GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
30 Ekim 2024, 20:23:18

Yeni GTA Oyununun Fizikleri Nasıl Olmalı?

Başlatan Impeccable, 14 Mayıs 2021, 14:37:10

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Impeccable


Evet soru açık sizce nasıl olmalı?

Bence GTA IV'e yakın ama daha geliştirilmiş şekilde olmalı. Araç fizikleri yine aynı şekilde GTA IV'e yakın ama biraz daha basitleştirilmiş şekilde olmalı diye düşünüyorum.

Fikirlerinizi konu altından paylaşabilirsiniz. :)


KamilPanpa37

Bence Gta IV'de ki ana mekaniklerin daha revize edilmiş bir şekilde geliştirilerek animasyon ve ortam fiziklerini tekrar somut hale getirmesini isterim. Tabi Gta IV ve V kişiden kişiye değişiyor. Bazı oyuncu kitlesi Mafia serisindeki gibi realistik oyun dizaynından hoşlanıyor, bazı kitle ise daha basit ve rahat bir archade oyun dizaynından hoşlanıyor. Ben şahsen RDR2 gibi mekaniksel ve animasyon çeşitliliği açısından aşırı üst düzey bir yapımı deneyim ettikten sonra Gta VI'nın, Gta V kadar archade kaçmasını istemem. Yani Gta VI aynı Gta IV ve RDR2'de olduğu gibi biraz Realistik bir oynanış mekanikleri de sunmalı.
Son düzenlenme: 09 Eylül 2021, 21:58:17 KamilPanpa37
 

Impeccable

Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 15 Mayıs 2021, 14:14:43
Bende Gta IV'de ki ana mekaniklerin daha revize edilmiş bir şekilde geliştirilerek animasyon ve ortam fiziklerini tekrar somut hale getirmesini isterim. Tabi Gta IV ve V kişiden kişiye değişiyor. Bazı oyuncu kitlesi Mafia serisindeki gibi realistik oyun dizaynından hoşlanıyor, bazı kitle ise daha basit ve rahat bir archade oyun dizaynından hoşlanıyor. Ben şahsen RDR2 gibi mekaniksel ve animasyon çeşitliliği açısından aşırı üst düzey bir yapımı deneyim ettikten sonra Gta VI'nın, Gta V kadar archade kaçmasını istemem. Yani Gta VI aynı Gta IV ve RDR2'de olduğu gibi biraz Realistik bir oynanış mekanikleri de sunmalı.

Katılıyorum, örneğin; GTA V'de araç fizikleri o kadar basitleştirilmiş ki ters dönen aracı 1 saniye içerisinde düzeltebiliyoruz.


chinohead

fizik motorları artık neredeyse en üst düzeyde sistemler zaten, fonksiyonel olarak bir değişiklik olacağını sanmıyorum.

ücret karşılığında filterscript, gamemode yaptırmak için: chinohead@yahoo.com

Razor02

Benim görüşüm GTA IV fiziklerinin düzeltilmiş hali güzel olurdu yani araçların o kadar yatmasına gerek yok veya Niko'nun hareketleri hantal onları yeni oyuna göre uyarlayıp kullanabilirler ama muhtemelen oynayışı kolaylaştırmak adına her şeyi GTA V'ten bile basit yapacaklar daha da arcade yani.


Impeccable

Alıntı yapılan: Razor02 - 15 Mayıs 2021, 21:21:59
Benim görüşüm GTA IV fiziklerinin düzeltilmiş hali güzel olurdu yani araçların o kadar yatmasına gerek yok veya Niko'nun hareketleri hantal onları yeni oyuna göre uyarlayıp kullanabilirler ama muhtemelen oynayışı kolaylaştırmak adına her şeyi GTA V'ten bile basit yapacaklar daha da arcade yani.

Evet doğru Niko'yu kontrol ederken garip animasyonlarla karşılaşabiliyorduk. Örneğin; birden hızlı koşmaya başladığımızda ilk olarak yanlış yöne hareketleniyordu.


Purgatory

Rahat bir oynanışla mümkün mertebe gerçekçi fiziklerin harmanlanması gerekli. Firmanın elinde bu konuda GTA IV ve GTA V olmak üzere iki örnek var; birinde fizikler ön plandayken diğerinde oynanış daha ön planda. GTA VI ise hem GTA IV'teki gibi gerçekçi fizikleri barındırırken hem de GTA V'teki rahatlığı barındırmalı.


Impeccable

Alıntı yapılan: Anestezi - 16 Mayıs 2021, 00:13:22
Rahat bir oynanışla mümkün mertebe gerçekçi fiziklerin harmanlanması gerekli. Firmanın elinde bu konuda GTA IV ve GTA V olmak üzere iki örnek var; birinde fizikler ön plandayken diğerinde oynanış daha ön planda. GTA VI ise hem GTA IV'teki gibi gerçekçi fizikleri barındırırken hem de GTA V'teki rahatlığı barındırmalı.

Katılıyorum. Rockstar'ın elinde Euphoria gibi kaliteli bir fizik motoru var bunu sonraki oyunda çok daha iyi kullanacaklar bence.


_Code

Öyle bir fizik olmalı ki karakterin üstündeki ufak bir kıl parçası bile estetik biçimde sallanmalı.

Binaların yıkımı olursa da üff.. Hunter gibi bir helikopter ile etrafı kırıp geçmek..





SA:MP Turkiye CnR IP: server.sampturkiyecnr.com:7777

KamilPanpa37

Gta IV ve Mafia II gibi yapımların on sene gibi uzun bir zamanı devirmesine rağmen şu oyunlardaki realistik fiziksel ve mekaniksel dizaynı şu an için bile hiç bir yeni nesil yapımlarda görmedim. Eski dönem için çek stüdyosu illusion Softworks'da Rockstar Games gibi fiziksel dizayn konusunda tecrübeli yapımcılardandı benim için. Rockstar Games Gta VI için Gta IV'de ki euphoria fizik motorunun dizaynını temel almalı kesinlikle. 2008 yılında çıkmasına rağmen şu gün için bile gerçekten harikalar yaratıyor Gta IV  :helal:

Son düzenlenme: 17 Mayıs 2021, 12:36:57 KamilPanpa37
 

Impeccable

Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 17 Mayıs 2021, 12:08:08
Gta IV ve Mafia II gibi yapımların on sene gibi uzun bir zamanı devirmesine rağmen şu oyunlardaki realistik fiziksel ve mekaniksel dizaynı şu an için bile hiç bir yeni nesil yapımlarda görmedim. Eski dönem için çek stüdyosu illusion Softworks'da Rockstar Games gibi fiziksel dizayn konusunda tecrübeli yapımcılardandı benim için. Rockstar Games Gta VI için Gta IV'de ki euphoria fizik motorunun dizaynını temel almalı kesinlikle. 2008 yılında çıkmasına rağmen şu gün için bile gerçekten harikalar yaratıyor Gta IV  :helal:


Doğru, Mafia II'de harika fiziklere ve detaylara sahip. Umuyorum GTA VI'da da böyle güzel detaylar göreceğiz.


Gladiator

GTA IV ve GTA V'in geliştirilmiş hâli muhteşem olur.