GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Claude speed neden konuşamıyor bir sebebi mi var?

Başlatan chmyera, 14 Nisan 2020, 15:19:55

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

5YPEXE

Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefined
İnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.



chmyera

Alıntı yapılan: 5YPEXE - 14 Nisan 2020, 18:53:02
Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefined
İnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Teşekkürler açıklaman için


KamilPanpa37

isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan  görülür. :rockstar:  Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.

 

chmyera

Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:01:03
isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan  görülür. :rockstar:  Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Trajik bir olay olarak Catalina'nın yaptığı şeyde olabilir mi?


Lé Spîke

CoD gibi oyunlarda da bizim ana karakterler suskun oluyordu bir zamanlar. Neden acaba? Çok sinir olurdum.

         

KamilPanpa37

Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:03:14
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:01:03
isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan  görülür. :rockstar:  Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Trajik bir olay olarak Catalina'nın yaptığı şeyde olabilir mi?
Claude'nin San andreas da bile konuştuğuna şahit olmadık,eğer orada bir kaç dialog kurmuş olsaydı,Catalina'nın Libery şehrinde Claude'yi vurduktan sonra yaşadığı trajik olaylardan sonra ve Catalina'nın kendisine ihanet ettiği için Psikolojik olarak Asperger sendromu geçirmiş olabilir derdik,ama San Andreas'da konuşmadığı için malesef Catalina'nın Claude'ye yaptığı şeyler geçerli bir sebep değil gibi görülüyor.

 

chmyera

Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:16:43
Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:03:14
Alıntı yapılan: KamilPanpa37 - 14 Nisan 2020, 19:01:03
isimsiz ve kişiliksiz Role play oyun karakterleri gibi düşünebilrsiniz,sadece oyuncu dialog seçimi yapar ve karakter sadece işlevsiz bir şekilde görsel açıdan  görülür. :rockstar:  Claude karakterini tam anlamıyla böyle tasarlamış,karaktere her hangi bir kişilik ve olaylara müdahele edebilen bir duygusal faktör katmamışlar,tabi bunun en büyük nedeni serinin ilk devasal bir üç boyutlu bir yapım olması.Dilsiz Yılan lakabı sadece karaktere seslendirme yapılmadığı için örtbas edilerek üstü kapatılmış bir klişe bir teori gibi geliyor.Tabi Claude'nin konuşmamasının arkasından trajik ve ya paranormal bir olay örgüsü var mı ? halen tartışmaya açık bir konu.
Trajik bir olay olarak Catalina'nın yaptığı şeyde olabilir mi?
Claude'nin San andreas da bile konuştuğuna şahit olmadık,eğer orada bir kaç dialog kurmuş olsaydı,Catalina'nın Libery şehrinde Claude'yi vurduktan sonra yaşadığı trajik olaylardan sonra ve Catalina'nın kendisine ihanet ettiği için Psikolojik olarak Asperger sendromu geçirmiş olabilir derdik,ama San Andreas'da konuşmadığı için malesef Catalina'nın Claude'ye yaptığı şeyler geçerli bir sebep değil gibi görülüyor.
Pardon benim hatam bilmiyordum dediğini


chmyera

Alıntı yapılan: Lé Spîke - 14 Nisan 2020, 19:16:03
CoD gibi oyunlarda da bizim ana karakterler suskun oluyordu bir zamanlar. Neden acaba? Çok sinir olurdum.
inan cod hakkında hiç bişey bilmiyorum :D


lazlow

@5YPEXE 'ın dediği yorum doğru. Ben de bunu söylemek için girmiştim ve aradığım cevabı buldum. Bu arada GTA 3'teki Claude ile GTA 2'deki Claude Speed aynı karakterler değildir. Bununla birlikte GTA 3'tek Claude'ın soyadı bilinmiyor. Bu konuda anlatmıştım: https://www.gtamulti.com/forum/gta-london-1969-1961-gta-2/claude-speed-kimdir/


chmyera

Alıntı yapılan: lazlow - 14 Nisan 2020, 19:29:20
@5YPEXE 'ın dediği yorum doğru. Ben de bunu söylemek için girmiştim ve aradığım cevabı buldum. Bu arada GTA 3'teki Claude ile GTA 2'deki Claude Speed aynı karakterler değildir. Bununla birlikte GTA 3'tek Claude'ın soyadı bilinmiyor. Bu konuda anlatmıştım: https://www.gtamulti.com/forum/gta-london-1969-1961-gta-2/claude-speed-kimdir/
Pardon benim hatam bilmiyordum


lazlow

Alıntı yapılan: chmyera - 14 Nisan 2020, 19:31:53
Pardon benim hatam bilmiyordum
Ne demek :) Bu vesileyle bilmeyenler de öğrenmiş olur işte, ne güzel


chmyera


Beauclerc

Alıntı yapılan: 5YPEXE - 14 Nisan 2020, 18:53:02
Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefined
İnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Evet sebebi bu (Kaynak: https://www.rockstargames.com/newswire/article/19861/grand-theft-auto-iii-your-questions-answered-part-one-claude-dar.html ) Rockstar Games eskiden Asked and Answered yapardı ve oyuncuların sorularını cevaplardı. Uzun bir süredir yapılmıyor bu tip şeyler. Rockstar Games aslında oyunculardan gittikçe kopuyor.
Son düzenlenme: 14 Nisan 2020, 21:00:18 Beauclerc

chmyera

Alıntı yapılan: Beauclerc - 14 Nisan 2020, 20:58:00
Alıntı yapılan: 5YPEXE - 14 Nisan 2020, 18:53:02
Hikayesel boyutunu bilemem fakat zamanında Rockstar Games bu konu hakkında bir açıklama yapmıştı;
Alıntı yapılan: undefined
İnsanların oyunlarda konuşması gerektiği şimdilerde çok açık bir şekilde görünebilir fakat bu 2001 yıllarında şart değildi, daha doğrusu bir açık dünya oyununda şart değildi. İlerledikçe birçok prosedür oluşturduk ve sadece NPC'lerin konuşması gereğine karar kıldık. Onları nasıl konuşturacağımızı çözebilirdik.(hareket yakalama ara sahnelerini kullanmak, gerçekten daha önce hiç yapılmamış bir şeydi. En azından bu bizim yaptığımız ölçekte bir şey değildi.) Bu yüzden oyunun ana karakterinin konuşmamasını kararlaştırdık. Kısmen insanların onunla özdeşleşmesinde yardımcı olmak için yapıldı fakat genel nedeni çözülmeyi bekleyen başka sorunlarımızın olmasıydı ve bu da önemli bir mesele gibi görünmüyordu. Vice City için çalışmaya başladığımızda konuşan bir ana karakterin tanıtımı için toplantılara başladık ama bu büyük bir işti. GTA3'ün yapısı şimdilerde size açık veya doğal gibi görünse de, oyunun motorunda yapılan ara sahnelerin kullanımı sizlere oyun çok basit ve kolaymış gibi bir görünüm ve his verse bile biz bunların hepsini ilk kez fark ettiğimizde durum böyle değildi. San Andreas'ta CJ'in Claude'a dilsiz olarak hitap etmesinin sebebi de onun konuşmaması ve CJ'in onu sinir bozucu bir tip olarak bulmasıydı.
Evet sebebi bu (Kaynak: https://www.rockstargames.com/newswire/article/19861/grand-theft-auto-iii-your-questions-answered-part-one-claude-dar.html ) Rockstar Games eskiden Asked and Answered yapardı ve oyuncuların sorularını cevaplardı. Uzun bir süredir yapılmıyor bu tip şeyler. Rockstar Games aslında oyunculardan gittikçe kopuyor.
kesinlikle haklısın


keronazo

Bir ara çok konuştum faydasını göremedim bıraktım. -Claude Speed

Suç ve Ceza kısa filmime ulaşmak için tıklayın