GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

[C++] Gta San Andreas Memory Read/Write Snippets

Başlatan Gorkem95, 17 Aralık 2017, 08:00:56

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Gorkem95

GetCurrentVehicleHealth



float GetCurrentVehicleHealth()
{
DWORD CVEH;
ReadProcessMemory(phandle, (void*)0xBA18FC, &CVEH, sizeof(CVEH), 0); // Bulundugunuz Aracı alıyoruz
if (CVEH)
{
   float _h;
   CVEH += 1216; // Aracın Pointerine Can Offsetini Ekleyip Okutuyoruz Ve Gönderiyoruz
   ReadProcessMemory(phandle, (void*)CVEH, &_h, 4, 0);
   return _h;
}
return 0;
}



Örnek Kullanım:




cout << GetCurrentVehicleHealth() << "\n";



GetWeaponData


void GetWeaponData(int &type,int &state,int &ammoInClip,int &ammoream)
{
DWORD CPED;
DWORD CWEAPON;
int  _w = 0;

ReadProcessMemory(phandle, (void*)0xB6F5F0, &CPED, sizeof(CPED), 0); // Local Actor'u Alıyoruz
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CPED + 0x718), &_w, 1, 0); // Silah Slotunu Okutuyoruz.
CWEAPON = CPED + 0x5A0; // Actor  + Weapon Arrayı başlangıcı;
_w *= 28; // Elimizdeki Silaha Ait Indexe Ulaşmak İçin Slotu Array Boyutu(28) İle Çarpıyoruz Ve Bilgileri Döndürüyoruz.
CWEAPON += _w;
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON), &type, 4, 0);
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON+4), &state, 4, 0);
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON+8), &ammoInClip, 4, 0);
ReadProcessMemory(phandle, (void*)(CWEAPON+12), &ammoream, 4, 0);
}


Konuyu Zamanla Elimden Geldigince Güncelleyilecegim.