Claude Speed neden konuşamıyor? :hm:
Rockstar seslendirmen bulamamış olabilir.
Tommy de yüzemiyor. Easter egg olabilir.
Alıntı yapılan: Lineopth - 14 Nisan 2020, 15:47:26Tommy de yüzemiyor. Easter egg olabilir.
onun sebebi galiba köpekbalıklarındanmış
Alıntı yapılan: Uzzy - 14 Nisan 2020, 15:45:02Rockstar seslendirmen bulamamış olabilir.
oyundaki pedlerin hepsine seslendirmen bulmuş ama sadece claudeye mi bulamamış garip değil mi
Kesin cevap yok Rockstar tarafından. Meraklıyım bende, kendimce bir düşüncede bulundum. Köpekbalığından mı yoksa başka bir şeylerden mi bilmiyorum.
gta 6'yı çıkarmadan şu soruların cevaplarını verseler herkes daha mutlu olcak :)
Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 15:55:57Alıntı yapılan: Uzzy - 14 Nisan 2020, 15:45:02Rockstar seslendirmen bulamamış olabilir.
oyundaki pedlerin hepsine seslendirmen bulmuş ama sadece claudeye mi bulamamış garip değil mi
Garip.
Bu soruyu bende soruyorum. Bilen biri var mı?
kesinlikle :okumak:
GTA San Andreas'da CJ, Claud'a mute diyormuş. Mute'nin anlamıda susturulmuş veya susturma herhalde Türkçeye çevirirsek. Bir yerde okumuştum geçen doğrumu bilmiyorum.
dilsiz gibi bişey demiyor muydu ya?
Sesiz katil ve ayrıca insanların Claude kendileri gibi düşünmeleri istenmiş fikrimce çünkü onun hakkında doğru dürüst hiçbir bilgi yok ismi soyismi bile doğru değil.
Alıntı yapılan: Specter - 14 Nisan 2020, 18:40:25Sesiz katil ve ayrıca insanların Claude kendileri gibi düşünmeleri istenmiş fikrimce çünkü onun hakkında doğru dürüst hiçbir bilgi yok ismi soyismi bile doğru değil.
oda iyiymiş
Umarım yakında bazı sırlar ortaya çıkar tommy vercettinin yüzememesi,claude speed'in konuşamamısı gibi :hm: :okumak: :anons:
Sessiz birisi olarak biliniyor yani sessiz katil aslında bir gün tıss dese herkes oha (tıss) dedi der yani o şekil. :D
Alıntı yapılan: TAKTAK26 - 14 Nisan 2020, 18:49:41Sessiz birisi olarak biliniyor yani sessiz katil aslında bir gün tıss dese herkes oha (tıss) dedi der yani o şekil. :D
:D
claude'nin tarzını beğendim
Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefinedİnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Alıntı yapılan: 5YPEXE - 14 Nisan 2020, 18:53:02Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefinedİnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Teşekkürler açıklaman için
isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan görülür. :rockstar: Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:01:03isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan görülür. :rockstar: Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Trajik bir olay olarak Catalina'nın yaptığı şeyde olabilir mi?
CoD gibi oyunlarda da bizim ana karakterler suskun oluyordu bir zamanlar. Neden acaba? Çok sinir olurdum.
Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:03:14Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:01:03isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan görülür. :rockstar: Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Trajik bir olay olarak Catalina'nın yaptığı şeyde olabilir mi?
Claude'nin San andreas da bile konuştuğuna şahit olmadık,eğer orada bir kaç dialog kurmuş olsaydı,Catalina'nın Libery şehrinde Claude'yi vurduktan sonra yaşadığı trajik olaylardan sonra ve Catalina'nın kendisine ihanet ettiği için Psikolojik olarak Asperger sendromu geçirmiş olabilir derdik,ama San Andreas'da konuşmadığı için malesef Catalina'nın Claude'ye yaptığı şeyler geçerli bir sebep değil gibi görülüyor.
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:16:43Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:03:14Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:01:03isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan görülür. :rockstar: Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Trajik bir olay olarak Catalina'nın yaptığı şeyde olabilir mi?
Claude'nin San andreas da bile konuştuğuna şahit olmadık,eğer orada bir kaç dialog kurmuş olsaydı,Catalina'nın Libery şehrinde Claude'yi vurduktan sonra yaşadığı trajik olaylardan sonra ve Catalina'nın kendisine ihanet ettiği için Psikolojik olarak Asperger sendromu geçirmiş olabilir derdik,ama San Andreas'da konuşmadığı için malesef Catalina'nın Claude'ye yaptığı şeyler geçerli bir sebep değil gibi görülüyor.
Pardon benim hatam bilmiyordum dediğini
Alıntı yapılan: Lé Spîke - 14 Nisan 2020, 19:16:03CoD gibi oyunlarda da bizim ana karakterler suskun oluyordu bir zamanlar. Neden acaba? Çok sinir olurdum.
inan cod hakkında hiç bişey bilmiyorum :D
@5YPEXE 'ın dediği yorum doğru. Ben de bunu söylemek için girmiştim ve aradığım cevabı buldum. Bu arada GTA 3'teki Claude ile GTA 2'deki Claude Speed aynı karakterler değildir. Bununla birlikte GTA 3'tek Claude'ın soyadı bilinmiyor. Bu konuda anlatmıştım: https://www.gtamulti.com/forum/gta-london-1969-1961-gta-2/claude-speed-kimdir/
Alıntı yapılan: lazlow - 14 Nisan 2020, 19:29:20@5YPEXE 'ın dediği yorum doğru. Ben de bunu söylemek için girmiştim ve aradığım cevabı buldum. Bu arada GTA 3'teki Claude ile GTA 2'deki Claude Speed aynı karakterler değildir. Bununla birlikte GTA 3'tek Claude'ın soyadı bilinmiyor. Bu konuda anlatmıştım: https://www.gtamulti.com/forum/gta-london-1969-1961-gta-2/claude-speed-kimdir/
Pardon benim hatam bilmiyordum
Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:31:53Pardon benim hatam bilmiyordum
Ne demek :) Bu vesileyle bilmeyenler de öğrenmiş olur işte, ne güzel
Alıntı yapılan: lazlow - 14 Nisan 2020, 20:39:35Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:31:53Pardon benim hatam bilmiyordum
Ne demek :) Bu vesileyle bilmeyenler de öğrenmiş olur işte, ne güzel
Teşekkürler :)
Alıntı yapılan: 5YPEXE - 14 Nisan 2020, 18:53:02Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefinedİnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Evet sebebi bu (Kaynak: https://www.rockstargames.com/newswire/article/19861/grand-theft-auto-iii-your-questions-answered-part-one-claude-dar.html ) Rockstar Games eskiden Asked and Answered yapardı ve oyuncuların sorularını cevaplardı. Uzun bir süredir yapılmıyor bu tip şeyler. Rockstar Games aslında oyunculardan gittikçe kopuyor.
Alıntı yapılan: Beauclerc - 14 Nisan 2020, 20:58:00Alıntı yapılan: 5YPEXE - 14 Nisan 2020, 18:53:02Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefinedİnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Evet sebebi bu (Kaynak: https://www.rockstargames.com/newswire/article/19861/grand-theft-auto-iii-your-questions-answered-part-one-claude-dar.html ) Rockstar Games eskiden Asked and Answered yapardı ve oyuncuların sorularını cevaplardı. Uzun bir süredir yapılmıyor bu tip şeyler. Rockstar Games aslında oyunculardan gittikçe kopuyor.
kesinlikle haklısın
Bir ara çok konuştum faydasını göremedim bıraktım. -Claude Speed
Alıntı yapılan: keronazo - 14 Nisan 2020, 21:19:27Bir ara çok konuştum faydasını göremedim bıraktım. -Claude Speed
iyi demiş kral
Seslendirmen bulamama gibi bir durum olamaz zaten, chmyera arkadaşımızın dediği gibi tüm pedlere ses bulunmuşken sadece ona bulunmaması şaşırtıcı.
Ciddi anlamda dilsiz olabilir, GTA San andreas yarış görevlerinde de konuşmuyordu.
Alıntı yapılan: fegerhagat - 15 Nisan 2020, 00:52:18Seslendirmen bulamama gibi bir durum olamaz zaten, chmyera arkadaşımızın dediği gibi tüm pedlere ses bulunmuşken sadece ona bulunmaması şaşırtıcı.
Ciddi anlamda dilsiz olabilir, GTA San andreas yarış görevlerinde de konuşmuyordu.
Gta 3 pek fazla oynamadım ama illakin bir acı sesi vardır demi?
Alıntı yapılan: chmyera - 15 Nisan 2020, 00:55:53Alıntı yapılan: fegerhagat - 15 Nisan 2020, 00:52:18Seslendirmen bulamama gibi bir durum olamaz zaten, chmyera arkadaşımızın dediği gibi tüm pedlere ses bulunmuşken sadece ona bulunmaması şaşırtıcı.
Ciddi anlamda dilsiz olabilir, GTA San andreas yarış görevlerinde de konuşmuyordu.
Gta 3 pek fazla oynamadım ama illakin bir acı sesi vardır demi?
Evet, videosu da var hatta. Aslında konuşuyormuş da biz bilmiyormuşuz
Hell no sesleri falan varmış yani, hatta diğer pedlerle iletişime bile geçiyor! Ama cutscenelerde konuşmuyor, nedenini de kimse bilmiyor.
Oha! gerçektende konuşuyor. videoyu editleyen kişi biraz paranoyak sanırım teşekkürler bu videoyu gösterdiğin için :gta3: :kalp:
Arada sesler çıkarıyor diye bilgim var onun dışında hiç sesini duymadım.
Alıntı yapılan: heister - 15 Nisan 2020, 14:02:41Arada sesler çıkarıyor diye bilgim var onun dışında hiç sesini duymadım.
Videoda ki ''Hell no!''var ama.
Alıntı yapılan: chmyera - 15 Nisan 2020, 14:05:17Alıntı yapılan: heister - 15 Nisan 2020, 14:02:41Arada sesler çıkarıyor diye bilgim var onun dışında hiç sesini duymadım.
Videoda ki ''Hell no!''var ama.
Arada sesler çıkarıyor diye onu demiştim. :D
Alıntı yapılan: heister - 15 Nisan 2020, 14:07:18Alıntı yapılan: chmyera - 15 Nisan 2020, 14:05:17Alıntı yapılan: heister - 15 Nisan 2020, 14:02:41Arada sesler çıkarıyor diye bilgim var onun dışında hiç sesini duymadım.
Videoda ki ''Hell no!''var ama.
Arada sesler çıkarıyor diye onu demiştim. :D
Ha pardon:D
Tugay Aloğlu'nun da bu konuyla ilgili çeşitli teorileri var. incelemek isteyenler göz atabilir.
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 15 Nisan 2020, 14:32:50Tugay Aloğlu'nun da bu konuyla ilgili çeşitli teorileri var. incelemek isteyenler göz atabilir.
Teşekkürler :)
Değişiklik amacıyla bence özel bir nedeni yok GTA 3ten önce kaç tane oyun çıkardılar paraları var seslendirmenmi bulamayacak koskoca R* ve de ileriye dönük bir hamlede olabilir oyun çıkalı 19 sene oldu hala konuşuluyor demekki unutulmamasını sağlamak amacıyla yapılmış GTA Vice City'dede Vercettinin yüzememesi yıllarca meme olarak kullanıldı bunlar oyunların aktif şekilde yıllarca oynamasını sağlamak için bence öyle bir hamle
Alıntı yapılan: Razor02 - 15 Nisan 2020, 15:22:44Değişiklik amacıyla bence özel bir nedeni yok GTA 3ten önce kaç tane oyun çıkardılar paraları var seslendirmenmi bulamayacak koskoca R* ve de ileriye dönük bir hamlede olabilir oyun çıkalı 19 sene oldu hala konuşuluyor demekki unutulmamasını sağlamak amacıyla yapılmış GTA Vice City'dede Vercettinin yüzememesi yıllarca meme olarak kullanıldı bunlar oyunların aktif şekilde yıllarca oynamasını sağlamak için bence öyle bir hamle
Bak bunu hiç düşünmemiştim dediğin iyi oldu.
En büyük gizem Rockstar olmalı.
Yukarıda paylaşılmış yinede ben söylüyeyim;
Tugay Aloğlu abimiz, bu konu hakkında video çekti. Kanalada abone olun. :D
Alıntı yapılan: Mehmet.Ali - 15 Nisan 2020, 17:04:47En büyük gizem Rockstar olmalı.
Yukarıda paylaşılmış yinede ben söylüyeyim;
Tugay Aloğlu abimiz, bu konu hakkında video çekti. Kanalada abone olun. :D
Teşekkürler
Alıntı yapılan: Razor02 - 15 Nisan 2020, 15:22:44Değişiklik amacıyla bence özel bir nedeni yok GTA 3ten önce kaç tane oyun çıkardılar paraları var seslendirmenmi bulamayacak koskoca R* ve de ileriye dönük bir hamlede olabilir oyun çıkalı 19 sene oldu hala konuşuluyor demekki unutulmamasını sağlamak amacıyla yapılmış GTA Vice City'dede Vercettinin yüzememesi yıllarca meme olarak kullanıldı bunlar oyunların aktif şekilde yıllarca oynamasını sağlamak için bence öyle bir hamle
Mantıklı. Rockstar böyle şeyleri seviyor.
Alıntı yapılan: Enkei - 15 Nisan 2020, 17:47:02Alıntı yapılan: Razor02 - 15 Nisan 2020, 15:22:44Değişiklik amacıyla bence özel bir nedeni yok GTA 3ten önce kaç tane oyun çıkardılar paraları var seslendirmenmi bulamayacak koskoca R* ve de ileriye dönük bir hamlede olabilir oyun çıkalı 19 sene oldu hala konuşuluyor demekki unutulmamasını sağlamak amacıyla yapılmış GTA Vice City'dede Vercettinin yüzememesi yıllarca meme olarak kullanıldı bunlar oyunların aktif şekilde yıllarca oynamasını sağlamak için bence öyle bir hamle
Mantıklı. Rockstar böyle şeyleri seviyor.
R* Rockstar çok garip ya
teknik yetersizlik
GTA San Andreas çıkana kadar ana karakter olan Claude'un adı bile belli değildi. Rockstar'ın GTA III'te amacının oyuncuya tıpkı GTA Online'da olduğu gibi kendisini kontrol ediyormuş gibi bir hava vermek ve roleplay unsurlarını ön plana çıkarmak olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında oyunun o efsane kasvetli hava içerisinde bir adet önüne geleni vuran dilsiz soğuk bir tetikçiyi kontrol etmek bize müthiş bir deneyim sunmuştu. Bence Claude, GTA III oyunu ve hikayesi için kontrol edilebilecek en yerinde ana karakterdi.
Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42GTA San Andreas çıkana kadar ana karakter olan Claude'un adı bile belli değildi. Rockstar'ın GTA III'te amacının oyuncuya tıpkı GTA Online'da olduğu gibi kendisini kontrol ediyormuş gibi bir hava vermek ve roleplay unsurlarını ön plana çıkarmak olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında oyunun o efsane kasvetli hava içerisinde bir adet önüne geleni vuran dilsiz soğuk bir tetikçiyi kontrol etmek bize müthiş bir deneyim sunmuştu. Bence Claude, GTA III oyunu ve hikayesi için kontrol edilebilecek en yerinde ana karakterdi.
Gene de konuşmayıhakediyordu :D
Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42GTA San Andreas çıkana kadar ana karakter olan Claude'un adı bile belli değildi. Rockstar'ın GTA III'te amacının oyuncuya tıpkı GTA Online'da olduğu gibi kendisini kontrol ediyormuş gibi bir hava vermek ve roleplay unsurlarını ön plana çıkarmak olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında oyunun o efsane kasvetli hava içerisinde bir adet önüne geleni vuran dilsiz soğuk bir tetikçiyi kontrol etmek bize müthiş bir deneyim sunmuştu. Bence Claude, GTA III oyunu ve hikayesi için kontrol edilebilecek en yerinde ana karakterdi.
Her ne kadar renkli olsa da çeşitlilik ve teknolojik niğmetler bulundursa bile,Gta'ların eski puslu ve otantik ağırlığını Gta V kesinlikle yaşatamıyor. Daha yeni Steam'de Gta IV bitirdim,onun atmosferi bile V'den daha ciddi ve somut hissettiriyor,silahlı çatışmalar dan araç sürüç mekaniklerine kadar her şey acayip realistik görülüyor, onun için kesinlikle düşüncen ile hem fikirim. Bu arada Gtatürk'den sonra seni burada görmek gerçekten çok güzel tekrar hoş geldin diyim.
Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42GTA San Andreas çıkana kadar ana karakter olan Claude'un adı bile belli değildi. Rockstar'ın GTA III'te amacının oyuncuya tıpkı GTA Online'da olduğu gibi kendisini kontrol ediyormuş gibi bir hava vermek ve roleplay unsurlarını ön plana çıkarmak olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında oyunun o efsane kasvetli hava içerisinde bir adet önüne geleni vuran dilsiz soğuk bir tetikçiyi kontrol etmek bize müthiş bir deneyim sunmuştu. Bence Claude, GTA III oyunu ve hikayesi için kontrol edilebilecek en yerinde ana karakterdi.
Her ne kadar renkli olsa da çeşitlilik ve teknolojik niğmetler bulundursa bile,Gta'ların eski puslu ve otantik ağırlığını Gta V kesinlikle yaşatamıyor. Daha yeni Steam'de Gta IV bitirdim,onun atmosferi bile Gta V'den daha ciddi ve somut hissettiriyor,silahlı çatışmalar dan araç sürüç mekaniklerine kadar her şey acayip realistik görülüyor, onun için kesinlikle düşüncen ile hem fikirim. Bu arada seni GtaTurk'de ki nickin ile tekrar gta forumunda görmek güzel bir duygu, hoş geldin diyeyim dostum :)
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 15 Nisan 2020, 20:52:01Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42GTA San Andreas çıkana kadar ana karakter olan Claude'un adı bile belli değildi. Rockstar'ın GTA III'te amacının oyuncuya tıpkı GTA Online'da olduğu gibi kendisini kontrol ediyormuş gibi bir hava vermek ve roleplay unsurlarını ön plana çıkarmak olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında oyunun o efsane kasvetli hava içerisinde bir adet önüne geleni vuran dilsiz soğuk bir tetikçiyi kontrol etmek bize müthiş bir deneyim sunmuştu. Bence Claude, GTA III oyunu ve hikayesi için kontrol edilebilecek en yerinde ana karakterdi.
Her ne kadar renkli olsa da çeşitlilik ve teknolojik niğmetler bulundursa bile,Gta'ların eski puslu ve otantik ağırlığını Gta V kesinlikle yaşatamıyor. Daha yeni Steam'de Gta IV bitirdim,onun atmosferi bile V'den daha ciddi ve somut hissettiriyor,silahlı çatışmalar dan araç sürüç mekaniklerine kadar her şey acayip realistik görülüyor, onun için kesinlikle düşüncen ile hem fikirim. Bu arada Gtatürk'den sonra seni burada görmek gerçekten çok güzel tekrar hoş geldin diyim.Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42GTA San Andreas çıkana kadar ana karakter olan Claude'un adı bile belli değildi. Rockstar'ın GTA III'te amacının oyuncuya tıpkı GTA Online'da olduğu gibi kendisini kontrol ediyormuş gibi bir hava vermek ve roleplay unsurlarını ön plana çıkarmak olduğunu düşünüyorum. Bunun dışında oyunun o efsane kasvetli hava içerisinde bir adet önüne geleni vuran dilsiz soğuk bir tetikçiyi kontrol etmek bize müthiş bir deneyim sunmuştu. Bence Claude, GTA III oyunu ve hikayesi için kontrol edilebilecek en yerinde ana karakterdi.
Her ne kadar renkli olsa da çeşitlilik ve teknolojik niğmetler bulundursa bile,Gta'ların eski puslu ve otantik ağırlığını Gta V kesinlikle yaşatamıyor. Daha yeni Steam'de Gta IV bitirdim,onun atmosferi bile Gta V'den daha ciddi ve somut hissettiriyor,silahlı çatışmalar dan araç sürüç mekaniklerine kadar her şey acayip realistik görülüyor, onun için kesinlikle düşüncen ile hem fikirim. Bu arada seni GtaTurk'de ki nickin ile tekrar gta forumunda görmek güzel bir duygu, hoş geldin diyeyim dostum :)
Kesinlikle haklısın.
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 15 Nisan 2020, 20:52:01Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42
Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42
GTA IV'ün zaten hikaye modunun havası bir ayrıydı. Bize Niko olmayı sonuna kadar hissettiriyordu. Görevleri hakkında genelde hep "Oraya git. Adamı vur, kaç." tarzı bir genelleme yapılıyor ama ben oyunun o gerçekçi havasını çok seviyorum. Silah seslerinden, araç sürüşüne... Belki klasik GTA logic diye adlandırılan gerçek dışı şeyler oyunda fazlasıyla mevcuttu ama tüm hikaye o an 2008 yılında yaşanıyor gibiydi resmen. Şu an hala EgePoyrazOzer ile beraber GTA Online'a PS4'te saatlerimi versem de GTA VI ile Rockstar'ın GTA IV ile izlediği yola dönmesini diliyorum.
Ve bu arada hoş buldum abi teşekkür ediyorum. Hem seni hem de eskilerden birçok kişiyi burada görmek süper oldu. Umarım bu forum GTATürk ile aynı kaderi paylaşmaz.
Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 16 Nisan 2020, 12:55:49Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 15 Nisan 2020, 20:52:01Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42
Alıntı yapılan: Denizcankaya97 - 15 Nisan 2020, 19:16:42
GTA IV'ün zaten hikaye modunun havası bir ayrıydı. Bize Niko olmayı sonuna kadar hissettiriyordu. Görevleri hakkında genelde hep "Oraya git. Adamı vur, kaç." tarzı bir genelleme yapılıyor ama ben oyunun o gerçekçi havasını çok seviyorum. Silah seslerinden, araç sürüşüne... Belki klasik GTA logic diye adlandırılan gerçek dışı şeyler oyunda fazlasıyla mevcuttu ama tüm hikaye o an 2008 yılında yaşanıyor gibiydi resmen. Şu an hala EgePoyrazOzer ile beraber GTA Online'a PS4'te saatlerimi versem de GTA VI ile Rockstar'ın GTA IV ile izlediği yola dönmesini diliyorum.
Ve bu arada hoş buldum abi teşekkür ediyorum. Hem seni hem de eskilerden birçok kişiyi burada görmek süper oldu. Umarım bu forum GTATürk ile aynı kaderi paylaşmaz.
Gta 4'ün ayrı bir havası var
bahsi geçen Claudenin soyadı belirsizdir Claude Speed GTA 2deki ana karakterimizdir GTA 2 ve GTA 3 aynı evrende geçmediği için aynı karakter değiller.. konuşamama sebebini Claudenin diğer karakterlere nazaran daha soğukkanlı olmasına bağlıyorum..
Alıntı yapılan: Toni Cipriani - 16 Nisan 2020, 14:12:15bahsi geçen Claudenin soyadı belirsizdir Claude Speed GTA 2deki ana karakterimizdir GTA 2 ve GTA 3 aynı evrende geçmediği için aynı karakter değiller.. konuşamama sebebini Claudenin diğer karakterlere nazaran daha soğukkanlı olmasına bağlıyorum..
Soy isim olayını bende sonradan öğrendim.
Alıntı yapılan: Toni Cipriani - 16 Nisan 2020, 14:12:15bahsi geçen Claudenin soyadı belirsizdir Claude Speed GTA 2deki ana karakterimizdir GTA 2 ve GTA 3 aynı evrende geçmediği için aynı karakter değiller.. konuşamama sebebini Claudenin diğer karakterlere nazaran daha soğukkanlı olmasına bağlıyorum..
Belki de iki oyun aynı evrende geçiyordur
Rockstar Games'in oyunları bunlar hep dermişim. Neyse, Rockstar Games böyle şeyleri sever, bunu hala anlayamadık mı? Bu da bir gizem, merak konusu. 20 yılı geçti hala tartışılıyor. Rockstar Games bu işleri sever. :)
Alıntı yapılan: gtadelisi - 17 Nisan 2020, 12:49:26Rockstar Games'in oyunları bunlar hep dermişim. Neyse, Rockstar Games böyle şeyleri sever, bunu hala anlayamadık mı? Bu da bir gizem, merak konusu. 20 yılı geçti hala tartışılıyor. Rockstar Games bu işleri sever. :)
Sevsede sevmesede bir açıklama getirilmeli bence :)
Rockstar Games bilerek konuşturmamış 20 yıl geçmiş halen konuşuyoruz. :D
Rockstar'ın konuyla alakalı 2011 yılında bir açıklaması mevcut. Aşağıya kısaca özetliyorum;
"Bugünlerde oyunlarda konuşabilen karakterler görmek oldukça normal, ancak 2001 yılında bu çok gerekli değildi.
NPC'lerin konuşmasını mümkün kıldık, ancak ana karakterin konuşmamasına karar verdik. Zaten çözmemiz gereken oldukça fazla problem vardı ve bu bize o kadar da büyük bir sorun gibi gelmedi".
Kaynak (https://www.eurogamer.net/articles/2011-12-16-why-grand-theft-auto-3-has-a-silent-protagonist#:~:text=GTA%203%27s%20infamous%20protagonist%2C%20Claude,seem%20like%20a%20major%20issue".&text=Rockstar%20introduced%20a%20talking%20lead,%2C%20its%202002%20follow-up.)
Konuşuyor, Konuşuyor. Rockstar Aslında Yalan Söylüyor. Ölme Sesine Bakarsak konuşuyor. Ses Dosyası GTA2'den olmasına rağmen, Karakterin konuşması planlanmış. Ve Bu Karakter Aslında Konuşuyor. Half-Life'daki Gordon gibi değil bu karakter.
Mute-ass demesi bişe değil CJ'in. Sadece Hakaret Ediyor. Sessiz olduğundan ona böyle diyorlar