GTAMulti.com - Türkiye'nin Türkçe GTA Sitesi

[0.3.DL] Silah Ekleme - Modunuza yeni silahlar ekleyin!

Başlatan _Code, 29 Ocak 2018, 21:41:41

« önceki - sonraki »

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

_Code

Merhabalar.
Modunuza kolay bir yöntem ile yeni silah eklemeye ne dersiniz?
0.3.DL çıktı silah ekleme olmadığı için hayal kırıklığına uğramayın.
Hazır mısınız, başlayalım!

Herhangi bir silah objemiz olsun bunu moda aktardığımızı düşünün ve bu obje'nin IDi -2000 olsun.
Şimdi buz bu objeyi aktardık sırada SetPlayerAttachedObject'ı kullanarak karakterimizin eline yapıştırdığımızı düşünün.

Not: SetPlayerAttachedObject deki bone 6 olmalıdır.

Herhangi bir varsayılan silahı silah hiç görünmüyecek bir şekilde obje'nin içine geçirdiğimizi düşünün.

Artık şöyle bir görüntü yakalamanız lazım:



Tamam, peki silahın hasarını nasıl ayarlayacaz?
Ayrıca obje hep karaktere yapışık kalacak onu da nasıl ayarlayacaz?

Bu da çok kolay:

IZCMD ve weapon-config includelerini kullanıyorum, siz kullanmasanız da olur.

PAWN Kodu: Seç


#define yenim4hasari 5 //yeni m4 ün hasarı

new bool:yenim4[MAX_PLAYERS]; //çok işinize yarayacak :)

CMD:yenim4ver(playerid)
{

GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
SetPlayerAttachedObject(playerid, 6, -2000, 6, 0.118000, -0.034999, 0.013999, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.718999, 1.373000);
yenim4[playerid] = true;

return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{

if(yenim4[playerid] == true && GetPlayerWeapon(playerid) == 34)

SetPlayerAttachedObject(playerid, 6, -2000, 6, 0.118000, -0.034999, 0.013999, 0.000000, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.718999, 1.373000);
}
else
{

RemovePlayerAttachedObject(playerid,6); //Varsayılan M4 olmadığında yeni silah asla görünmesin

}
return 1;
}



public OnPlayerDamage(&playerid, &Float:amount, &issuerid, &weapon, &bodypart)
{
if(weapon == 31 && yenim4[true] == 1) // eğer varsayılan m4 ve eklediğimiz silah bir aradaysa
{
new Float:can;
GetPlayerHealth(playerid,can);
SetPlayerHealth(playerid,can-yenim4hasari); //yeni m4 ün ve eski m4 ün hasarı

}
return 1;
}



Not: TextDrawlar ile HUD'u ayarlayabilirsiniz. :)

Faydalı olduysa ne mutlu bana.
Son düzenlenme: 29 Ocak 2018, 21:57:14 RECEP




SA:MP Turkiye CnR IP: server.sampturkiyecnr.com:7777

Pablo

Anlatım için tesekkurler :helal:

Alıntı




Pawnotürk Üyesi 2017-2020

_Code





SA:MP Turkiye CnR IP: server.sampturkiyecnr.com:7777

Kripteks


pag


TRSinan28

Yaratıcı.Hem biraz anlamadım hem de üşendim doğrusu :D


Dyternal

:P Forum Samp'ta Weapons!! konusunu açmıştım orda yorumlarda yazmışlardı sağol anlatım için :D


mtb


2017-2024

_Code

Alıntı yapılan: Dyternal - 30 Ocak 2018, 15:23:40

:P Forum Samp'ta Weapons!! konusunu açmıştım orda yorumlarda yazmışlardı sağol anlatım için :D


Ben yazmıştım onu. :D





SA:MP Turkiye CnR IP: server.sampturkiyecnr.com:7777

Jawié

0.3.8 çıkması düşünülürken ben de düşünmüştüm bunu. Güzel yöntem, eline sağlık.


alicaliskan


FelleR