GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi
20 Ocak 2025, 12:05:19

GTA Vice City Pek Bilinmeyen Detaylar

Başlatan Vupsen, 18 Haziran 2020, 22:33:04

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Vupsen




  • Oyunda ses efektleri düşündüğünüzden daha gelişmiş.Çimlere basarken ve Çalıların üstünden yürürken farklı ses efektlerini duyuyoruz.Ayrıca sokaktaki sokak lambası ve tabela gibi metal direklere çaprtığımızda metal bir ses çıkar.Yine aynı şekilde çarptığınız objeye göre farklı bir ses duyacaksınız.
  • GTA 3'de olduğu gibi GTA VC'de de kapkaçcı/yankesici NPC'ler mevcut.Aynı şekilde sizin aracınızı çalmaya çalışabiliyorlar.


  • Sokakta polislerin suçluları kovaladığını görebilirsiniz.Suçluyu yere sererek polise yardımcı olursanız 50$ örnek vatandaş bonusu alıyorsunuz.


  • Oyunda paten kullanan NPC'ler kumsala veya çimen alana indiklerinde ilerleyemeyip sürekli düştüklerini göreceksiniz.


  • Oyunda araçların hemen hemen her yeri hasar alabiliyor.


  • NPC'ler otobüs duraklarında otobüs beklerler.Eğer bir otobüs çalıp duraklardan yolcu almaya başlarsanız 5$ ödeme alıyorsunuz.
  • Motosiklet ile tam sürat ilerlediğinizde Tommy'in kıyafetlerinin dalgalandığını göreceksiniz.


  • Yağmur yağdığında ekranınızın üstüne yağmur damlaları göreceksiniz.Aynı şekilde testere ile birini deşerken de ekranda kan damlaları göreceksiniz.
  • NPC'ler de araç kullanırken yanlışlıkla yayaları ezebiliyorlar.
  • Vice City'deki alışveriş merkezi genelde içi insanlarla dolu olur ancak yağmurlu havalarda alışveriş merkezi boştur.
  • Havaalanının yanındaki askeri üsse sivil olarak girdiğinizde askerlerin kurşunlarına kurban gidersiniz ama polis kıyafetiyle üsse geldiğinizde size karşı tepki vermezler.
  • Yağmurlu havalarda yoğun yağış güç kaynaklarına hasar verdiği için trafik ışıkları sarıda kalır sürekli.
  • Park metrelere hasar verirseniz para düştüğünü görüceksiniz.


  • Oyunda hata mıdır bilinmez ama belirli yerlerde bunun gibi ters yönde ilerlerken son anda düzelten araçlar görülüyor.


  • Güneşli bir günde güneşe baktığınızda o mercek parlama efektini görebilirsiniz.


  • Radyolarda hava olayları ile ilgili uyarılar duymak mümkün.






Son düzenlenme: 23 Haziran 2020, 00:55:30 Sypnosis.

Coiner

Eline sağlık, başarılı. :like:

Coiner    
#0111

Eamon

Bugünün güzel zamanları, yarının üzücü düşünceleridir.

Vupsen

Yorumlarınız için teşekkür ediyorum. :)


lazlow

Bu tarz konular açma hevesinin devamının gelmesi dileğimle :)


Impeccable

Güzel konu, eline emeğine sağlık. :)


Vupsen


Impeccable

Bu arada bugün oynarken fark ettim, bazen arabanın içerisindeyken radyodan fırtına uyarısı yapılıyor ve köprüler kapatılıyor. Zamanının ötesinde bir oyun gerçekten.



Vupsen

Alıntı yapılan: Impeccable - 23 Haziran 2020, 00:48:06
Bu arada bugün oynarken fark ettim, bazen arabanın içerisindeyken radyodan fırtına uyarısı yapılıyor ve köprüler kapatılıyor. Zamanının ötesinde bir oyun gerçekten.

Ekledim bunu da listeye. :helal:


lazlow

Alıntı yapılan: Impeccable - 23 Haziran 2020, 00:48:06
Bu arada bugün oynarken fark ettim, bazen arabanın içerisindeyken radyodan fırtına uyarısı yapılıyor ve köprüler kapatılıyor. Zamanının ötesinde bir oyun gerçekten.
O biraz da köprülerin neden kapalı olması gerektiğine dair bir bahane. Hani fırtına varmış da ondan köprüler kapanmış gibi. GTA 3'te köprü kırılıp, yeniden yapıldığı için kapalıydı. GTA 4'te de terör saldırıları nedeniyle polisler köprüleri kontrol altına aldığı için kapanmıştı. GTA 5'te böyle bir kısıtlama yoktu ama Michael ve Trevor, başı mafya babasıyla belada olduğu için bir süre şehire giremiyordu. San Andreas'taki ve diğer oyunlardaki köprü kapanma sebeplerini hatırlayamadım. Bilen varsa, hatırlatırsa çok iyi olur.


DracDonix

Eline, emeğin sağlık. Başarılı konu.

İmzanız forum kurallarına uymamaktadır. (daha küçük boyutta bir imza seçiniz.)

Purgatory

Alıntı yapılan: lazlow - 01 Temmuz 2020, 00:57:08
Alıntı yapılan: Impeccable - 23 Haziran 2020, 00:48:06
Bu arada bugün oynarken fark ettim, bazen arabanın içerisindeyken radyodan fırtına uyarısı yapılıyor ve köprüler kapatılıyor. Zamanının ötesinde bir oyun gerçekten.
O biraz da köprülerin neden kapalı olması gerektiğine dair bir bahane. Hani fırtına varmış da ondan köprüler kapanmış gibi. GTA 3'te köprü kırılıp, yeniden yapıldığı için kapalıydı. GTA 4'te de terör saldırıları nedeniyle polisler köprüleri kontrol altına aldığı için kapanmıştı. GTA 5'te böyle bir kısıtlama yoktu ama Michael ve Trevor, başı mafya babasıyla belada olduğu için bir süre şehire giremiyordu. San Andreas'taki ve diğer oyunlardaki köprü kapanma sebeplerini hatırlayamadım. Bilen varsa, hatırlatırsa çok iyi olur.
Peki oyun içindeki sebepleri saymazsak The Lost And Damned'den önceki oyunlarda niçin giriş yapılamıyordu diğer yerlere? Diğer adaların içini en başta dolduramadıkları için mi? Yani şöyle, diğer adaya git ama senin oraya gidip de yapabileceğin bir şey yok ki demek miydi amaçları?

Bu arada, San Andreas'ta C.R.A.S.H ekibi Carl'ın şehir dışına çıkmasını yasaklamıştı. Hernandez arayıp "Şehirden ayrılmaya çalışma, büyük hata edersin" demişti. (Ama bu neden köprülerin kapanmasının sebebi olsun ki?) Bu kuralı çiğnersek dört yıldızla aranıyorduk.
Son düzenlenme: 17 Nisan 2021, 10:51:30 Anestezi

lazlow

Alıntı yapılan: Anestezi - 09 Temmuz 2020, 18:57:59
Alıntı yapılan: lazlow - 01 Temmuz 2020, 00:57:08
Alıntı yapılan: Impeccable - 23 Haziran 2020, 00:48:06
Bu arada bugün oynarken fark ettim, bazen arabanın içerisindeyken radyodan fırtına uyarısı yapılıyor ve köprüler kapatılıyor. Zamanının ötesinde bir oyun gerçekten.
O biraz da köprülerin neden kapalı olması gerektiğine dair bir bahane. Hani fırtına varmış da ondan köprüler kapanmış gibi. GTA 3'te köprü kırılıp, yeniden yapıldığı için kapalıydı. GTA 4'te de terör saldırıları nedeniyle polisler köprüleri kontrol altına aldığı için kapanmıştı. GTA 5'te böyle bir kısıtlama yoktu ama Michael ve Trevor, başı mafya babasıyla belada olduğu için bir süre şehire giremiyordu. San Andreas'taki ve diğer oyunlardaki köprü kapanma sebeplerini hatırlayamadım. Bilen varsa, hatırlatırsa çok iyi olur.
Peki oyun içindeki sebepleri saymazsak The Lost And Damned'den önceki oyunlarda niçin giriş yapılamıyordu diğer yerlere? Diğer adaların içini en başta dolduramadıkları için mi? Yani şöyle, diğer adaya git ama senin oraya gidip de yapabileceğin bir şey yok ki demek miydi amaçları?

Bu arada, San Andreas'ta C.R.A.S.H ekibi Carl'ın şehir dışına çıkmasını yasaklamıştı. Hernandez arayıp "Şehirden ayrılmaya çalışma, büyük hata edersin" demişti. (Ama bu neden köprülerin kapanmasının sebebi olsun ki) Bu kuralı çiğnersek dört yıldızla aranıyorduk.
Köprülerin kapalı olması oyuncuları görev yapmaya itmek içindi. Şu kadar görev yaparsan köprü açılır gibi kural koymuşlar. TLAD ve sonraki oyunlarda da bunu kaldırmışlar. Hikaye gereği TLAD ve TBOGT görevleri sırasında köprüler zaten açılmıştı. Oyuncular zaten GTA 4 ile Liberty City'i ezberlemişti. Aynı şehir için köprüleri kapatmak anlamsız olurdu. GTA 5'te de bu kısıtlama aza indirildi. Köprü yerine karakter açma şekline dönüştürüldü.


Purgatory

Alıntı yapılan: lazlow - 09 Temmuz 2020, 22:47:45
Alıntı yapılan: Anestezi - 09 Temmuz 2020, 18:57:59
Alıntı yapılan: lazlow - 01 Temmuz 2020, 00:57:08
Alıntı yapılan: Impeccable - 23 Haziran 2020, 00:48:06
Bu arada bugün oynarken fark ettim, bazen arabanın içerisindeyken radyodan fırtına uyarısı yapılıyor ve köprüler kapatılıyor. Zamanının ötesinde bir oyun gerçekten.
O biraz da köprülerin neden kapalı olması gerektiğine dair bir bahane. Hani fırtına varmış da ondan köprüler kapanmış gibi. GTA 3'te köprü kırılıp, yeniden yapıldığı için kapalıydı. GTA 4'te de terör saldırıları nedeniyle polisler köprüleri kontrol altına aldığı için kapanmıştı. GTA 5'te böyle bir kısıtlama yoktu ama Michael ve Trevor, başı mafya babasıyla belada olduğu için bir süre şehire giremiyordu. San Andreas'taki ve diğer oyunlardaki köprü kapanma sebeplerini hatırlayamadım. Bilen varsa, hatırlatırsa çok iyi olur.
Peki oyun içindeki sebepleri saymazsak The Lost And Damned'den önceki oyunlarda niçin giriş yapılamıyordu diğer yerlere? Diğer adaların içini en başta dolduramadıkları için mi? Yani şöyle, diğer adaya git ama senin oraya gidip de yapabileceğin bir şey yok ki demek miydi amaçları?

Bu arada, San Andreas'ta C.R.A.S.H ekibi Carl'ın şehir dışına çıkmasını yasaklamıştı. Hernandez arayıp "Şehirden ayrılmaya çalışma, büyük hata edersin" demişti. (Ama bu neden köprülerin kapanmasının sebebi olsun ki) Bu kuralı çiğnersek dört yıldızla aranıyorduk.
Köprülerin kapalı olması oyuncuları görev yapmaya itmek içindi. Şu kadar görev yaparsan köprü açılır gibi kural koymuşlar. TLAD ve sonraki oyunlarda da bunu kaldırmışlar. Hikaye gereği TLAD ve TBOGT görevleri sırasında köprüler zaten açılmıştı. Oyuncular zaten GTA 4 ile Liberty City'i ezberlemişti. Aynı şehir için köprüleri kapatmak anlamsız olurdu. GTA 5'te de bu kısıtlama aza indirildi. Köprü yerine karakter açma şekline dönüştürüldü.
Teşekkür ederim açıklama için. Genel olarak bir kısıtlama halen var yani, öyle ya da böyle. Tabi ki de önceden kapalı yerlere gidebilmek mümkün ama en fazla yan görev yapıp geri dönüyorsun, yine en baştaki yere bağlısın ve resmi olarak kapalı yere geçişi sağlamak için hikayede ilerleyip kapalı yere geçiş için mantıklı sebepler oluşturmalısın veya yine hikayede ilerleyip Trevor'un ortaya çıkışını bir sebebe bağlamalısın.


Levi

Alıntı
Sokakta polislerin suçluları kovaladığını görebilirsiniz.Suçluyu yere sererek polise yardımcı olursanız 50$ örnek vatandaş bonusu alıyorsunuz.

Vice City belediyesi bile $50 verirken bizde sinema bileti.

"I'm the best damn thing that your eyes have ever seen."