılmadan yapılabilecek veya kullanılabilecek bu bazda büyük bir hile (sobeit vb.) bulunmamaktır.

İlgili SS:


Not: Ayrıca aşağıda gönderdiğim fonksiyonları da sampa entegre etmesseniz oyundan crash yersiniz.


İyi forumlar.

Bir çok acığı var fakat bunları ben biliyorum bunları burada paylaşırlarsa korumasını da ben paylaşırım fakat burada amacım yeni sunucu acıcak kişilerin nasıl sunucularını savunacaklarıdır iyi forumlar.  :okumak:



Amacım zaten sizin bilip bilmediğinizi ölçmek değil. Sadece gönderdiğiniz kodun bazı açıklarını ve temelli engellemeyi kısaca anlatmaya çalıştım, umarım yararlı olmuştur.


hadesthewinner

bool HookedRakClientInterface::RPC(int* uniqueID, BitStream* parameters, PacketPriority priority, PacketReliability reliability, char orderingChannel, bool shiftTimestamp)
{
   traceLastFunc("HookedRakClientInterface::RPC(BitStream)");
   if (uniqueID != nullptr)
   {
      if (*uniqueID == RPC_ClientCheck)
      {
         UINT8 type, response;
         UINT32 arg;
         char hex[20];
         parameters->Read(type);
         parameters->Read(arg);
         parameters->Read(response);
         if (type = 5, 70, 2, 71, 72)
         {
         if (arg == acnin kontrol ettiği paket isimi/sayısı)
         {
            parameters->SetWriteOffset(0);
            parameters->Write(type);
            parameters->Write(arg);
            parameters->Write(192);
buda bir örnek detaylı atmadım her önüne gelen kullanmasın diye sadece
         


soalizy

Alıntı yapılan: hadesthewinner - 27 Ekim 2022, 18:22:10
bool HookedRakClientInterface::RPC(int* uniqueID, BitStream* parameters, PacketPriority priority, PacketReliability reliability, char orderingChannel, bool shiftTimestamp)
{
   traceLastFunc("HookedRakClientInterface::RPC(BitStream)");
   if (uniqueID != nullptr)
   {
      if (*uniqueID == RPC_ClientCheck)
      {
         UINT8 type, response;
         UINT32 arg;
         char hex[20];
         parameters->Read(type);
         parameters->Read(arg);
         parameters->Read(response);
         if (type = 5, 70, 2, 71, 72)
         {
         if (arg == acnin kontrol ettiği paket isimi/sayısı)
         {
            parameters->SetWriteOffset(0);
            parameters->Write(type);
            parameters->Write(arg);
            parameters->Write(192);
buda bir örnek detaylı atmadım her önüne gelen kullanmasın diye sadece
         

aga bypass.asi 😮😮😮😮😮😮 olayı bilenler: 😂🤠 olayı bilmeyenler: 🤕🥴 KONYALILAR: 😎🦍