AlıntıÖncelikle merhaba arkadaşlar. Bu bölümün, biraz ölü olduğunu farkettim ve bu anlatımımla bölümü canlandırmak istedim. Anlatım çok basit aslında, öncelikle modun başına;
#define DIALOG_DIL 777
olarak, definemizi tanıtıyoruz. Daha sonra, değişkenimizi, modun boş bir yerinde tanıtıyoruz.
new Dil[MAX_PLAYERS];
Değişkenimizi tanıttık sonra, OnPlayerConnect publicine gidiyoruz ve boş bir yere, kodumuzu yapıştırıyoruz.
Dil[playerid] = 1;
OnPlayerDisconnect publicine geliyoruz ve boş bir yere, kodumuzu yapıştırıyoruz.
Dil[playerid] = 0;
Değişkenlerimizi ekledikten sonra, her hangi bir dialogun veya cümleyi yazmadan önce, şu fonksiyonu ekliyoruz,
scm(playerid, "Buraya Türkçe cümle gelecek.", "Buraya Ingilizce cümle gelecek.");
Daha sonra, OnDialogResponse publicine gidiyoruz ve bu kodu yapıştırıyoruz.
switch(dialogid)
{
case DIALOG_DIL:
{
if(response)
{
switch(listitem)
{
case 0:
{
Dil[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid,00xFFFFFFAA, "Bilgi: Your in-game language is set as English.");
}
case 1:
{
Dil[playerid] = 2;
SendClientMessage(playerid, 00xFFFFFFAA, "Bilgi: Oyun içi diliniz {00FF00}Türkçe olarak ayarlandı.");
}
}
}
}
Çift dil başarıyla eklendi. Dil seçimi yapmak için, bir komut ekliyoruz.
CMD:dil(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DIL, DIALOG_STYLE_LIST, "Language Selection/Dil Seçimi", "English: Your game language is set to English.nTürkçe: Oyun diliniz Türkçe olarak ayarlanır.","Seç","");
return 1;
}
Bu komutlarla, sunucuda dilinizi ayarlıyabilirsiniz. Diyorsunuz ki, girişte bu dialogun çıkmasını istiyorum. Bir stock oluşturarak, girişe bu dialogu ekliyebiliriz. Modun en sonuna gidiyoruz ve bu stockları yapıştırıyoruz,
stock DilSecimi(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DIL, DIALOG_STYLE_LIST, "Language Selection/Dil Seçimi", "English: Your game language is set to English.nTürkçe: Oyun diliniz Türkçe olarak ayarlanır.","Select/Seç","");
return 1;
}
stock scm(playerid, trmessage[], enmessage[]){
switch(Dil[playerid])
{
case 1: SendClientMessage(playerid, -1, enmessage);
case 2: SendClientMessage(playerid, -1, trmessage);
}
return true;
}
Son olarak, OnPlayerConnect publicine gidip, fonksiyonumuzu ekliyoruz.
DilSecimi(playerid);
Çift dilli sunucu yapımını başarıyla tamamladık. İlk anlatımım olduğu için, bir eksiğim varsa, konu altından belirtirseniz, düzeltebilirim. Gerisi sizde. :)
Anlatım İçin Teşekkürler Abi :helal:
Yararlı anlatım,teşekkürler.
Anlatım için teşekkürler.
Güzel anlatım başarılar.
Alıntı yapılan: -Poseidon- - 28 Ocak 2018, 15:05:59
Güzel anlatım başarılar.
Kardeşim iyi post kasıyorsun,üstte de yorum atmışsın dikkat et.
Yararlı.