GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

San Andreas Definitive Edition - Buglar, Hatalar ve Şikayetler Konusu

Başlatan Bilinmeyen Bey, 13 Kasım 2021, 20:23:27

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Katya

Cyberpunk,Fifa sırada Rockstardan da yeni sisteme kafa tutmuş bug üzerine bug olan bir oyun eski yazılımcılar lazım bize :))


Dyternal


Araya ufak bir yetenek bırakayım;  :kro:  :kro:


Son düzenlenme: 14 Kasım 2021, 21:23:13 Dyternal


KamilPanpa37

Paylaşılan görüntülerdeki buglar gerçekten ikinci Cyberpunk 2077 faciasından başka bir şey değil. Rockstar Games gibi bir şirketin son anda CDPR ile aynı kaderi yaşaması gerçekten çok üzücü. Hadi onlar yine yöneticiler ve şirket hissedarları yüzünden çok aceleye getirip batırdılar, Cyberpunk 2077 ile çok yanlış kararlar aldıkları için oyunun teknik olarak içine ettiler.  Rockstar Games'e Take Two'dan bir baskı da gelmiyor ki hemen üç oyunuda remastered yapıp piyasaya sürün diye.

Adamların o kadar stüdyosu varken kendileri Gta VI üzerinde çalışıyoruz bahanesi ile kendi oyunlarının remastered portunu bile geliştirmeye tenezzül etmiyorlar. War Drum Studios diye  Rockstar Games'in sadece üç beş oyununu portlayan basit bir stüdyoya remastered portu görevi vermişler, onlarda teknik ve optimizasyon olarak  maalesef içine etmişler. Tabi görsel açıdan hakkını vermişler orada haklarını yemeyim, Gta III'ü bitirmek üzereyim bina tasarımları, ışıklandırmalar ve gece atmosferi çok muazzam.  :helal:

Şu an ben oyunu PC'de korsan oynuyorum. Gta III'ü bitirmek üzereyim. Vice City ve San Andreas'ı da oynayıp bitirdiğim zaman net bir şekilde oyunu değerlendirebilirim. Ama Gta III'ü oynadığım kadarıyla teknik anlamda çok sorunlu olduğu için ağır basıyor. Özellikle o sicim gibi berbat yağmur efekti, uzaktaki bazı binaların kalitesiz modeli ve araçların geç render olması ve bir de 20 senelik eski bir oyunun yapay zekasının hiç düzeltmemiş olmaları gibi beni sinir eden sorunlar ile karşılaştım.



NOT: Görsel tamamen bana ait, oyunu oynarken kayıt ettim.

Bir de karakterleri aşırı derecede roblox ve anime tarzı yapmışlar. Asuka'da Japon olduğundan aşırı derecede anime tarzı bir modele çevirmişler. Son olarak kırmızı dikdörtgen içinde işaretlediğim sağ üstde tepeliklerin oradaki evlerin detayı oldukça göz zevkimi bozdu, pastel boya ile kralayıp geçmişler gibi duruyor. Şehre çok uzaktan kuş bakışı bir şekilde göz attığımda binalar garip bir şekilde bug'a girip modeli ve çözünürlüğü düşüyor, Ultra'da oynamama rağmen var bu sorun.

Son düzenlenme: 14 Kasım 2021, 22:46:16 KamilPanpa37
 

Clayss

.
Son düzenlenme: 19 Şubat 2022, 21:28:24 Clayss

LORDBARON51

Rockstar Games kendisi yapmadığı için bu kadar vasattır.Benim tahminim grafik yaptırdıkları şirketten oyunu aldıktan sonra haritanın yüksekten görünümüne ve grafiklere bakıp çok güzel olmuş deyip hiç oynamayıp hiç denemeden oyun çok çok çok pahalı bir fiyata satışa çıkartıldı.Bug fena fazla her yeri vasat ve haritayı da küçültmüşlerki turladıkça büyüyor gibi hissediyorsunuz.Halbuki orijinal haritada HYDRA ile gez dolaş harita öyle bile zor turlanıyordu.En kısa sürede Trilogy hatasız bir güncelleme almalıdır.Modcular ile çalışılmalıdır.Kendi yaptığın oyunu daha az para tutsun diye neden küçük bir şirkete al bu oyunu geliştir dersin ki işte bak böyle yaparsan böyle olur.GTA 6 çıksa bile GTA 5 kadar pek satacağını asla zannetmiyorum.Çünkü Trilogy ile malesef güven sıfırlandı.
Son düzenlenme: 18 Kasım 2021, 02:45:17 LORDBARON51
Meyve veren ağacı koruyunuz yoksa gölgesiz ve yiyeceksiz kalırsınız.



Bilinmeyen Bey

Texturesi (Dokusu) olmayan bir merdiven...




Mükemmel bir arkaplan yazısına sahip olan bir tahta..



Mükemmel bir LOD model (uzak görüş için düşük çözünürlüklü hazırlanan ama yakınlaştırıldığında tekrar çözünürlük düzeliyor olması gereken model)