GTAMulti - GTA Türkiye

San Andreas Multiplayer => PAWN Kodlama => Anlatımlar => Konuyu başlatan: Rylox - 03 Mart 2021, 16:34:23

Başlık: Dialog nasıl yazılır sesli anlatım+Visual Studio
Gönderen: Rylox - 03 Mart 2021, 16:34:23
Herkese merhaba şuan bu konuyu gören kişilere seslenmek istiyorum bir önceki konumda çok güzel yorumlarınız vardı ağlayacaktım çok mutlu oldum.Şuan bu iletiyi gören ve bi önceki iletimde güzel yorum yazan herkese diyicem ama herkes güzel yorum yazmış teşekkür ederim.Bu videoda ses çok kötü gelebilir kusura bakmayın.Pawno kodlarınıda burada paylaşıcam.
İlk olarak zcmd include'nu en üste yazalım ama <a_samp> ın altında olsun.
PAWN Kodu: Seç
#include <zcmd>Sonra includeların altına
PAWN Kodu: Seç
#define DIALOG_YAKICILAR 213Ekliyelim burdaki 213'ü değiştirebilirsiniz ama diğer DIALOG'larda aynı olmasın yani çakışmasın.
Şimdi
PAWN Kodu: Seç
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])Buraya gelelim ve verdiğim kodu yazalım.
PAWN Kodu: Seç
switch(dialogid == DIALOG_YAKİCİLAR)
    {
        case 1:
        {
            switch (listitem)
            {
                case 0:
                {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 15000) return SendClientMessage(playerid, 0xF6BE4FAA, "El Bombasını almak için yeterli paranız yok.Yeterli para miktarı $15000'dir.");
                    GivePlayerMoney(playerid, -15000);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 16, 5);
                    SendClientMessage(playerid, 0xF6BEFAA, "El Bombası adlı bombayı aldınız ve hesabınızdan -$15000 dolar kesildi.");
                }
                case 1:
                {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 10000) return SendClientMessage(playerid, 0xF6BE4FAA, "Gaz Bombasını almak için yeterli paranız yok.YEterli para miktarı $10000'dir.");
                    GivePlayerMoney(playerid, -10000);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 17, 10);
                    SendClientMessage(playerid, 0xF6BEFAA, "Gaz Bombası adlı bombayı aldınız ve hesabınızdan -$10000 dolar kesildi.");
                }
                case 2:
                {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 15000) return SendClientMessage(playerid, 0xF6BE4FAA, "Molotof Kokteyini almak için yeterli paranız yok.Yeterli para miktarı $15000'dir.");
                    GivePlayerWeapon(playerid, 18, 5);
                    GivePlayerMoney(playerid, -15000);
                    SendClientMessage(playerid, 0xF6BEFAA, "Molotof Kokteyi adlı yakıcı maddeyi aldınız ve hesabınızdan -$15000 dolar kesildi.");
                }
                case 3:
                {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 20000) return SendClientMessage(playerid, 0xF6BE4FAA, "Patlatıcı adlı bombayı almak için yeterli paranız yok.Yeterli para miktarı $20000'dir.");
                    GivePlayerMoney(playerid, -20000);
                    GivePlayerWeapon(playerid, 40, 3);
                    SendClientMessage(playerid, 0xF6BE4FAA, "Patlatıcı adlı bomayı aldınız ve hesabınızdan -$20000 dolar kesildi.");
                }
            }
        }
    }   

Returnu bilerek koymadım çünkü sizdede çıkacak.Bu şekilde tam oturur.Şimdi Boş bir yere gelelim ve
PAWN Kodu: Seç
CMD:yakicilar(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KESICILER, DIALOG_STYLE_LIST, "Yakıcılar Menu", "El Bombası\t$15000\nGaz Bombası\t$10000\nMolotof Kokteyi\t$15000\nPatlatıcı\t$20000", "Seç", "İptal");
    return 1;
}

Ekliyelim.
Benden bu kadar sizleri çok seviyorum.İyi günler.Eksiğim var ise iletiniz
Başlık: Ynt: Dialog nasıl yazılır sesli anlatım+Visual Studio
Gönderen: squarepants - 05 Mart 2021, 23:51:29
Merhaba, aşağıdaki kod satırını tanımladığın dialog kimliğine uygun olarak düzenlemelisin, aksi halde dialog penceresi düzgün çalışmayacaktır. Bu arada anlatım için teşekkürler.
  switch(dialogid)
{
        case 1:
//Duzenlenmis Hali
switch(dialogid)
{
        case DIALOG_YAKICILAR:
Başlık: Ynt: Dialog nasıl yazılır sesli anlatım+Visual Studio
Gönderen: Jawié - 06 Mart 2021, 17:10:30
Alıntı yapılan: ThePosition - 05 Mart 2021, 23:51:29
Merhaba, aşağıdaki kod satırını tanımladığın dialog kimliğine uygun olarak düzenlemelisin, aksi halde dialog penceresi düzgün çalışmayacaktır. Bu arada anlatım için teşekkürler.
  switch(dialogid)
{
        case 1:
//Duzenlenmis Hali
switch(dialogid)
{
        case DIALOG_YAKICILAR:

+

Alıntı
CMD:yakicilar(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_YAKICILAR, DIALOG_STYLE_LIST, "Yakıcılar Menu", "El Bombası\t$15000\nGaz Bombası\t$10000\nMolotof Kokteyi\t$15000\nPatlatıcı\t$20000", "Seç", "İptal");
return 1;
}