GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

GTA Liberty City Stories PC'ye Gelecek mi?

Başlatan lazlow, 21 Ekim 2021, 11:52:34

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

lazlow

Bildiğimiz gibi Grand Theft Auto serisinin çoğu oyunlarını bilgisayarlarımızda da oynayabilirken bazıları yalnızca konsollarda oynanabilir. Bu oyunlar: Grand Theft Auto Liberty City Stories, Grand Theft Auto Vice City Stories, Grand Theft Auto Chinatown Wars ve GTA Advance. Bu oyunlardan özellikle Liberty City Stories ve Vice City Stories'i bilgisayarlarımızda da oynayabilmek hepimiz için bir hayaldi. Öyle olacak ki bu oyunları bilgisayarlarımızda oynayabilmek için modlar bile yapıldı. Ben bile bu oyunlara PlayStation 2'de (Hatta LCS, PS3'te) sahip olsam da bilgisayarda oynamayı çok istiyorum.

Yakın zaman önce, -portalımızda da paylaştığımız- Nvidia GeForce NOW ile PC'ye gelecek oyunlarının sızdırıldığına dair bir haber kısa sürede internet mecrasında yayıldı. Bu liste de birçok oyun yer alıp, God Of War, GTA Trilogy:Remastered ve GTA Liberty City Stories ön plana çıkan oyunlardı. Bu haberin doğruluğu tartışılırken kısa aralıklarla GTA Trilogy:The Definitive Edition ve God of War'ın PC sürümünün arka arkaya resmi duyuruları yapıldı. Bu da sızıntılarının doğru olabileceğini gösterdi.

GTA Liberty City Stories, PS2 ve PSP platformunun yanında onun yıl dönümüne özel olarak mobil platforma çıkarılmıştı. Bu da bu oyununun Sony platformlarıyla sınırlı kalmadığını, başka platformlarda da yer bulabileceğini gösterdi. Hatta yakın bir zamanda Take Two'nun GTA ve diğer Rockstar Games oyunları için yapılan başlıca modları kaldırırken GTA: Liberty City Stories'i PC'de oynanabilir hale getiren modları yasaklaması, bu oyunun da resmi olarak PC'ye gelebileceği ihtimalini güçlendirmekte. Tabii, bu paragrafta yazdıklarımın kesinliğinin olmadığı gibi benim ve benim gibi birçok hayranın tahmini olduğunu belirtmek isterim. Ancak bu parçaları birleştirince ister istemez ortaya GTA Liberty City'nin PC'ye gelebileceğini gösteriyor.

GTA Vice City Stories için hala ses seda yok. PSP, PS2 kutulu sürümlerinin dışında hiçbir yerde dijital sürümleri yok. Hepimizin daha önce duyduğu gibi Phil Collins'in fiziksel olarak artık oyunda olmak istememesiyle alakalı, telifsel sıkıntılar olduğundan rafa kaldırıldı. Tabii umarız rafa kaldırılmıştır, yoksa bu oyunun artık hiçbir şekilde olmaması bizi üzer. Oyun resmen ölüm uykusuna yattı. Umarız yakın zamanda bu durumu çözerler de tekrar satışlarda yerini alır. En azından bu oyuna da remastered yapıp, Collins ile ilgili görevleri kırpıp veya değişiklikler yaparak satışa sunabilirler. Sonuçta Rockstar Games, 11 Eylül saldırılarında yanlış anlaşılmamak için kısa sürede GTA 3'ü komple değiştirmiş bir şirket, belki bunu da başarırlar.

Sadece umuyoruz. Kesinlik yok. Genel olarak bu oyunlar hakkında görüşlerim ve elde ettiklerim bu yönde. Sizin de görüşleriniz varsa beklerim.
Son düzenlenme: 21 Ekim 2021, 15:36:28 lazlow

Purgatory

Ben kesinlikle PC'ye gelmesi taraftarıyım GTA LCS'nin. PSP'de oynardım hep ve bir defa da mobilde bitirmiştim, iki versiyon arasında hiç değilse grafik ve çözünürlük farkı var, mobilde olağanüstü bunlar. PC'yi düşünemiyorum. Eğer oyunu mobildeki grafiklerle PC'ye getirip Radio Del Mundo'daki eski müziklerle yeni müzikleri harmanlayabilirlerse gayet hoş bir çeşni olur üçlemenin yanında.


lazlow

Şimdiye kadar elde edilen söylenti veya sızıntılara göre PC'ye gelecek gibi. Resmi açıklama gelene kadar beklemeye devam.


KamilPanpa37

GTA LCS'nin NVIDIA GeForce NOW datasında GraphQL PC port kodları halen mevcutsa kesin çıkış yapar. Sony bile oyunlarını PC'ye açtıysa, Rockstar Games'in çıkartmaması için bir neden yok. Sonuçta Gta VI duyurulup çıkış yapana kadar bu adamlar oyuncuları bir şekilde oyalamanın peşindeler. Bence GTA LCS 2022 yılı içerisinde PC'ye kesin çıkış yapacaktır.

 

lazlow


Bilinmeyen Bey

Bence PC'ye geliyor. Sonuçta Leakler tarafından GTA San Andreas ve diğerleri ile aynı platformda bulundu. Bu platformun ne olduğunu hatırlamıyorum (ismini) ancak bir PC platformu olduğunu biliyorum. Sanarım bunlardan biri idi:

Xbox Game Pass, Nvidia Gameplay, Steam, Epic Games Launcher


Ratman

Trilogy şirketin beklediği ivmeyi yakalarsa ve oyuncu kitlesi tarafından beğenilirse LCS'nin de çıkacağını düşünüyorum. LCS'nin VCS'ye göre şansı daha fazla çünkü müzik ve telif hakları bakımından şirketin başını ağrıtacak çok engeli yok. Bu yüzden VCS'nin mobil oyunu çıkamamıştı. Aslında ikisini de yıllar önce 2005/2007 arasında PC'ye çıkarması gerekirdi bunu yapsaydı ikisi de efsaneleşirdi çıkacak Trilogy'nin yanında insanlar diğer iki oyunun da eklenmesini isterlerdi sonuçta hepsi 3D Era'nın oyunları. Bugün ise sadece Sony'e özel olarak çıktıklarından ötürü genel oyuncu kitlesi üzerinde bilinirlikleri oldukça az ismini hiç duymamış olan bir sürü GTA oyuncusu mevcuttur.



lazlow

@Ratman Doğru. Aslında GTA Trilogy'nin içine LCS ve VCS de dahil olsaydı da 5 oyunun içinde bulunduğu harika bir remastered oyun bizi bekleseydi.


Bilinmeyen Bey

Peki ne oldu? Biraz araştırma yaptım, bu Lucid Games tarafından çıkacak PC portuna... henüz bu konu hakkında bir haber çıkmadı. Bulabildiğim tek haber, GTA Series Videos'un bu sızıntı hakkında konuştuğu 2021 yılında atılan bir tweet. Onun dışında başka hiçbir şey yok.

Bunun çıkmamasının nedenini şu yüzden düşünüyorum: Bu mesajı attığımdan 6 ay önce, GTA Trilogy: Definitive Edition versiyonları çıktı. Bu versiyonlar bize şunu belirtiyordu; Bu o oyunları en yeni ve son model (başka bir ekleme yapılmadan) versiyonu olduğu anlamına geliyor olması lazımdı. Definitive oyun kavramanın anlamı buydu. Ancak GTA Trilogy: Definitive Edition'lar büyük bir facia olduğu için, tüm gelirlerini onlardan almayı düşünürken başarısız oldular.

Evet, bu versiyonlar hala Rockstar'a para veriyor, hatta Rockstar güzel bir meblağ kazanıyor. Ancak bu onların normalde kazandıkları meblağ ile eşdeğer değil. Çünkü onun yerine farklı birşey de yapabilirlerdi. Örnek verecek olursam;

Her 3 ayda bir GTA Online güncellemesi geliyor. Her güncelleme ile oyundan ayrılan oyuncu varsa, geri dönüyor. Bu geri dönen oyuncuların %35'i Shark Card adlı dijital para birimi satın alıyor. Zaten GTA Online'ın neden Rockstar Games'in GTA 6'yı çıkarmadığı sorusuna cevap verdiği biliyoruz. Adamlar bu eklentiden iyi para kazanıyorlar. Adamlar GTA Online güncellemesi çıkarsaydı da, daha fazla ya da aynı miktar para alacaktılar.

Şimdi ise emek vermedikleri ve Mobil versiyonları çıkartan bir şirkete verdikleri için, bu oyunlar facia bir halde kaldı ve hala Steam'de satılıyorlar.

Şuan hala bir GTA:LCS PC Port haberi çıkmadı ve ne yazık ki, Fanların yaptığı Portları kullanmak zorundayız. Bunlarda GTA San Andreas'ın mekaniklerini kullanarak, bir şeyler deniyorlar ama birebir aynısı değil ne yazık ki.


Purgatory

Özellikle Definitive Edition'dan sonra umudum kalmadı. Kendileri şu an yalnızca GTA Online ve (nihayet) GTA 6'yla uğraştıklarından geriye kalan oyunlarının hiçbiri bence umurlarında değil. Nasıl olsa kazanç sağlayamayacaklar ve oynamak isteyen çeşitli yollarla oynayabiliyor. Ayrıca o oyunları PC'ye uyarlamak için ekip kurup zaman, para ve emek harcatıp çıkan işlerden gelir elde edene kadar GTA V'i yeni nesle getirmek, Shark Card satmak ve GTA+ aboneliği aldırmak daha kolay ve karlı. Arada da DLC çıkarır; uçan kaçan araçlar eklersin, yeni görevler ve işletmeler eklersin, belki bir iki defa daha Heist hazırlarsın, oldu bitti.

Yanlış anlaşılmasın, GTA Online'ı çok severek oynuyorum, ama açıkçası bu oyundaki grind sisteminden tutun da Shark Card ve GTA+ mevzusuna kadar her şey Android telefonlara ve tabletlere indirdiğimiz Shadow Fight 2, Traffic Rider, Earn to Die 2 gibi oyunlardaki sistemle birebir aynı: Dişinizle tırnağınızla bir yerlere gelmek için günler, haftalar, aylar harcamanız lazım; bu kadar vakit harcamaya değmeyeceğini düşüneceğinizden pamuk eller cebe, o da olmadı hileli apk indirmeniz gerek. Oyunun tüm özelliklerini sömürmek isterseniz bir noktadan sonra bezginlik geliyor az para ve seviye elde edebilmekten. Oyun içi para satın almak isterseniz çuvalla para döküp kuş kadar oyun içi para alabiliyorsunuz, hile yaparsanız da ban yeme ihtimaliniz var (Hem ayrıca hile nedir ya? Zevk alabiliyor musunuz yaparken? Hadi glitch'ler neyse, sonuçta bir şekilde emek veriyorsun VE en azından oyunun bilerek veya bilmeyerek sağladığı imkanlar bunlar).

Yukarıda bahsettiğim sistem bence hala tutmaya devam edecek ve Rockstar GTA 6'da kesinlikle daha beter bir şekilde bu sistemi kullanacak (Üstüne üstüne ekleyecek bildiğin). Sonuçta yine microtransaction'larla ve abonelik sistemleriyle para kazanmaya devam edecekler, biz de konsollara özel GTA'ları, Red Dead'leri, Midnight Club'ları, Smuggler's Run'ları ve The Warriors gibi serisiz oyunları rüyamızda göreceğiz.
Son düzenlenme: 09 Mayıs 2023, 12:45:02 Purgatory

lazlow

Alıntı yapılan: Purgatory - 09 Mayıs 2023, 12:42:05
Özellikle Definitive Edition'dan sonra umudum kalmadı. Kendileri şu an yalnızca GTA Online ve (nihayet) GTA 6'yla uğraştıklarından geriye kalan oyunlarının hiçbiri bence umurlarında değil. Nasıl olsa kazanç sağlayamayacaklar ve oynamak isteyen çeşitli yollarla oynayabiliyor. Ayrıca o oyunları PC'ye uyarlamak için ekip kurup zaman, para ve emek harcatıp çıkan işlerden gelir elde edene kadar GTA V'i yeni nesle getirmek, Shark Card satmak ve GTA+ aboneliği aldırmak daha kolay ve karlı. Arada da DLC çıkarır; uçan kaçan araçlar eklersin, yeni görevler ve işletmeler eklersin, belki bir iki defa daha Heist hazırlarsın, oldu bitti.

Yanlış anlaşılmasın, GTA Online'ı çok severek oynuyorum, ama açıkçası bu oyundaki grind sisteminden tutun da Shark Card ve GTA+ mevzusuna kadar her şey Android telefonlara ve tabletlere indirdiğimiz Shadow Fight 2, Traffic Rider, Earn to Die 2 gibi oyunlardaki sistemle birebir aynı: Dişinizle tırnağınızla bir yerlere gelmek için günler, haftalar, aylar harcamanız lazım; bu kadar vakit harcamaya değmeyeceğini düşüneceğinizden pamuk eller cebe, o da olmadı hileli apk indirmeniz gerek. Oyunun tüm özelliklerini sömürmek isterseniz bir noktadan sonra bezginlik geliyor az para ve seviye elde edebilmekten. Oyun içi para satın almak isterseniz çuvalla para döküp kuş kadar oyun içi para alabiliyorsunuz, hile yaparsanız da ban yeme ihtimaliniz var (Hem ayrıca hile nedir ya? Zevk alabiliyor musunuz yaparken? Hadi glitch'ler neyse, sonuçta bir şekilde emek veriyorsun VE en azından oyunun bilerek veya bilmeyerek sağladığı imkanlar bunlar).

Yukarıda bahsettiğim sistem bence hala tutmaya devam edecek ve Rockstar GTA 6'da kesinlikle daha beter bir şekilde bu sistemi kullanacak (Üstüne üstüne ekleyecek bildiğin). Sonuçta yine microtransaction'larla ve abonelik sistemleriyle para kazanmaya devam edecekler, biz de konsollara özel GTA'ları, Red Dead'leri, Midnight Club'ları, Smuggler's Run'ları ve The Warriors gibi serisiz oyunları rüyamızda göreceğiz.
GTA Trilogy Definitive Edition bence pontansiyeli olan bir işti ama yazık ettiler. Daha da bu oyunlara remastered, remake gelmez.


Levi

Umarım GTA 6'yı online odaklı yapıp hikaye modunu baştan savma yapmazlar.

"I'm the best damn thing that your eyes have ever seen."

Bilinmeyen Bey

Alıntı yapılan: Levi - 10 Mayıs 2023, 01:09:10
Umarım GTA 6'yı online odaklı yapıp hikaye modunu baştan savma yapmazlar.

GTA 6 bir Liveservice oyun olacak. Liveservice oyunlar çoğunlukla Online odaklıdır... ama sadece Online olacak anlamına gelmiyor. Ama Liveservice oyunların yapımcıları, Online kısımlarının güzel olabilmeleri için ellerinden gelen her şeyi yaparlar.


Cerberus.

Alıntı yapılan: Ratman - 27 Ekim 2021, 19:22:42
Trilogy şirketin beklediği ivmeyi yakalarsa ve oyuncu kitlesi tarafından beğenilirse LCS'nin de çıkacağını düşünüyorum. LCS'nin VCS'ye göre şansı daha fazla çünkü müzik ve telif hakları bakımından şirketin başını ağrıtacak çok engeli yok. Bu yüzden VCS'nin mobil oyunu çıkamamıştı. Aslında ikisini de yıllar önce 2005/2007 arasında PC'ye çıkarması gerekirdi bunu yapsaydı ikisi de efsaneleşirdi çıkacak Trilogy'nin yanında insanlar diğer iki oyunun da eklenmesini isterlerdi sonuçta hepsi 3D Era'nın oyunları. Bugün ise sadece Sony'e özel olarak çıktıklarından ötürü genel oyuncu kitlesi üzerinde bilinirlikleri oldukça az ismini hiç duymamış olan bir sürü GTA oyuncusu mevcuttur.
Rockstar'ın en büyük hatası Trilogy idi. Hali hazırda PC için gayet stabil ve yeterli düzeyde çalışan oyunları alıp port manyağı etmenin hiçbir mantıklı tarafı yoktu grafikleri kötü, aydınlatması rezalet ve bug deryası oyunlar çıktı ortaya sonuç olarak. İlla ki Remake olsun demiyorum ama 20 sene gelişen teknolojinin hatrına çok daha iyi birkaç özellik eklenmesi ve anlamı grafikleri düzenlemek olan Remaster kavramının hakkını vermeleri gerekirdi. Bir de üstüne eski Trilogy'yi mağazadan kaldırarak tüy diktiler halbuki Take-Two oyunu olan Mafia  1 ve Mafia 2 hala satın alınabiliyor.

Rockstar'ın yapması gereken neydi? İşleyen bir şeyi bozmak yerine Buglı da olsa GTA Stories Duology Pack çıkartarak PC oyuncularının gönlünü kazanabilirlerdi ki kendilerinden de beklenen buydu. En olmayacak şeyi yaptılar. Saçma sapan.

Alıntı yapılan: Purgatory - 09 Mayıs 2023, 12:42:05
Biz de konsollara özel GTA'ları, Red Dead'leri, Midnight Club'ları, Smuggler's Run'ları ve The Warriors gibi serisiz oyunları rüyamızda göreceğiz.
Did you mean Midtown Madness?
Çoğu kişi bilmez aslında her şey onunla başladı.


Midtown Madness serisinin ilk iki oyunu o dönemki adıyla Angel Stuidos olan Rockstar San Diego tarafından geliştirilmişti ve serinin hakları Microsoft'a aitti. Rockstar stüdyoyu 2002'de satın alana kadar Smugglers Run ve Midnight Club gibi oyunları stüdyo kendi markasıyla ve işbirliği ile geliştirmeye devam etti. Smugglers Run ve Midnight Club en başta Microsoft için düşünülen projeler olmasına rağmen Rockstar araya girdi ve oyunları Microsoft'un elinden kaptı. Böylece Angel Studios-Microsoft işbirliği de bozulmuş oldu. Microsoft ise hala ne çüküme yaradığını anlamadığım bir hamle ile Midtown Madness serisinin içine etti ve oyunu FPS-Shooter yapımcısı olan DICE'a verip üstüne Xbox Exclusive yaparak mis gibi serinin 3'üncü oyununu RESMEN murdar etti. Bugün emülatörle XBOX360 ve PS3 bile ilk nesil Xbox konsolundan daha iyi performans gösteriyor haliyle Midtown Madness 3'ü PC'de adam gibi oynamak ise aradan geçen 20 yıla rağmen neredeyse imkansız.

2000-2003 arası gelişen teknolojiyle sadece PC'ye çıkmış ve Angel Studios'un yaptığı bir Midtown Madness 3 hayali saç beyazlatırdı ama maalesef gerçekleşmedi.

Bunu niye anlatıyorum?
Çünkü Rockstar'ın RAGE motorunun temel dinamikleri Microsoft ile işbirliği içerisinde geliştirilen Midtown Madness serisine dayanır ve çoğu kişi bunu bilmez. RAGE kısaltmasının açılımının "Rockstar Advanced Game Engine" olduğu bilinir ama burada aslında bir kelime oyunu vardır çünkü RAGE'in ilk versiyonunun açılımı AGE yani Angel Game Engine idi. Bu durumda RAGE'in açılımı aslında "Rockstar Angel Game Engine"dir

Bugün GTA 5'e Online'da yaptığınız yarışlara bakın hala Midtown Madness dinamiklerinin etkisini hissedeceksiniz. İşte bu Angel'ın günümüzdeki mirasıdır ve bu mirası eski GTA oyunlarında göremezsiniz çünkü "Electronic Arts" ve "Criterion"un RenderWare motoruyla geliştirilmiştir. Bu nedenle ilk özgün GTA oyunu GTA IV'tür çünkü tamamen Angel Studios'un elinden çıkan In-House bir engine ile geliştirilmiştir. Buna rağmen araç sürüş mekaniklerinin Midtown Madness ile uzaktan yakından alakası yoktur mesela. Bu da enteresan bir detaydır.

Bütün bu anlattıklarıma tam ters bir şey anlatayım şimdi de bahsettiğin Smuggler's Run ve Midnight Club gibi oyunlar tamamen Midtown Madness'ın kötü birer kopyasından ibaret. Midtown Madness serisini oynayan birisinin bunlardan herhangi birisini oynamasına gerek yok. Lisanssız araçlar, sıfır özgünlük, çağın gerisinde mekanikler, dönemine göre bile berbat grafikler, kalitesiz 3d modeller.

Bugünün sistemlerinde PS2 emülatörüyle gayet rahat bir şekilde oynamak mümkün bahsettiğin tüm oyunları ve inanın bana değmezler. Bu oyunların hepsi günümüze kıyasla Tech Demo gibi kalıyor.

İlk Midnight Club mesela 25 FPS ile çalışmak için tasarlanmış ve Midtown Madness 1 motoruyla yapılmış aşşşırrrıı sıkıcı bir oyun daha iyi alternatifleri varken kimse yüzüne bakmamalı ki bana kalırsa o gün için bile yarış oyunu olarak çok kötü bir alternatif. İkinci Midnight Club oyunu ise PC'ye çıktı mesela konsolda oynama zorunluluğu yok ve nispeten daha iyi bir oyun diyebiliriz ama o da ilk oyun gibi Midtown Madness hissiyatından kurtulamamış. Sadece yayaları ezebilmek farklı bir his veriyor 60fps'te çalışıyor ve şehir dizaynı grafikler falan birinciye göre daha iyi. Dönemin Fast&Furious furyasını yakalamış ve NFS Underground'a ilham olmuş olması artıları diyebiliriz fakat en az Smuggler's Run oyunları kadar adını koyamadığın bir ruhsuzluk var onlarda da.



Şuradan birisini alıp Smuggler's Run veya ilk iki Midnight Club'tan birini oynatmayı denesem yarım saatten fazla oynayamaz ki emülatörler ile 60fps fix-widescreen ve en gelişmiş grafik desteğiyle oynanabildiği halde söylüyorum. Bu oyunlar zamanında PS2 için çıktı. PS2, PS3 ve XB360 kadar premium hisli bir konsol değildi PC gibi yığınla çöp oyun çıkan bir konsoldu. Bence firmanın önceki işlerini göz önüne alırsak dönemi için kötü bile sayılabilir bu oyunlar.




Bir de hakları kendilerinde olmayan "Test Drive Off-Road Wide Open" isimli bir yarış oyunu daha var. Şöyle tarif edelim Smuggler's Run'ı al lisanslı araçları koy bitti bu kadar. Birbirinin aynısı kopyala yapıştır işler yani PC'ye çıkmadı diye ah-vah edilecek oyunlar değiller kesinlikle.



Ama arkadaş o Midnight Club 3 yok mu? İşte o oyun dönemindeki rakipleri NFS Underground 2 ve Most Wanted'ı tokat manyağı yapar. Hele daha gelişmiş Remix versiyonu ile adamlar resmen Midtown Madness serisi ile tanımladığı Arcade yarış türünün kitabını yeniden yazmışlar çeşitli yama ve eklentilerle günümüzde bile oynanabilecek harika bir oyun yapmışlar o dönemin konsol furyasına kurban gitmiş olması çok üzücü. Modernize edilmiş Midtown Madness mekaniklerini tepeden tırnağa modifiye edebildiğimiz zengin araç yelpazesi, 4 farklı şehir ve göz alıcı renk paletiyle sunan muhteşem bir eser.



Mesela başka bir özgün yapım olan "Red Dead Revolver" Activision'un bile "GUN" serisini çıkartmasına neden olmuş.





Mesela "Midway Games" için ürettikleri "Spyhunter 2" ve "Transworld Surf" oyunları asla çıkartamadıkları "AGENT" oyununun "Tech Demo"su misali oyunlar kısa ama her anı aksiyon dolu. Birinde gizli bir ajan olarak mükemmel aracınla görevden göreve koşuyorsun diğerinde ise SURF yapıyorsun evet bildiğin surf.




"Angel Studios"'un "RDR" ve "RAGE" motoruyla başardıklarını düşünürsek mesela "AGENT" da leziz bir oyun olacaktı ama çıkartması için fırsat vermediler.



Zaten XB360-PS3 neslinde de kendilerini ispatladılar RDR ve Midnight Club: Los Angeles "GTA V" tech demosu gibi olmuştu yine. Oyunun bütün mekanikleri bu iki oyundan devralınmıştı.

Maalesef bildiğimiz anlamda Take-Two denen sülük firmayı adam eden "Take-Two" yapan bu stüdyo oldu keşke Angel Studios hiçbir zaman Rockstar tarafından satın alınmasaydı.

Öte yandan isteyen istediğini iddia etsin Midnight Club ve RDR serileri zamanında PC'ye gelmeliydi. Midnight Club ilk iki oyunu saymazsak her nesilde NFS'yi tokat manyağı yapacak bir seriydi RDR'nin zaten benzeri yoktu Storieslerin neden gelmediğini az-çok tahmin ediyorum. Zaten az olan III-VC-SA satışlarını kesmek istemediler çünkü herkes o dönem korsancıydı bu oyunlar da korsandan oynanacaktı ama PC'de korsan vardı yalanını yemiyoruz. O dönem PS2 için korsanlığın zirve noktasıydı. Sadece Storiesleri bu bahaneyle getirmeseler okey derdim diğer oyunları da getirmediler.

Öte yandan LCS mobile çıktığında PC'ye de gelmeliydi mesela. Zaten port edilmişti kodları yeniden dizilmişti. The Warriors hakkında ise fikrim yok. Oynamadım, deneyimlemedim, bilmiyorum!
Son düzenlenme: 05 Temmuz 2023, 14:24:07 Cerberus.
GTATurk geçmiş nicklerim:
- ismailykhayrani, IroniQ, Alchol, Graphic Violence, Cerberus

GERÇEKLERİ TARİH YAZAR TARİHİ DE
"GALATASARAY"

Purgatory

@Cerberus. Abi öncelikle detaylı açıklamaların için ellerine sağlık ve çok teşekkür ediyorum. Elbette ki konuya senin kadar vakıf değilim, o yüzden o serilerden genel olarak bahsetmiştim.

Gerçi, Smuggler's Run serisini biraz oynamıştım PS2'den ve aslında haklı olduğunu, PC'ye portlayıp bedavaya verseler bile oynayan çıkmayacağını söyleyebilirim. Sonuçta pek de özgün ve dolu bir oynanış vaadetmediği gibi internetten oynanan HTML5 tabanlı bazı oyunlardan da benzer bir tat alınabiliyor. E bir de Take-Two'nun dini imanı para, o yüzden bu seriye ve dediğine göre ilk iki Midnight Club'a elini dahi sürmez o sebeple.

Ama Midnight Club 3 uyarlanabilirdi, Red Dead Revolver ve Red Dead Redemption uyarlanabilirdi, mobil portundan sonra LCS uyarlanabilirdi, ya da hiç değilse Ryadica'nın RE:LCS moduna karışmasalardı da geliştirilip gerçek bir port halini alsaydı o mod. Hem oyunu PC'ye getirmiyorlar, hem de oyunun PC için yapılmış total conversion halini yasaklatıyorlar. :D

Trilogy içinse fikrim daima aynıydı: Yapılması gereken şeyler, dijital platformlarda (PC) satılan üçlüye kendi Widescreen Fix'lerini ve SilentPatch'lerini yapmak, olabildiğince hatasız biçimde 60, 120, 144 fps desteği sağlamak, hiçbir şekilde mod yapma işine müdahale edilmemesinin yanında her çeşitten mod için atölye desteği getirmekti. Ama dedim ya, dini imanı para olan bir firmadan bahsediyoruz.
Son düzenlenme: 05 Temmuz 2023, 19:57:55 Purgatory