GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

Anadolu Modları İçin Çete Baskın Sistemi

Başlatan forum01, 17 Şubat 2021, 20:48:25

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

forum01

Merhabalar Anadolu Modları İçin Yararlı bir sistem paylaşacağım bu sistem sayesinde sizin çeteniz +1 puan alıp, karşı çete -1 puan alıyor ve çete kasanıza 1M yatıp Karşı çeteye -1M yatıyor. Bu sistemi paylaşma sebebim çoğu hırsız polis sunucusu anadolu tabanı kullanıp yeni sunucu vs. açılıyor yararlı bir sisteem.


PAWN Kodu: Seç
CMD:cetebaskin(playerid, params[])
{
    new c = PlayerCete[playerid], ID;
    if(oyuncuData[playerid][cetedeyim] == 0) return hataMesaji(playerid, "Bir Çete Bölgesinde Değilsiniz.")
    if(c == -1) return hataMesaji(playerid, "Sizin bir çeteniz yok !");
    if(strcmp(CeteIslem[c][cSahip1], getName(playerid), false) != 0 && strcmp(CeteIslem[c][cSahip2], getName(playerid), false) != 0 && strcmp(CeteIslem[c][cSahip3], getName(playerid), false) != 0 && strcmp(CeteIslem[c][cSahip4], getName(playerid), false) != 0)
    {
    hataMesaji(playerid, "Çete Baskını Yapabilmek İçin Çete Kurucusu Olmanız Gerekli!");
    return 1;
}
    if(sscanf(params, "i", ID)) return hataMesaji(playerid, "/CeteBaskin [Çete ID]");
  if(!Iter_Contains(Ceteler, ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu ID`de çete oluşturulmamış.");
    if(SureYasagi(playerid, "cetebskssf", 600)) return 1;
    cetePuanArttir(c, 1);
    CeteIslem[c][ceteKasasi] += 1000000;
    CeteIslem[ID][ceteKasasi] -= 1000000;
    cetePuanArttir(ID, -1);
    SCM_ExAll(0xD33257FF, "[!] Çete Baskını: {97CE68}%s {EBBD63}Çetesine {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi Tarafından Baskın Yapıldı.", CeteIslem[ID][ceteIsmi], CeteIslem[c][ceteIsmi]);
    SCM_ExAll(0xD33257FF, "[!] Çete Baskını: {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi {97CE68}+1 {EBBD63}Çete Puanı , {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi -1 Puan Aldı.", CeteIslem[c][ceteIsmi], CeteIslem[ID][ceteIsmi]);
    SCM_ExAll(0xD33257FF, "[!] Çete Baskını: {97CE68}%s {EBBD63}Çetesinin Kasasına {97CE68}1M {EBBD63}Para Yatırıldı , {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi -1M Aldı.", CeteIslem[c][ceteIsmi], CeteIslem[ID][ceteIsmi]);
    return 1;
}

PAWN Kodu: Seç
enum E_PLAYERS // bu kısıma bunu ekliyoruz
{
cetedeyim,
PAWN Kodu: Seç
VeriGuncelle(playerid) // Bu kısımada bunu ekliyoruz

mysql_format(g_SQL, query, sizeof query, "UPDATE `oyuncuveri` SET `cetedeyim` = %d WHERE `id` = %d", oyuncuData[playerid][cetedeyim], oyuncuData[playerid][xID]);
mysql_query(g_SQL, query);

PAWN Kodu: Seç
public OnPlayerSpawn(playerid)
{// Bu Publice Bu komutu Ekliyoruz.
    oyuncuData[playerid][cetedeyim] = 0;

PAWN Kodu: Seç
AssignPlayerData // Bu kısıma bunu ekliyoruz

cache_get_value_int(0, "cetedeyim", oyuncuData[playerid][cetedeyim]);
PAWN Kodu: Seç
foreach(new c: Ceteler)// Bu Kısmı Böyle Düzenliyoruz
{
    if(CeteIslem[c][ceteDeger] == 2)
    {
if(areaid == CeteIslem[c][cArea])
{
if(GetPlayerInterior(playerid) == 0)
{
    if(PlayerCete[playerid] != c)
    {
        SetPVarInt(playerid, "Cetedeee", c);
}
    new cix[72 + MAX_CETE_ISIM];
    format(cix, sizeof(cix), "{2C82C9}« ÇETE » {FF214C}%s {FFFFFF}İsimli çetenin bölgesine giriş yaptın.", CeteIslem[c][ceteIsmi]);
    SendClientMessage(playerid, -1, cix);
    SetPVarInt(playerid, "GirilenCeteMekan", c);
    oyuncuData[playerid][cetedeyim] = 1;
    break;
  }
}
}
}

PAWN Kodu: Seç
foreach(new c: Ceteler)// Bu kısmıda böyle düzenliyoruz
{
    if(CeteIslem[c][ceteDeger] == 2)
    {
if(areaid == CeteIslem[c][cArea])
{
if(GetPlayerInterior(playerid) == 0)
{
    SetPVarInt(playerid, "_SavasID", -1);
    SetPVarInt(playerid, "Cetedeee", -1);
    //new cix[72 + MAX_CETE_ISIM];
    //format(cix, sizeof(cix), "{2C82C9}« ÇETE » {F04903}%s {FFFFFF}isimli çetenin bölgesinden ayrıldınız.", CeteIslem[c][ceteIsmi]);
    //SendClientMessage(playerid, -1, cix);
    oyuncuData[playerid][cetedeyim] = 0;
    SetPVarInt(playerid, "GirilenCeteMekan", -1);
    break;
}
}
}
}

Bilgi :
    CeteIslem[c][ceteKasasi] += 1000000; Burada Kendi Çete kasanıza yatacak Miktarı Düzenleyebilirsiniz.
    CeteIslem[ID][ceteKasasi] -= 1000000; Burada Karşı Çete kasasından Eksilecek Miktarı Düzenleyebilirsiniz.
    cetePuanArttir(c, 1); Burada Çetenize gelecek puanı düzenleyebilirsiniz.
    cetePuanArttir(ID, -1); Burada Karşı Çeteden Alınacak Eksi Puanı düzenleyebilirsiniz.
    if(SureYasagi(playerid, "cetebskssf", 600)) return 1; Buradan Saniye cinsinden Süre Yasağı yapabilirsiniz 10 Dakikaya ayarlı.

Son düzenlenme: 17 Şubat 2021, 22:48:17 forum01

onyx

Alıntı yapılan: forum01 - 17 Şubat 2021, 20:48:25
Merhabalar Anadolu Modları İçin Yararlı bir sistem paylaşacağım bu sistem sayesinde sizin çeteniz +1 puan alıp, karşı çete -1 puan alıyor ve çete kasanıza 1M yatıp Karşı çeteye -1M yatıyor. Bu sistemi paylaşma sebebim çoğu hırsız polis sunucusu anadolu tabanı kullanıp yeni sunucu vs. açılıyor yararlı bir sisteem.


PAWN Kodu: Seç
CMD:cetebaskin(playerid, params[])
{
    new c = PlayerCete[playerid], ID;
    if(c == -1) return hataMesaji(playerid, "Sizin bir çeteniz yok !");
    if(strcmp(CeteIslem[c][cSahip1], getName(playerid), false) != 0 && strcmp(CeteIslem[c][cSahip2], getName(playerid), false) != 0 && strcmp(CeteIslem[c][cSahip3], getName(playerid), false) != 0 && strcmp(CeteIslem[c][cSahip4], getName(playerid), false) != 0)
    {
    hataMesaji(playerid, "Çete Baskını Yapabilmek İçin Çete Kurucusu Olmanız Gerekli!");
    return 1;
}
    if(sscanf(params, "i", ID)) return hataMesaji(playerid, "/CeteBaskin [Çete ID]");
    if(!Iter_Contains(Ceteler, ID)) return hataMesaji(playerid, "Bu ID`de çete oluşturulmamış.");
    if(SureYasagi(playerid, "cetebskssf", 600)) return 1;
    cetePuanArttir(c, 1);
    CeteIslem[c][ceteKasasi] += 1000000;
    CeteIslem[ID][ceteKasasi] -= 1000000;
    cetePuanArttir(ID, -1);
    SCM_ExAll(0xD33257FF, "[!] Çete Baskını: {97CE68}%s {EBBD63}Çetesine {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi Tarafından Baskın Yapıldı.", CeteIslem[ID][ceteIsmi], CeteIslem[c][ceteIsmi]);
    SCM_ExAll(0xD33257FF, "[!] Çete Baskını: {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi {97CE68}+1 {EBBD63}Çete Puanı , {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi -1 Puan Aldı.", CeteIslem[c][ceteIsmi], CeteIslem[ID][ceteIsmi]);
    SCM_ExAll(0xD33257FF, "[!] Çete Baskını: {97CE68}%s {EBBD63}Çetesinin Kasasına {97CE68}1M {EBBD63}Para Yatırıldı , {97CE68}%s {EBBD63}Çetesi -1M Aldı.", CeteIslem[c][ceteIsmi], CeteIslem[ID][ceteIsmi]);
    return 1;
}

Bilgi :
    CeteIslem[c][ceteKasasi] += 1000000; Burada Kendi Çete kasanıza yatacak Miktarı Düzenleyebilirsiniz.
    CeteIslem[ID][ceteKasasi] -= 1000000; Burada Karşı Çete kasasından Eksilecek Miktarı Düzenleyebilirsiniz.
    cetePuanArttir(c, 1); Burada Çetenize gelecek puanı düzenleyebilirsiniz.
    cetePuanArttir(ID, -1); Burada Karşı Çeteden Alınacak Eksi Puanı düzenleyebilirsiniz.
    if(SureYasagi(playerid, "cetebskssf", 600)) return 1; Buradan Saniye cinsinden Süre Yasağı yapabilirsiniz 10 Dakikaya ayarlı.
Not : Çete bölgesinde olduğunu anlamak İçin ufak sistem yapıp  if(CeteIslem[c][ceteDeger] == 2)  Kısmına Eklemelisiniz.

Kurucular istedikleri yerde /cetebaskin id yapıp direkt olarak 1m alabilirler, biraz daha düzenleyip paylaşsan daha güzel olabilirmiş


forum01

.
Son düzenlenme: 17 Şubat 2021, 22:43:48 forum01

onyx

Çok uzun veya zor bir şey değil, sadece söyledim. Rica ederim.


forum01

Anlatımı Tekrar Düzenledim Tekrardan Teşekkürler  :kalp:


onyx

Alıntı yapılan: forum01 - 17 Şubat 2021, 22:47:17
Anlatımı Tekrar Düzenledim Tekrardan Teşekkürler  :kalp:

Halen bir takım eksikler var ama onu da artık kullanmak isteyen kişiler düzeltir, tekrardan rica ederim.


gorkembaba

Zaten /savasac diye bişey var ama eline sağlık

Barta Hırsız Polis : 46.34.41.91:7777
Discord Adresi : discord.gg/KeDZwN2khq